01-08-09, 00:40
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 754
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Quote:
Originally Posted by denver
cine a zis ca e dedicat genului feminin ?
|
ma refer la oameni care merg incep nu cred ca am sa vad pe cineva in Fiat 500 Abarth la curse sau mai stiu io unde
|
|
|
01-08-09, 00:44
|
#17
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
hehe , atunci n-ai auzit de asseto corse de 200 de cai pregatit strict pentru competitie... si de ce nu ? masina duce , eu unul nu-mi permit , ca daca imi permiteam aveam una langa batranica in parcare din start si faceam si curse cu ea
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily
Carpe noctem
|
|
|
01-08-09, 00:53
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 754
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Quote:
Originally Posted by denver
hehe , atunci n-ai auzit de asseto corse de 200 de cai pregatit strict pentru competitie... si de ce nu ? masina duce , eu unul nu-mi permit , ca daca imi permiteam aveam una langa batranica in parcare din start si faceam si curse cu ea
|
asseto corse de 200 de cai poate e pregatita pt curse dar Fiat 500 Abarth nu cred...
|
|
|
01-08-09, 00:55
|
#19
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Quote:
Originally Posted by Racer_e30
asseto corse de 200 de cai poate e pregatita pt curse dar Fiat 500 Abarth nu cred...
|
o masina de mai putin de o tona si 160 de cai , eu cred ca e foarte buna de alergat , plus ca am incredere in motoarele fiat , pe mine unul nu m-au dezamagit niciodata , poate eu pe ele...
|
|
|
01-08-09, 02:24
|
#20
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Quote:
Originally Posted by denver
cine a zis ca e dedicat genului feminin ?
|
Nu a zis nimeni numai ca design-ul cam asta denota. Se preteaza mai mult pentru o femeie
|
|
|
01-08-09, 02:56
|
#21
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Nu a zis nimeni numai ca design-ul cam asta denota. Se preteaza mai mult pentru o femeie
|
de fapt nu prea , doar ca depinde cu ce ochi este vazuta
|
|
|
01-08-09, 16:22
|
#22
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 131
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
pozitia turometrului nu este chiar cel mai inspirat aleasa!
|
|
|
03-08-09, 01:15
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 574
Member of: [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Nu a zis nimeni numai ca design-ul cam asta denota. Se preteaza mai mult pentru o femeie
|
mie nu mi se pare ca are un design feminin. faptul ca e foarte mica o face "feminina"
|
|
|
05-08-09, 20:10
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Arata bine pentru doamne si domnisoare!
|
|
|
08-08-09, 13:05
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,712
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Am vazut una zilele trecute in Viena si mi-a placut enorm, are un sound extraordinar motorul si e foarte adecvata orasului(fiind mica), dar si pistei(fiind si naravasa). Cand a trecut pe langa mine am ramas un minut uitandu-ma dupa ea.
|
|
|
09-08-09, 23:19
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Quote:
Originally Posted by tsughi.bughi
Mi-a luat ochii motorasu ala de 1.4 ce produce 133 hp ! Aproape 100 de cai pe litru ceea ce e fenomenal...nu mai pun in discutie vers de 160 hp.Avand in vedere ca masina nu depaseste tona rezulta o adevarata nebunie.Personal mi se pare foarte atragatoare masinuta chiar si pt baieti insa interiorul are o bila neagra de la mn
|
e turbo... la ce te asteptai?
|
|
|
22-04-10, 22:52
|
#27
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 141
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Eu nu mi`as loa un fiat 500 din 2 motive
1. din perspectiva sigrantei.
2. si datorita fiabilitati marci fiat in general.
|
|
|
22-04-10, 23:05
|
#28
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Quote:
Originally Posted by ddannyeld2
Eu nu mi`as loa un fiat 500 din 2 motive
1. din perspectiva sigrantei.
2. si datorita fiabilitati marci fiat in general.
|
1. aberatie. Are 5 stele NCAP, conceptul "masina mare e mai sigura" e total gresit. Conteaza cum absoarbe socul, nu cat de masiva e. Uite, un Navara are 2 stele la NCAP, si asta la varianta "rectificata", ca initial a picat testul.
