15-04-10, 22:53
|
#256
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 490
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Se pliază poliţa din portbagaj. Trebuie să te "joci" puţin cu ea, dar merge.
|
|
|
16-04-10, 14:08
|
#257
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Am facut azi si eu drive-test, din pacate cu varianta 1.5dci 85cp 4x2, nivel echipare Laureate.
Concluzii: confortul pe scaunele din fata s-a imbunatatit, in sensul ca pozitia la volan este acum mai joasa si mai placuta, la Logan/Sandero nu-mi placea deloc pozitia. Parca si scaunele sunt putin mai comode, dar poate doar mi s-a parut, nu bag mana in foc. Bancheta spate din pacate a ramas la fel de tare si incomoda pentru 3 oameni, spatiul in latime este ca la orice hatchback. Suspensia este destul de comoda, dar nici prea moale, mi-a placut modul in care se aseaza masina pe drum, spre deosebire de Logan/Sandero, acum simti ca esti la volanul unei masini mai stabile, mai sigura. Nu mi-a placut faptul ca servodirectia este destul de greoaie, ca la Logan/Sandero, de regula la genul asta de masini servodirectia este mai "moale". Motorul de 85cp se comporta respectabil pentru puterea lui, nu pot sa zic ca este o masina puternica, dar iti asigura o depasire in siguranta, chiar si cu 5 oameni masivi in masina (cati eram noi); in schimb, nu mi-a placut faptul ca zgomotul in habitaclu este cam mare pentru un motor de 1.5, la fel si vibratia - nu spun ca este neplacut, dar cand treci de la o masina straine mai bine antifonata, se simte diferenta. Din pacate nu am avut ocazia s-o testez off-road (si nici n-ar fi avut sens, fiind versiunea 4x2), dar pe curbe s-a comportat ok, pana la urma e un SUV, nu cerem manevrabilitate, dar iti ofera un anumit grad de siguranta. Un lucru nu mi-a placut niciodata la Dacia, si anume schimbatorul de viteze prea inalt din cauza consolei prea joase. Ar fi mai placut daca ar face consola dintre scaune mai inalta si schimbatorul de viteze mai scurt - in felul asta s-ar putea schimba si viteza ceva mai precis, dar, din nou spun, nu consider acest lucru un mare defect.
Portbagajul e ok, dimensiuni normale, nici prea mare nici prea mic, tablia se pliaza, ce-i drept, putin ajutata, dar se pliaza.
Un lucru marunt pe care mi-ar fi placut sa-l schimbe: cheia ). Parca nu se potriveste tot cheia veche de Logan, ceva cu alt design n-ar fi stricat.
Aviz bossilor care-s prea importanti sa poarte centura: asta piuie ca disperata daca nu-ti pui centura. La fel si pentru pasager.
Per total, masina isi merita banii. Multi zic ca e un Logan mai inalt. Dar nu e. De-asta am si comparat-o cu Logan/Sandero, cand am condus Sandero am avut impresia ca de fapt conduc Logan, doar ca nu era sedan. Cand am condus Duster, singurul lucru care m-a facut sa-mi amintesc de Logan a fost design-ul interior. Masina se simte altfel, este o Dacia evoluata, mai sigura, mai placuta la condus, mai comoda. Mie sincer mi-a facut placere s-o conduc, si, dupa cum am mai zis, cel mai mult mi-a placut faptul ca am simtit ca sunt la volanul unei masini stabile. Este o aberatie totala sa spui ca e prea scumpa - la banii astia NU ARE CONCURENTA, poate doar o chinezarie-imitatie-de-icscinci in care risti sa mori ars de viu ) ar fi in aceeasi gama de pret. Eu va spun cu mana pe inima, ca daca mi-ar trebui o masina spatioasa, practica si ieftina n-as sta prea mult pe ganduri si as achizitiona asa ceva.
Dar romanu' zice ca se face de c*cat in fata vecinului de la 3 daca parcheaza un Duster in fata blocului. In ochii romanului e importanta invidia vecinilor, altfel il vede vecinu' in icscinci vechi de 8 ani.
Mergeti cu incredere si testati-o, mie mi-a imbunatatit parerea (care si-asa era buna) despre ea.
|
|
|
16-04-10, 15:45
|
#258
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Primu post de luat in seama pana acum .Multumim ca ne ai impartasit si noua experienta ta . L am vazut si eu in trafic ieri prin Ploiesti , tot asa era in test drive cu cineva, era o varianta mai echipata , pot spune ca arata ok masina si se asorta bine cu pesiaju romanesc
|
|
|
16-04-10, 20:17
|
#259
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 996
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
am condus dusterul de 1.5dci de 105cp 4x4 full, pretul era undeva pe la 17.000e, am ramas placut impreionat de masina
masina este foarte silentioasa, spatioasa, si placuta la condus..... cu mult peste logan.....
ce nu mia placut a fost ca motorul este un pic mic, slabut si se simte la demaraj, treapta 1 este foarte scurta, fata de celelalte trepte si vizibilitatea in spate nu este prea buna
in rest masina isi merita banuti, altceva la acesti bani nu prea ai ce alege sa fie nou si cu garantie....si 4x4
merita sa incercati masina.....nu veti ramane dezamagiti...
