Re: Volkswagen Golf GTD va fi prezentat la Salonul Auto de la Leipzig
E efectul interioarelor din plastic dur, combinate cu suspensii sport. Deja nu mai are importanta clasa masinii, daca interiorul are 90% din suprafata imbracata intr-un plastic tare cum e cel al tomberoanelor va scartai/clampani, in special pe denivelari mici si frecvente (piatra cubica, beton in loc de asfalt etc). Pana la inceputul anilor 2000 se foloseau materiale mai flexibile si de mai buna calitate, acum toti folosesc componente cat mai mari, presate dintr-o bucata mare de plastic, in interesul reducerii costurilor de productie ale unui automobil modern si complex, si de asemenea in interesul reducerii timpului si costurilor de intretinere de catre client (sa fie usor de curatat si inlocuit). Daca pui alaturi un bord de Clasa C W204 modern si unul de Clasa E W124 (1985-1995) se vede diferenta si n-au evoluat...
Octavia I si cam tot ce provine din seria Golf IV sunt mult mai putin izolate fonic decat un E46, care are o mare parte din interior capitonata cu un fel molton gros cenusiu, dar VAG au contat pe rigiditatea caroseriei si montaj flexibil pentru motor pentru suprimarea zgomotelor parazite. De functionat functioneaza, dar se poate si mai bine.
Golf V si foarte probabil si VI au o greutate superioara unui E90 dar nu se stie de ce, intrucat confortul nu a beneficiat de pe urma acestui compromis.
~Nautilus
|