2. tot aberatie. Masina e asa cum ai grija de ea, sunt mai rare masinile cu adevarat proaste.
|
|
|
23-04-10, 14:02
|
#29
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
Eu si bunul meu prieten on1x1 , am avut onoarea sa probam azi un Fiat 500 abarth , o senzatie de neuitat , nici urma de indoiala ca este o masina excelenta , o masina de curse adaptata la oras ... la cerintele de zi cu zi , merge extraordinar de frumos cu calmitate , consuma putin , nu exista vreo chestie gen ambreiaj greoi , directie cu probleme , este foarte ok si pentru un stil de condus sportiv dar si pentru unul relaxat , nu am cronometrat nimic dar se simte ca o masina de 7 secunde 0-100 , stiu ca in datele de la producator 0-100 ar fi cam 7.5 , dar scoate in conditii nu chiar favorabile 7.1 din ce am vazut pe la altii , acum ca am simtit pe pielea mea stiu sigur ca poate ajunge la acele 7 secunde , am obiceiul sa probez masina in viteza a 3 a , acolo vad cum trage subturata , ce reactie are de fapt , micul 500 abarth isi merita toate laudele , pentru o masina care are la baza un design de competitii trage foarte bine , o mica intarziere si apoi am simtit ca iadul s-a dezlantuit , m-a lipit in scaun si nu mai puteam sa ma trag in fata , am abordat niste curbe destul de largi pe unde am facut testul , la o viteza cu 3 cifre , am bruscat putin directia de foarte putine ori , mi-a placut raspunsul la acea viteza pe curbe largi si m-am convins ca este adecvata pentru circuit , pedala de frana este iar un lucru placut , nu franeaza puternic de sus , ai marja de eroare destul de mare dar nu foarte , la forja pe care a primit-o masinuta aceasta de la mine franele pot spune ca au fost excelente , chiar daca le-am incins , la orice italianca am adorat pur si simplu pedala de frana comparativ cu multe alte masini , libertatea de miscare este totul , cutia de viteze nu a incetat sa ma uimeasca , pe masura ce ma obisnuiam cu ea , era tot mai fericita la schimbari rapide si la un mod brutal de condus , flacarile de pe toba si pocniturile scoase la schimbarile rapide sunt doar un motiv in plus pentru care sa simtim gadilati pe sira spinarii si sa ne alimenteze orgoliul , pe cat de mici am fi , se cere respect , mi-as fi dorit sa am un francez azi langa mine si putin mai mult timp la dispozitie sa ii arat cum poate iesi plangand dintr-o masina considerata de ei "gay" , in trafic ni s-au pus intrebari despre masina de cativa conducatori auto , masina starneste interes in randul tuturor oamenilor , ca iubirea , nu are sex , culoare , rasa , iubirea este oarba si exista pretutindeni , dar cu toate astea , raman la parerea ca este strict pentru cunoscatori , si cei ce o admira sa o faca in continuare , sa nu-si incerce norocul , cand m-am urcat cu onix in linea lui sa plecam mi-a zis din start " bai frate deci ambreiajul e genial !!! " nu pot decat sa fiu de acord , imi place de unde pleaca , il simt foarte bine , preteaza la condus sportiv , nimic de reprosat , nu as vrea sa fie altfel , totul se leaga , toate devin un intreg care lucreaza in acelasi timp intr-un mod armonios , spatiul interior... nimic de reprosat , eu am 2 metri si nu sunt tocmai ceea ce se cheama slabut ori alte sinonime , nu am avut dificultati , initial mi-am simit genunchii foate aproape de volan , dar apoi o data asezat in acel scaun care pur si simplu am simtit ca ma ia in brate , a fost totul ok , spatiu la pedale super ok , la altele nu prea am avut interes sa ma uit , a verificat onix sistemul audio , a/c etc. eu inca nu mi-am revenit , dupa relativ multe ore simt ca s-a intamplat acum 5 minute , primii 25.000 euro fara un scop important cu siguranta vor merge la abarth , ca se intampla peste un an sau peste 10 , un 500 abarth va ajunge la colectie fara dar si poate . Am mai postat asta dar nu am de gand sa rescriu , treaba voastra cu siguranta si fiabilitate si cum arata , crede fiecare ce vrea , eu stiu doar ca inca mai visez masina de la acel test drive .
https://forum.4tuning.ro/147-fiat-tun...e-romania.html
|
|
|
23-04-10, 18:09
|
#30
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,343
Member of: [VW] [2 Roti] [Old School Cars]
|
Re: Test-drive cu Fiat 500 Abarth
foarte frumoasa , nu exista masina de femeie / masina de barbati , doar unii avem mentalitatea asta....ca "dik pe ala intr-o masina de pi**e"
|
|
|
|
|