Quote:
Originally Posted by bogg
Fosila vie denumita generic sub numele de ,,SIx and Three-Quarter Litre" adica V8ul de 6.75 Litri a aparut in anul 1968 si nu e de mirare ca este cel mai cunoscut motor v8 englezesc al tuturor timpurilor.... care defapt nu e deloc englezesc ca e de origine Buick si a fost cumparat de la GM(care in momentul de fata e putin bolnavior)
|
Fosila vie a apărut în 1959 pe Silver Cloud II, a fost dezvoltat la mijlocul anilor '50, și în ciuda zvonurilor nu era de origine GM, fiind o construcție specific europeană din aliaj de aluminiu.
The new Rolls-Royce/Bentley V8 was rumored to be an American license-built V8, but it was developed in-house by Rolls-Royce and Bentley engineers. This can be identified in its design characteristics and features like an aluminium block with wet liners, gear-driven camshaft, (initially) outboard spark-plugs and porting inspired by the Rolls-Royce Merlin aircraft engine. The rumors were likely fueled by Rolls-Royce's usage of General Motors transmissions in their vehicles, notably the Turbo-Hydramatic in their Silver Shadow.
Quote:
Originally Posted by ”ADDOstreet_racer”
Cum puteti sa ziceti ca e ceva reusit la masina asta ....au dato-n bara rau de tot ...ultimele Bentley adevarate raman ceele din seria Arnage-Azure-Brooklands ....atat asta in inseamna Bentely nu hidosenia asta .....Sunt curios ce o sa zica englezii adevarati care chiar se pricep la masini .....
|
Au demonstrat în vremuri recente când industria lor auto le aparținea 100% cât de bine se pricep. Până și mărcile de lux tradiționale aveau mici probleme, în timp ce modelele ”proletare” erau dezastru
Quote:
Originally Posted by stefandragnea
Rolls zici a? )))))))))))) Stii despre ce masina se vorbeste in topicul asta?
|
Pentru el s-a legalizat deja "iarba"
~Nautilus