Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 28-03-09, 19:21   #16
allexutzzu

Stage 5
 
allexutzzu's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 855
Default Re: Volkswagen Golf GTD va fi prezentat la Salonul Auto de la Leipzig

Quote:
Originally Posted by paco_florin View Post
schimba si tu suspensia la un BMW si schimb-o la un golf sa vezi cam ce diferenta de bani e...
nu are voie al 30.000 euro sa faca in vreun fel cand e noua! pai skoda mea frate are 185.000km cumparata de noua din tara si merge tot ca golfu ala...si n-am schimbat nici macar telescoape...o singura data bucsile pe fata, atat! pai golfu asta la 180.000km o sa cazi din el probabil daca nu-i schimbi toate alea...
allexutzzu is offline   Reply With Quote
Old 28-03-09, 19:41   #17
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Volkswagen Golf GTD va fi prezentat la Salonul Auto de la Leipzig

E efectul interioarelor din plastic dur, combinate cu suspensii sport. Deja nu mai are importanta clasa masinii, daca interiorul are 90% din suprafata imbracata intr-un plastic tare cum e cel al tomberoanelor va scartai/clampani, in special pe denivelari mici si frecvente (piatra cubica, beton in loc de asfalt etc). Pana la inceputul anilor 2000 se foloseau materiale mai flexibile si de mai buna calitate, acum toti folosesc componente cat mai mari, presate dintr-o bucata mare de plastic, in interesul reducerii costurilor de productie ale unui automobil modern si complex, si de asemenea in interesul reducerii timpului si costurilor de intretinere de catre client (sa fie usor de curatat si inlocuit). Daca pui alaturi un bord de Clasa C W204 modern si unul de Clasa E W124 (1985-1995) se vede diferenta si n-au evoluat...

Octavia I si cam tot ce provine din seria Golf IV sunt mult mai putin izolate fonic decat un E46, care are o mare parte din interior capitonata cu un fel molton gros cenusiu, dar VAG au contat pe rigiditatea caroseriei si montaj flexibil pentru motor pentru suprimarea zgomotelor parazite. De functionat functioneaza, dar se poate si mai bine.

Golf V si foarte probabil si VI au o greutate superioara unui E90 dar nu se stie de ce, intrucat confortul nu a beneficiat de pe urma acestui compromis.

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 28-03-09, 23:14   #18
Andrei-HAM

Stage 2
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 42
Default Re: Volkswagen Golf GTD va fi prezentat la Salonul Auto de la Leipzig

Quote:
Originally Posted by allexutzzu View Post
nu are voie al 30.000 euro sa faca in vreun fel cand e noua! pai skoda mea frate are 185.000km cumparata de noua din tara si merge tot ca golfu ala...si n-am schimbat nici macar telescoape...o singura data bucsile pe fata, atat! pai golfu asta la 180.000km o sa cazi din el probabil daca nu-i schimbi toate alea...
Da..Da. Ai perfecta dreptate. Eu am G5, luat de nou...si de la 45000 (cand am schimbat prima oara piese) pana la 185000, cat am acu', am schimbat o roaba de piese...Golfu' nu-i nici robust ca o Skoda, nici luxos ca un Audi. Dar e scump si la achizitionare si la intretinere. Si daca te iei dupa piese nici masina nemteasca nu-i. Eu unu' nu mai cumpar VW. Care din voi faceti 15-20 de mii pe an, va duceti la bunici sa luati, duminica cate o gaina si niscai pintrinjei luati-l tata. Dar daca vreti sa va luati masina de alergat (ca asta era Golfu' pe timpuri)...FUGITI de VW !
Andrei-HAM is offline   Reply With Quote
Old 29-03-09, 00:59   #19
paco_florin

Stage 2
 
paco_florin's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 52
Member of:
[AUDI]
Default Re: Volkswagen Golf GTD va fi prezentat la Salonul Auto de la Leipzig

frate io stiu k is rigide si k trancane dar nu ai la ce sa te astepti la o masina din clasa asta...crede-ma audi-ul meu are 260.000 de km din care 100.000 facuti numai in tara de mine si nu am schimbat o bucsa,nimic si nu trancane deloc...iti garantez spre deosebire de o octavia 2 din 2008 cu 20000 d km a unui prieten care trancane din toate incheieturile! eu doar am spus k masinuta asta(GTD) arata super bine si e normal k pretul sa fie putin mai piperat avand in vedere dotarile pe care le are si presupun k si comportamentul rutier...
paco_florin is offline   Reply With Quote
Old 29-03-09, 11:44   #20
dj_geo_bv

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 185
Member of:
[VW]
Default Re: Volkswagen Golf GTD va fi prezentat la Salonul Auto de la Leipzig

Man.. bag cam 60.000 km pe am cu el. (polo tdi 1.9) il am de 2 ani. am schimbat un rulment si o bucsa. si masina fazut multe drumuri proaste.. depine si cum o nimeresti. eu sunt foarte multumit de Vw off topic. on : foarte tare noul Gtd- cuplu puernit. ceea ce e nevoie pe Ro. putere mare pentru depasiri :d la 170 cp si greutatea lui se pune cu destule masini bune....
dj_geo_bv is offline   Reply With Quote
Old 29-03-09, 12:05   #21
askhy

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 555
Default Re: Volkswagen Golf GTD va fi prezentat la Salonul Auto de la Leipzig

Performante mari, consum minim...NICE
askhy is offline   Reply With Quote
Old 30-03-09, 08:55   #22
RUDY20140TDI
VW Driver

Stage 5
 
RUDY20140TDI's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,125
Member of:
[VW]
Default Re: Volkswagen Golf GTD va fi prezentat la Salonul Auto de la Leipzig

Da scump mai e bai frate 27000 Eur .
Pai daca asta e atat GTI-ul cat e cat un Passat CC ?
RUDY20140TDI is offline   Reply With Quote
Old 30-03-09, 17:03   #23
cipry91

Stage 2
 
cipry91's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 72
Default Re: Volkswagen Golf GTD va fi prezentat la Salonul Auto de la Leipzig

scumpa, o masina facuta din bucati ,mai bn imi iau 5 numa bordu e reusit tare
cipry91 is offline   Reply With Quote
Old 30-03-09, 22:53   #24
bufucaca

Stage 1
 
Join Date: May 2008
Posts: 22
Default Re: Volkswagen Golf GTD va fi prezentat la Salonul Auto de la Leipzig

normal ca e scump , costul de fabricatie a unui motor diesel e mai mare decat la unul pe benzina ii simplu ca buna ziua ,biela mai lunga si mai grea fiindca la diesel trebe compresie mai mare decat la benzina , la bezina ii 9/1 iar la diesel deobicei e 16/1 si inca alte o gramada de componente ce sunt mai scumpe decat la bezine, randamentul motorului diesel ii de 60% comparativ 35% parca cat il are motorul pe bezina.
bufucaca is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -