Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 11-09-09, 14:23   #16
LAZ'u

Stage 4
 
LAZ'u's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 286
Member of:
[PEUGEOT]
[2 Roti]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Masina asta a fost dupa parera mea un esec. Motor prea mare si nu te satisfacea la cati bani ai dadeai pe ea.
LAZ'u is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 14:31   #17
nutzuXXL

Stage 5
 
nutzuXXL's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,097
Member of:
[VW]
[SEAT]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

acum eu cred ca o sa se bata cap in cap cu s3 . nu-i vad rostul . r32-ul era ceva mai special
nutzuXXL is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 14:55   #18
SV25MBN
Chevrolet Driver

Stage 5
 
SV25MBN's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of:
[Opel]
[CHEVROLET]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Eu zic ca e de bine pt ca desi motorul e mai mic, puterea este mai mare, motorul este mai usor, asta aviz carcotasilor care cred ca daca motorul e mai mare, e neaparat si mai bun. Motorul dinainte era aspirat si desi un aspirat are farmecul lui, noul turbo va fi mai performant cu siguranta. AWD mi se pare o necesitate la puterea asta, ca sa poata continua traditia R32.
__________________


SV25MBN is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 14:59   #19
FloweRffs

Stage 5
 
FloweRffs's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 344
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by camatarunutu View Post
ba da astia in loc sa faca ceva sa umble la preturi sau sa faca alte modele ei umbla la ce ar trebuii sa umble un tuner. sau mai bine zis astia le ''tuneaza'' pentru soarecii de bani gata care vor sa se urce in ea si (sa se dea/sa se compare) cu unu care sta toata ziua pe sub capota...
mare dreptate ai..
FloweRffs is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 16:37   #20
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by p-george View Post
NU era ala farmecul sa ai un v6 greoi pe fata si sa te bata un s3 pe orice drum la orice ora...Nu mai vb de consum si taxe pt 3.2... Atata doar sa nu faca greseala sa l faca fwd...
de unde stii tu toate chestiile astea? ai avut cumva r32 si te bateau baietii cu s3`uri/? nu mai vorbi doar ca sa fii si tu printre randuri...
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 17:13   #21
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

1. S3 8L īn forma stock nu putea bate "pe orice drum şi la orice oră" Golf IV R32. Singurul punct de sprijin al acestei teorii e faptul că S3 era foarte uşor modificabil fiind turbo;

2. S3 8P e mult mai rapid ca oricare din ele, 8L sau R32, dar nu este o opţiune fiindcă e aproape la fel de scump ca un Cayman şi nu are manevrabilitatea unui Cayman. Poate că "mai spre Vest" e mai avantajos datorită condiţiilor de asigurare, impozitării, faptului că atrage mai puţin atenţia etc dar aici e altceva;

3. Golf V R32 e excesiv de greu, versiunea cu 5 uşi avānd aproape 1600 kg, mult mai greu ca Golf IV R32 şi ca fratele mai mic GTI Edition 30, motiv pentru care timpul său de acceleraţie nu e extraordinar;

4. Un motor turbo de cilindree mai redusă e mai avantajos pentru client din punctul de vedere al impozitării şi pentru fabricant datorită emisiilor de CO2, unde poate scoate o medie mai mică la aceeaşi putere fiindcă turbina e puţin folosită īn condiţii de trafic.

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 18:18   #22
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Corect si logic tot ce spuneti. Dar sunetul unui V6... Nu prea-l copiezi cu nicio evacuare.
E mult mai ok din punct de vedere al banilor si al practicalitatii sa ai un motor mai mic cu aceeasi putere, dar pentru asta exista GTI, de care daca nu erai multumit ca si putere, nu cu multi bani in "ridicai" la 265cp. Pentru aia mai "nebuni", exista un golf mic cu ditai' V6-le inghesuit acolo.
In fine, e VW, ma bucur si ma mir ca nu l-au facut diesel). N-ar fi fost o surpriza sa vad noul Golf R 3.0tdi)
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 19:22   #23
fordy

Stage 1
 
fordy's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 6
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Tot ce e misto dispare
fordy is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 20:05   #24
Geo_DXG

Stage 4
 
Geo_DXG's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 252
Member of:
[VW]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

mda...R32 nu a murit si nu o sa moara decat peste multi ani, ba chiar din contra e f viu pe la diverse intalniri ale pasionatilor care sunt f f multi(am avut norocul sa vad o intrunire d'asta in Germania unde erau vreo 70 de R32)...in schimb felicitari pt motorul asta care cred eu ca o sa faca furori
__________________
Leave the world behind you, because THE WORLD IS MINE

Seat Leon 2.0 TDI Sport-Up
ex Vw Golf V 2.0 TDI SportLine
Geo_DXG is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 20:11   #25
pitic_wrc

Stage 3
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 150
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

hai cu R`u..sunt curios ce kit..?
pitic_wrc is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 21:30   #26
axndrei

