GTR, your google skillz are absent. Dovada ?
1. "Desi beneficiaza de aceeasi motorizare precum se poate regasi si pe Type-R, un aspirat de 2.0l , de
201 CP i-VTEC..." ( cel din topicul de fata )
2. "Honda Mugen Civic Type-R (FN1).....timp:1:28.6.....Vit.med:118.....An.´09.. ...hp/kg
240 / 1233 ( matematica pe care o stiu eu zice ca: 201 < 240 )
3. ca fapt di
Fers,de unde ati dat dvs copy-paste, se vorbeste despre Type-R-ul de
240 cai si 1233 kg, Type-R unde "clientii pot opta pentru pachetul “Track Pack”, care consta in scaune Recaro pentru fata, posibilitatea de a indeparta bancheta spate (cu totul!), ceasuri de presiune si cauciucuri speciale pentru competitie", drept urmare, masina mai USOARA decat TYPE-R-ul despre care se vorbeste aici.
4. Mai jos sunt atasate 2 link-uri edificatoare:
a)
Timp Type-R Champion Edition, 201 cai, 1355 kg, front lsd ( ca cel din titlu, posibil sa fie exact aceeasi masina singura diferenta fiind elementele aerodinamice specifice Mugen ) : Bedford Autodrome West Circuit (post 06/2008 )
1:31.8
b)
Timp Type-R Mugen RR , 240 cai, 1233 kg, front lsd. : Bedford Autodrome West Circuit (post 06/2008 )
1:28.6
5. Copy paste-ul dvs: "Mugen Honda Civic Type
RR.....1:06.68.....112 .....08.....241 / 1220 ( wrong car )
Cum ar fi trebuit sa arate copy-paste-ul corect documentat ?
Bedford Autodrome West Circuit
Honda Mugen Civic Type-R.....timp:
1:31.8..... ...hp/kg 201 / 1355
Renault Megane R26.R....
.1:29.0.....230 / 1252
Ford Focus RS Mk. II.....
1:30.8.....305 / 1467
Sa nu mai vobim de faptul ca R26.R este o masina usurata la maxim, pana si luneta e din plastic. Masina track-ready. Sau ca pentru Focus RS, Ford a trebuit sa "regandeasca" directia si trenul de rulare pentru rezultate optime la puterea de 300 cai.
Civic-ul din acest topic este doar un Type-R cu acelasi motor de
201 cai, un kit aerodinamic si un LSD.
Toti suntem fani ai masinilor facute de galbejiti, VTEC pwns, dar macar inainte sa aruncam cu noroi in concurenta, sa fim siguri ca avem datele corecte.