28-02-06, 14:21
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 882
|
alta poza
|
|
|
28-02-06, 14:23
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 882
|
si o ultima poza
|
|
|
28-02-06, 14:55
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,951
Member of: [Moderators] [AUDI]
|
Interesant , aduce a megane estate din spate , poate avea succes si poate deschide drumul Daciei pe acest segment de piata .... cred ca s-ar putea incadra in 11000-12000 de oiro
__________________
2009 Audi A4
|
|
|
28-02-06, 15:00
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
|
Pentru prima oara in istoria sa, Dacia dezvaluie la Salonul de la Geneva 2006 un show-car realizat de catre Departamentul de Design Renault. Dezvoltat in jurul temei sporturilor de iarna, acest show-car prefigureaza o noua versiune de caroserie Logan.
Logan Steppe Concept prezinta elemente de caroserie robuste. Jocul de culori exprima o vocatie conviviala si ludica iar materialele utilizate ofera ocupantilor confort si senzatia de caldura. La acestea se adauga un aspect de SUV, in care nici un detaliu nu este inutil, echipamente practice si in acelasi timp simplu de utilizat, precum si un spatiu interior si o luminozitate exceptionale. Niciodata libertatea si modularitatea nu au fost atat de accesibile.
Echipat cu roti de 17'', Logan Steppe Concept beneficiaza de calitati de robustete: bare parasoc masive si scut protector cu insertii de vopsea metalizata. Calandrul si intregul ansamblu al partii frontale, derivate din cele ale modelului Logan, dobandesc un aspect mai atletic. Stergatoarele de parbriz de tip \"lama supla\" si farurile de tip xenon cu diode confera Logan Steppe Concept un aspect modern. Discurile de frana echipate cu etriere de mari dimensiuni adauga o tusa de performanta.
« Aspectul si modul in care au fost tratate materialele aminteste atmosfera sporturilor de iarna (schi, snowboard)”, explica Kenneth Melville, Director Design Gama Internationala in cadrul Renault. „Detaliile dau mai multa omogenitate farurilor si accesoriilor vehiculului. Utilizarea diodelor cu xenon sporeste eficacitatea farurilor adaugand si o nota tehnologica”.
Inalt de 1,78 m cu tot cu accesoriul pentru bagaje montat pe pavilion, Logan Steppe Concept dispune de proportii echilibrate. Continuand stilul partii frontale, baghetele laterale ofera protectie la nivelul portierelor. Manerele acestora din urma sunt metalizate in timp ce in oglinzile retrovizoare sunt integrate lampi de semnalizare. Nota de dinamism este accentuata de desenul geamurilor de custoda. Destinat echipamentelor pentru sporturile de iarna, accesoriul de bagaje integrat in profilul pavilionului foloseste aceleasi materiale cu cele utilizate pentru bara parasoc si pentru manerele portierelor.
Partea din spate a Logan Steppe Concept sugereaza un spatiu interior exceptional. Accesul la portbagaj este usurat de o comanda tactila: o simpla apasare permite deschiderea celor doua portiere simetrice deasupra unui prag de incarcare aflat la o inaltime accesibila. Geamurile, de mari dimensiuni (peste 3,3 m2 in total), asigura o luminozitate optima in interior. Transparente, blocurile optice din spate, dotate cu lampi cu diode, sunt integrate in ansamblul de protectie care incadreaza portierele laterale.
Interiorul Logan Steppe Concept degaja o impresie de caldura si de convivialitate la care contribuie combinatia de piele de culoare deschisa si de materiale « tehnice ». Scaunele, inspirate din cele de serie, ofera celor cinci ocupanti tot confortul unei berline destinate calatoriilor lungi. Pasagerii din spate au la dispozitie doua ecrane video integrate in tetierele scaunelor frontale. Nimic mai potrivit pentru a urmari inregistrarea ultimelor performante de freestyle pe partie in timp ce unitatea MP3 te ajuta sa asculti muzica dorita. Spatiul de depozitare practicat in plafon permite asezarea in siguranta a numeroase accesorii. In spatele scaunelor, plase de retinere ofera un loc ideal de pastrare a revistelor de actualitate sportiva sau auto. Bancheta spate fractionabila in proportie1/3 2/3 ofera posibilitati multiple de incarcare. Desenul plansei de bord degaja un aer sportiv. In partea de deasupra airbag-ului pentru pasager se distinge o amprenta de clapar.
Partea centrala a plansei reia temele de design si materialele utilizate la exterior. Consola centrala, a carei forma o evoca pe cea a unei partii de coborare cu schiurile, incadreaza maneta schimbatorului de viteze. La baza sa se afla comanda franei de parcare electrice. Toate comenzile (butoane de climatizare, aeratoare, manerele portierelor, maneta schimbatorului de viteze) sunt concepute intr-un spirit functional: foarte practic atunci cand ne-am pus deja manusile inainte de a pleca spre statiunea de schi!
In spatele volanului cu 4 brate si airbag compact se disting contoarele de bord luminate cu diode. Acele indicatoare, care par suspendate in lumina, incadreaza ecranul cu functii multiple. In Logan Steppe Concept, libertatea se regaseste in cele mai mici detalii.
Partea din spate a Logan Steppe Concept este dedicata relaxarii. Odata deschise portierele te intampina o atmosfera calma, linistita. Este exact ceea ce ti-ai putea dori la intoarcerea dupa o escapada pe piscuri!
Pentru a se relaxa, ocupantii nu au decat sa deplieze bancheta amovibila. Ei vor putea apoi sa se incalzeasca cu un ceai sau o cafea din recipientele termos plasate in suporturi speciale. Intr-unul din numeroasele spatii de depozitare practicate in interior se poate gasi o trusa tehnica: atunci cand bancheta este echipata cu suportul sau, pregatirea cu parafina a schiurilor sau snowboard-ului devine o simpla joaca... In spatele banchetei sunt prevazute suporturi speciale pentru uscarea manusilor si claparilor uzi.
O trusa completa de prim ajutor este situata in partea interioara a uneia dintre portiere. Cealalta portiera gazduieste un echipament video cu ecran de control: totul este pregatit pentru analiza fina a inregistrarii cu erorile de parcurs pe partie. Odata ce bancheta este pliata, este suficient sa se rabateze al doilea rand de scaune pentru ca ocupantii sa se poata relaxa pe suprafata plata astfel degajata. Cu o lungime de 4,47 metri si beneficiind de un portbagaj modulabil, al carui volum poate atinge 1,7 m3, Logan Steppe Concept isi demonstreaza din plin caracterul functional.
Accesoriul pentru bagaje plasat deasupra pavilionului se integreaza perfect in liniile vehiculului. Un deflector situat in prelungirea parbrizului asigura o protectie perfecta a accesoriului fata de intemperii sau solicitarile aerodinamice. In cursul deplasarii, fluxul de aer este canalizat din fata vehiculului indiferent de viteza de rulare sau de echipamentul instalat.
Adaptabil in functie de nevoie, accesoriul pentru bagaje este dedicat sporturilor de iarna. Capacul cu deschidere asistata permite un acces direct la snowboard. Manerul de inchidere, a carui forma este inspirata din cea a sistemelor de fixare a schiurilor, permite pastrarea plansei in cele mai sigure conditii. In partea din fata, incadrand deflectorul aerodinamic, doua spoturi cu diode puternice, a caror actionare este independenta de cea a farurilor, asigura la nevoie un plus de lumina pe soseaua inzapezita.
Sursa Autoshow
|
|
|
28-02-06, 15:01
|
#6
|
Crazy Drivers Members
 Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of: [Crazy Drivers]
|
M-a anuntat si pe mine Ranult Media azi dupa-amiaza de conceptul asta. Este o sansa mare ca acest concept sa ajunga in productia de serie, bineinteles nu cu toate artificiile de design si cu ceva dotari in minus, ca doar e Dacie, nu altceva. Cum a avut (si inca are) Loganul un succes extraordinar pe piata internationala, sigur si Steppe se va vinde bine.
|
|
|
28-02-06, 15:02
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
|
Partea centrala a plansei reia temele de design si materialele utilizate la exterior. Consola centrala, a carei forma o evoca pe cea a unei partii de coborare cu schiurile, incadreaza maneta schimbatorului de viteze. La baza sa se afla comanda franei de parcare electrice. Toate comenzile (butoane de climatizare, aeratoare, manerele portierelor, maneta schimbatorului de viteze) sunt concepute intr-un spirit functional: foarte practic atunci cand ne-am pus deja manusile inainte de a pleca spre statiunea de schi!
In spatele volanului cu 4 brate si airbag compact se disting contoarele de bord luminate cu diode. Acele indicatoare, care par suspendate in lumina, incadreaza ecranul cu functii multiple. In Logan Steppe Concept, libertatea se regaseste in cele mai mici detalii.
Partea din spate a Logan Steppe Concept este dedicata relaxarii. Odata deschise portierele te intampina o atmosfera calma, linistita. Este exact ceea ce ti-ai putea dori la intoarcerea dupa o escapada pe piscuri!
Pentru a se relaxa, ocupantii nu au decat sa deplieze bancheta amovibila. Ei vor putea apoi sa se incalzeasca cu un ceai sau o cafea din recipientele termos plasate in suporturi speciale. Intr-unul din numeroasele spatii de depozitare practicate in interior se poate gasi o trusa tehnica: atunci cand bancheta este echipata cu suportul sau, pregatirea cu parafina a schiurilor sau snowboard-ului devine o simpla joaca... In spatele banchetei sunt prevazute suporturi speciale pentru uscarea manusilor si claparilor uzi.
O trusa completa de prim ajutor este situata in partea interioara a uneia dintre portiere. Cealalta portiera gazduieste un echipament video cu ecran de control: totul este pregatit pentru analiza fina a inregistrarii cu erorile de parcurs pe partie. Odata ce bancheta este pliata, este suficient sa se rabateze al doilea rand de scaune pentru ca ocupantii sa se poata relaxa pe suprafata plata astfel degajata. Cu o lungime de 4,47 metri si beneficiind de un portbagaj modulabil, al carui volum poate atinge 1,7 m3, Logan Steppe Concept isi demonstreaza din plin caracterul functional.
Accesoriul pentru bagaje plasat deasupra pavilionului se integreaza perfect in liniile vehiculului. Un deflector situat in prelungirea parbrizului asigura o protectie perfecta a accesoriului fata de intemperii sau solicitarile aerodinamice. In cursul deplasarii, fluxul de aer este canalizat din fata vehiculului indiferent de viteza de rulare sau de echipamentul instalat.
Adaptabil in functie de nevoie, accesoriul pentru bagaje este dedicat sporturilor de iarna. Capacul cu deschidere asistata permite un acces direct la snowboard. Manerul de inchidere, a carui forma este inspirata din cea a sistemelor de fixare a schiurilor, permite pastrarea plansei in cele mai sigure conditii. In partea din fata, incadrand deflectorul aerodinamic, doua spoturi cu diode puternice, a caror actionare este independenta de cea a farurilor, asigura la nevoie un plus de lumina pe soseaua inzapezita.
Sursa Autoshow
|
|
|
28-02-06, 15:21
|
#8
|
Purtator cuvant SUN RACERS
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,846
Member of: [Sun Racers] [Opel]
|
wtf ..ecrane in tetiere la dacia .....
sa sucit fabrica ...proiectantii si inginerii
|
|
|
28-02-06, 16:57
|
#9
|
 Stage 4
Join Date: Aug 2005
Posts: 212
|
Asta o fi prototipul dupa care o sa faca break-ul. Mai nou la marcile mai mari cam asa fac, scot la vedere un prototip si dupa aia fac si masina de serie. Incepe si Renault sa mai avanseze cu Dacia, ecrane in tetiere...
|
|
|
28-02-06, 16:58
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 882
|
Logan Steppe nu va fi fabricat în serie, însă prefigurează versiunea de stradă Logan Break. Aceasta din urmă va fi lansată în toamnă, la Salonul Auto de la Frankfurt, fiind de aşteptat ca designul să împrumute multe elemente de la conceptul Steppe.
Ne-am bucurat destul putem sa ne luam la revedere deja  ))
|
|
|
28-02-06, 17:19
|
#11
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,658
Member of: [RENAULT]
|
 cand o sa vad o dacie identica pe strada am sa devin popa! e super asa cum e
|
|
|
28-02-06, 17:22
|
#12
|
4 Speed Squad Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
|
|
|
28-02-06, 17:25
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,554
Member of: [Opel]
|
marfa
ceva frumos se vede ma marca DACIA a progresat ceva de cind RENAULT a pus mina pe noi
|
|
|
28-02-06, 17:43
|
#14
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,491
Member of: [2 Roti]
|
Foarte frumoasa si bine gandita.
Bravo lor, intr-o masina ca asta niciodata nu mi-ar fi rusine.
|
|
|
28-02-06, 17:57
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,889
|
Arata super Dacia asta....
Se vde ca Renault are intentii destul de serioase cu Dacia...
|
|
|
|
|