01-08-09, 15:45
|
#31
|
Stage 4
Join Date: Jul 2006
Posts: 185
Member of: [2 Roti]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
bravo Suzuki, au facut o treaba buna, e foarte frumoasa masina
|
|
|
02-08-09, 07:28
|
#32
|
Stage 4
Join Date: Oct 2008
Posts: 286
Member of: [PEUGEOT] [2 Roti]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
O masina frumoasa atata din exterior cat si in interior, totusi cred ca pretul va fi destul de piperat iar targetul lor pt acest model nu este vanzarea de mii de unitati in Europa ci in SUA asta aratand motorul de 2.4 DOHC. Oricum bravo Suzuki.
__________________
Dacia 4 fun!!!
BMW 4 speed!!!
Peugeot 4 ever!!!
|
|
|
02-08-09, 13:11
|
#33
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 29
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
frumos...
|
|
|
02-08-09, 13:36
|
#34
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
In ce segment vrea sa concureze ?
|
Suzuki a prezentat noul Kizashi, primul sau sedan de segment mediu. Avem astfel in fata primele imagini si informatii oficiale legate de noul model nipon, care din punctul de vedere al dimensiunilor se incadreaza intre segmentul sedanurilor compacte si cel al sedanurilor medii..ceva gen skoda octavia
__________________
|
|
|
02-08-09, 13:50
|
#35
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
Quote:
Originally Posted by the_one_and _only
poate vor pune motorul de pe Hayabusa in Kizashi si atunci sa te tii
|
Adică să aibă motor de 1340 de cmc, care e conceput să care ~200 kg şi care are cuplu de pe la 7 mii de ture în sus?
|
|
|
02-08-09, 15:06
|
#36
|
Swift Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 557
Member of: [Suzuki]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
...incerc sa nu ma las influentata de faptul ca ador swiftul meu,dar oricât de mult ma straduiesc... Ultima oara Jetta mi-a mai placut atat de mult la prima vedere si Accordul. Nu m-i se pare ca seamana cu Insignia,pentru ca masina aia nu a reusit sa imi provoace niciun fel de sentiment. A trecut pe linga mine, de nici nu imi aduc aminte de ea.
As da multe ca sa am ocazia sa incerc una cu motorizarea originala japoneza. Am o vaga impresie,ca raportul cp/kg va fi destul de impresionant, ceea ce ne va asigura senzatii tari..si mai tari ca la swiftul sport. sunt sigura ca au invatat din greselile pe care le-au facut cu swiftul (frane proaste,masina prea inalta,centrul de greutate nu ca prost gindit..mai degraba deloc!) si vom avea o jucarie incredibila.
Nu cred ca va fi o masina tare populara.daca ungurii nu se apuca sa o ansambleze la uzina la care fac si Swiftul, va fi al naibii de scumpa si tot asa problematica in privinta pieselor de schimb ca si Baleno, de exemplu. Cei care ar opta mai degraba pt varianta diesel se vor reorienta catre alte modele mult mai accesibile. Oricum parerea mea este ca e blasfemie sa iti alegi un suzuki dotat cu motor diesel
Parca ii vad cumparand Kizashi pe cei care au avut Swift Sport si, cum au trecut 5 ani de la aparitia modelului, s-au maturizat si au nevoie de o masina mai mare si mai incapatoare, isi permit mai multe, dar nu vor sa renunte la senzatiile oferite de buburuza...si evident pe cei care abia acum vor descoperi viata peste 4000 rpm,pentru ca e prima ocazie cind suzuki ofera un design destul de atragator pentu un cumparator mai pretentios.
__________________
WARNING!!!I have an attitude,and I know how to use it!
Last edited by aleks; 02-08-09 at 15:11.
|
|
|
02-08-09, 16:51
|
#37
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
Suzuki a prezentat noul Kizashi, primul sau sedan de segment mediu. Avem astfel in fata primele imagini si informatii oficiale legate de noul model nipon, care din punctul de vedere al dimensiunilor se incadreaza intre segmentul sedanurilor compacte si cel al sedanurilor medii..ceva gen skoda octavia
|
Daca are un pret bun are toate sansele sa se vanda decent...asta daca mai vin si cu motorizari mai mici sau dizal eventual, pe timpurile astea nu prea se inghesuie lumea la benzinare. Ca aspect imi place mult, surprinzator. Si interiorul este ok, daca as avea de ales intre asta si Octavia ar fi clar Suzuki. Numai ca brandul nu are aceeasi rezonanta ca altele mai consacrate, si chiar daca masina este buna asta ar putea fi un impediment pentru unii, deh cazane SH se gasesc o gramada.
|
|
|
02-08-09, 17:40
|
#38
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 825
Member of: [VW]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
arata foarte sport spatele
|
|
|
02-08-09, 21:49
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 323
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
interiot exterior opel insignia..aerodinamica tototot
|
|
|
02-08-09, 22:33
|
#40
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
Quote:
Originally Posted by david_makaidj
interiot exterior opel insignia..aerodinamica tototot
|
Mai ales aerodinamica, sunt convins că acum citeşti rezultatele comparative şi sunt identice. Ah, da grila aia de faţă nu vă seamănă cu aia de Jetta la niciunul...
Puteţi pune problema aşa: ca şi design, Opelul e o corcitură după liniile altora, în ultimii ani, trădându-şi lipsa de inspiraţie a părintilor americani, nu alţii copie liniile lor
|
|
|
02-08-09, 23:00
|
#41
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
tinand cont ca pana in 2006 GM a avut 20% actiuni la Suzuki sigur nu ma mira nimic..plus ca si Suzuki au platforma comuna cu Opel si Fiat plus aceleasi motoare diesel si nu m-ar surprinde sa fie si o platforma de AWD Saab folosita si de Insignia OPC
Quote:
Originally Posted by aleks
Totuşi, motorul ăla de 3600 cmc pentru Statele Unite, hmmmmm....
|
aleks nu e cam dubios ca si Honda si Subaru si Hyundai parca au tot 3.6?
Last edited by adrian78bmw; 02-08-09 at 23:21.
|
|
|
02-08-09, 23:15
|
#42
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
adrian78bmw ca deobicei cu informaţiile concrete
Totuşi, motorul ăla de 3600 cmc pentru Statele Unite, hmmmmm....
|
|
|
03-08-09, 18:03
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [VW] [Honda]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
Hai, ca daca este sa o luam pe motoare, 3.6 este fix un pix pentru Statele Unite... Pentru Europa, este mare, chiar inutil.
Dar pentru state, 3.6 este echivalent cu 2.0 pentru Europa.
__________________
Frankly, my dear, I don't give a damn.
----------
....
Le VTEC est une philosophie de vie
Le VTEC permet une érection sans viagra
Le VTEC n'a pas besoin de turbo
....
|
|
|
04-08-09, 01:03
|
#44
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
Nu mă interesa asta, deşi e corect şi evident pentru oricine care nu a descoperit ieri lumea auto. Mă interesa strict cam cum ar merge motorul ăla, live, pe şosea, e curiozitatea mea...
|
|
|
05-08-09, 21:15
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: Noul membru in familia Suzuki - Kizashi
Arata bine pentru un Suzuki!
|
|
|
|
|