__________________
DE CE SA BEI SI SA CONDUCI, CAND POTI SA FUMEZI SI SA ZBORI
|
|
|
16-04-10, 22:36
|
#260
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
E destul de normal ca treapta 1 sa fie scurta, deoarece cuplul trebuie livrat imediat si puternic in conditii de offroad. O treapta 1 lunga este buna in conditii de strada, dar in conditii de offroad nu. Bine, la masinile offroad "adevarate" dispunem de un reductor, dar la banii astia nu prea poti sa ai astfel de pretentii.
|
|
|
17-04-10, 08:40
|
#261
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [Nissan] [RENAULT]
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Quote:
Originally Posted by RUDY20140TDI
Bai frate dar nici in 2010 astia de la Dacia nu au fost in stare sa puna sistem de franare cu discuri pe puntea spate ?
Mai ales ca au motoare de peste 100 cp .
|
Ce treaba are pusul discurilor pe spate?Frinarea cu tamburi are eficienta mult mai mare decit cea pe disc doar ca nu are racire ca discul , cum pe spate nu franeaza decit la un procent de 30% sau cat este si masina nu cara marfa ca sa aibe greutate mai mare in spate s-a mers pe varianta tambur care oricum este un pic supradimensionat.
__________________
I like the Power.
|
|
|
17-04-10, 08:46
|
#262
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [Nissan] [RENAULT]
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Apropo, toate motorizarile o sa fie EURO 4 sau o sa existe si EURO 5 ?
|
SUNT Euro 5, cel de 1,5 dci are filtru de particule si alt tip de injectie, deci un pas mai sus decit ce stiam noi despre 1,5 dci.
|
|
|
17-04-10, 08:47
|
#263
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [Nissan] [RENAULT]
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Quote:
Originally Posted by only_4dan
am condus dusterul de 1.5dci de 105cp 4x4 full, pretul era undeva pe la 17.000e, am ramas placut impreionat de masina
masina este foarte silentioasa, spatioasa, si placuta la condus..... cu mult peste logan.....
ce nu mia placut a fost ca motorul este un pic mic, slabut si se simte la demaraj, treapta 1 este foarte scurta, fata de celelalte trepte si vizibilitatea in spate nu este prea buna
in rest masina isi merita banuti, altceva la acesti bani nu prea ai ce alege sa fie nou si cu garantie....si 4x4
merita sa incercati masina.....nu veti ramane dezamagiti...
|
la aceasta varianta cand te dai gol se recomanda chiar plecarea cu a 2-a
|
|
|
17-04-10, 09:22
|
#264
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Quote:
Originally Posted by Catalyn
SUNT Euro 5, cel de 1,5 dci are filtru de particule si alt tip de injectie, deci un pas mai sus decit ce stiam noi despre 1,5 dci.
|
Variantele 4x4 sunt EURO5 iar alea 4x2 sunt EURO 4 .
|
|
|
17-04-10, 09:37
|
#265
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Variantele 4x4 sunt EURO5 iar alea 4x2 sunt EURO 4 .
|
Exact.
Ce-mi place este ca si varianta 1.6 16v 4X4 dispune de o cutie de viteze in 6 trepte. Deci avem trepte mai scurte, ne poate ajuta la off-road, compensand lipsa de cuplu a acelui motor.
Ca a venit vorba de franare, am uitat sa precizez: frana se simte foarte bine, este destul de sigura si eficienta, nu este nicio problema ca nu exista discuri pe spate. Inainte s-o testez eu, a fost un dubios la volan care mergea ce mergea si hop frana brusca, si credeti-ma, chiar franeaza.
|
|
|
17-04-10, 09:44
|
#266
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of: [Moderators] [Nissan] [RENAULT]
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Variantele 4x4 sunt EURO5 iar alea 4x2 sunt EURO 4 .
|
1,5 dci intra si in varianta 4x2, motorul este Euro 5, cel de 105 CP, cel de 85 CP e Euro 4.
Last edited by Catalyn; 17-04-10 at 09:54.
|
|
|
17-04-10, 09:49
|
#267
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
1.5dci 85cp este numai 4x2 si este euro 4, spun asta sigur pentru ca m-am interesat ieri.
Pentru documentare: http://www.dacia.ro/modele-si-pretur...cia-duster.pdf
|
|
|
17-04-10, 09:53
|
#268
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Site-ul Dacia ne spune altceva...1.6 16V 4x2 = EURO4, 4x4 = EURO5, 1.5 85CP vine doar 4x2 => EURO4, doar 1.5 dCI este EURO5 in ambele variante.
|
|
|
17-04-10, 12:32
|
#269
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Poti face test drive si daca esti inca incepator ?
|
|
|
17-04-10, 12:39
|
#270
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Noua Dacia Duster dezvaluita oficial!
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Poti face test drive si daca esti inca incepator ?
|
da doar sa ai permis
|
|
|
|
|