Stock
 
axndrei's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 4
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Am vazut ca fiecare si-a dat cu parerea despre noul "R"haideti sa va zic eu cate ceva:
IN primul rand se va numii R20 are motor 2.0 T 270CAi si va fi 4WD. doar sirocco R va fi Fwd...inafara de asta cineva a zis ca se va batea cu S3 asa este ai dreptate doar ca va fi cu aprox 3000-4000E mai ieftin:P....sunetul motorului la GOLF R32 nu-l are suna ca un GTI ideea asta nu-mi place.
Cineva a zis mai sus ca ar fi prostie sa faca FWD uite Ca FORD FOCUS RS are 300de cai si FWD si are un succes destul de mare pe piata mondiala...nici eu nu sunt fan FWD la puterea asta dar ce sa-i faci....Iar din punct de vedere consum va fi sub R32 ceea ce e avantaj absolul si taxele mult scazute din cauza motorului de dimensiuni mai mici!
S-a renuntat la R32 din cauza poluarii fff mari au zis sa aiba grija putin de mediuuu
Sunt curios cat va mai exista motorul de V6 de 3.6 atat de pe R36 cat si de pe CC V6
axndrei is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 22:27   #27
vitezoman

Stage 4
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 172
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Golf 6 R...osa fie de ras..mai misto era R32 ..ne-am obisnuit cu numele asta dar cred ca noi tot osa spunem Golf 6 R32 ....si care e treaba cu motorul acum treabuie sa facem si la golf 6 trasplant de inima daca vrem sa auzim un VR6 aspirat ...
vitezoman is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 22:36   #28
Vely

Stage 5
 
Vely's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 449
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Inteleg suparare!aa
Defapt, R32 continua traditia VR6-lor; peste GTI.
Acum va fi "doar" un GTI mai puternic.

Adevarul e ca un posesor de R32 mai suparat si cu mai multi banuti sigur ar fi apelat la un kit de supraalimentare, care la un motor de 3,2 dadea o putere destul de semnificativa!
__________________
Nici viteza luminii nu ma poate intrece! Glumeam!
Vely is offline   Reply With Quote
Old 12-09-09, 00:11   #29
p-george

Stage 3
 
p-george's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 157
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
de unde stii tu toate chestiile astea? ai avut cumva r32 si te bateau baietii cu s3`uri/? nu mai vorbi doar ca sa fii si tu printre randuri...
Spre deosebire de tine eu nu vb doar asa ca sa ma aflu in treaba...sunt curios insa daca ai calcat macar intrun r32 sau s3 daramite sa l si conduci... nu am avut r32 insa am condus fratele lui mai mic gti ul si s3 ul iar parerile despre r32 sunt documentate din reviewuri si de la posesori. Ca sa stii si tu diferenta de 150 de kg la 250-270 de cai se simte. Asa ca daca ai o parere despre masina exprimati o si "nu mai vorbi doar ca sa fii si tu printre randuri"!

Quote:
S3 8L īn forma stock nu putea bate "pe orice drum şi la orice oră" Golf IV R32. Singurul punct de sprijin al acestei teorii e faptul că S3 era foarte uşor modificabil fiind turbo
De acord cu tine insa ma refeream la ultima generatie. La punctul 2 insa nu prea . Da un s3 e cu 2-4000e mai scump ca r32ul in functie de optionale insa un s3 porneste de la 31.000 fara tva iar un cayman (nu s) pe la 45.000 daca nu ma insel.

Intr adevar sunetul 3.2-lui va lipsi insa slava Domnului si 2.0 Tfsi suna superb...Cred ca cel mai bun compromis era motorul de 2.5 de pe ttrs restrans doar la 270-280 de cai.. insa ala o sa mearga pe urmatorul s3 sau rs3 iar la golf probabil ca o sa ajunga abia la generatia a 7 a.
__________________
VOTATI PLECAREA MARINARULUI
Soferi, in stanga volanului este o bagheta magica care cand o misti in sus sau in jos ne arata noua in ce directie vreti sa mergeti...si voi puteti fi vrajitori..inercati. SI NU MAI MERGETI CU FARURILE DE CEATA CAND NU E CEATA!!!
p-george is offline   Reply With Quote
Old 12-09-09, 17:28   #30
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by p-george View Post
Spre deosebire de tine eu nu vb doar asa ca sa ma aflu in treaba...sunt curios insa daca ai calcat macar intrun r32 sau s3 daramite sa l si conduci... nu am avut r32 insa am condus fratele lui mai mic gti ul si s3 ul iar parerile despre r32 sunt documentate din reviewuri si de la posesori. Ca sa stii si tu diferenta de 150 de kg la 250-270 de cai se simte. Asa ca daca ai o parere despre masina exprimati o si "nu mai vorbi doar ca sa fii si tu printre randuri"!


De acord cu tine insa ma refeream la ultima generatie. La punctul 2 insa nu prea . Da un s3 e cu 2-4000e mai scump ca r32ul in functie de optionale insa un s3 porneste de la 31.000 fara tva iar un cayman (nu s) pe la 45.000 daca nu ma insel.

Intr adevar sunetul 3.2-lui va lipsi insa slava Domnului si 2.0 Tfsi suna superb...Cred ca cel mai bun compromis era motorul de 2.5 de pe ttrs restrans doar la 270-280 de cai.. insa ala o sa mearga pe urmatorul s3 sau rs3 iar la golf probabil ca o sa ajunga abia la generatia a 7 a.
daca tot faci pe desteptul fii tu unul care le`a testat pe amandoua. e r32 am avut ocazia sa`l admir mai indeaproape, s3 nu. dar tot din revievuri nu am vazut lumea sa se planga de el
vacaroz is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -