Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 24-11-09, 19:04   #241
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by forbidden27 View Post
ia alegeti voi intre Insignia OPC si Lancer EvoX sau Impreza VRX-STI. Sunt la acelasi pret si sunt sigur ca mai gasiti cateva in banii astia cu performante mai bune decat OPC-ul. Cam asta este ideea, stiu ca iar o sa incepeti sa ma jigniti sa ma acuzati ca nu stiu nimic despre masini, chiar si asta este, e opinia mea si nu mi-o schimba nimeni. O sa ramana o struto-camila pt mine.
ai confirmat regula ca nu te pricepi catusi de putin la masini, asa per general>"Lancer si Impreza sunt un sedan, respectiv hatch, de clasa medie, se incadreaza cu Astra/Astra Sedan, Octavia, Megane/Megane Sedan etc", cum a spus amphetamine mai sus!
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta

bmw 325=amanta mea
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 25-11-09, 13:58   #242
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by forbidden27 View Post
Opinia unuia care si-a pus masina lui mamica la semnatura. Grow up kid...
Cred ca acest post chiar nu isi avea sensul.
Imi spui mie "grow up" cand tu, la 42 ani, cu familie si copil stai pe forumuri si te certi cu noi, pustii de 20 ani. Who's not grown up???
Btw, o fi una din ele a maicamii, dar la mine in familie principiul este: totul la comun, al tuturor. Deci ma folosesc de masina aia asa cum ma folosesc de a mea.
In fine, nu vroiam sa fac offtopic, dar nici nu-mi venea sa tac
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 25-11-09, 19:44   #243
speed_csn
2 Roti


Stage 5
 
speed_csn's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 389
Member of:
[Opel]
[4Tuning International]
[2 Roti]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by forbidden27 View Post
Opinia unuia care si-a pus masina lui mamica la semnatura. Grow up kid...
Vorbeste frustrarea din taine acuma ca nu mai ai argumente??
Sau?
Sau poti sustine ca si eu sunt cu masina lu mama la semnatura, asta e o parere de om cam ingust la minte daca cataloghezi persoanele dupa ce varsta apare in dreapta sub avatar. Sau sa am si eu o mama din aia cool care se da cu un coupe ca are nevoie de cai putere sa mearga la piata??
__________________
THIS POST HAS ALREADY BEEN REPORTED



JANTE fraților, JANTE, nu GENȚI, GIANTE, JENȚI!! E atât de greu???


Tief, Breit, Schnell...
"ein legendäres Sport-Coupe"
speed_csn is offline   Reply With Quote
Old 26-11-09, 06:41   #244
forbidden27

Stage 2
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 41
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Stiu foarte bine fiecare din masinile care le-am mentionat mai sus in ce clasa se incadreaza, ideea era ce masini poti alege in pretul OPC-ului. Fiti convinsi ca un familist o sa aleaga in banii aia o masina din clasa premium iar un pasionat adevarat de motosport se va indrepta spre altceva cu performante mult mai bune. Subiectul pt mine este inchis, vom vedea adevarul peste catva timp reflectat in numarul de unitati vandute.
PS: replay-ul la adresa lui amphetamine a fost un raspuns la "ramai cu TDI-ul tau".

Last edited by forbidden27; 26-11-09 at 06:44.
forbidden27 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-09, 07:06   #245
LAZ'u

Stage 4
 
LAZ'u's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 286
Member of:
[PEUGEOT]
[2 Roti]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Da sa zicem ca ar fi destul de ok pentru un familist care are ceva bani si doreste si ceva putere si masina asta chiar are, dar eu tot as alege un rs6 sh.
__________________
Dacia 4 fun!!!
BMW 4 speed!!!
Peugeot 4 ever!!!
LAZ'u is offline   Reply With Quote
Old 26-11-09, 09:35   #246
adrian74

Stage 5
 
adrian74's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 564
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

pentru cine intereseaza,https://www.youtube.com/watch?v=j-j1X...rom=PL&index=3
adrian74 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-09, 20:09   #247
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by LAZ'u View Post
Da sa zicem ca ar fi destul de ok pentru un familist care are ceva bani si doreste si ceva putere si masina asta chiar are, dar eu tot as alege un rs6 sh.
Da, dar RS6 presupune intretinere pe putin dubla, impozit mai mare la animalul de motor, plus ca e greu sa gasesti o masina de genul aleia SH in toate mintile... Stim bine ca sunt multi clienti cu buzunar gros si minte ingusta care aleg astfel de masini, doar pentru ca scrie Audi pe ea si are 500cp.
Sau sunt unii (ca mine) care nu se impaca cu ideea de SH.

Quote:
Originally Posted by forbidden27 View Post
Fiti convinsi ca un familist o sa aleaga in banii aia o masina din clasa premium iar un pasionat adevarat de motosport se va indrepta spre altceva cu performante mult mai bune.
Si daca luam in considerare un familist care e pasionat de motorsport, dar pur si simplu nu vrea sau nu isi permite 2 masini (una sport in adevaratul sens al cuvantului si un insignia - ca tot se vorbeste despre ea si se presupune ca asta-si doreste) cu dotari ca ale OPC-ului dar cu motor cu consum redus. Sau sa zicem ca are nevoie de o masina eleganta pe care s-o foloseasca de zi cu zi, neputandu-se afisa cu una de genul lotus elise etc si pur si simplu nu mai apuca sa-si conduca masina lui sport. Totusi, o Insignia, sau competitorul lui direct - Passat R36 imbina bine eleganta cu sportivitatea. Daca alegi culoarea neagra, numai cunoscatorii realizeaza diferenta.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 26-11-09, 20:39   #248
forbidden27

Stage 2
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 41
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Ma faci sa rad. Se vede ce cunoscator esti. Iti permiti o masina de 40.000 euro si te gandesti la intretinere si consum. De asemenea, vad ca iti place sa cam jignesti si sa faci afirmatii aiurea despre persoane pe care nu le cunosti. In conceptia ta vad ca daca cineva alege o marca premium este ingust la minte. Vad ca ai o Astra de 90 Cp. De ce nu ti-ai luat Logan de 1.6? E mai tare decat masina ta, are putere mai multa. Plus ca se vinde in draci. E si mai ieftina.
forbidden27 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-09, 21:14   #249
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Ciudat sau nu, cel putin la noi sunt multi care au masini mai scumpe de 40 000 euro si le pasa de intretinere si consum. Chiar predomina pot sa spun. Alta explicatie nu vad pentru existenta pe strazi a ML 280 CDI, Touareg R5, E200 CDI si asa mai departe. In mod normal nu prea ar trebui sa iti pese de asa ceva (in anumite limite normale) dar romanul, snob si grandoman de felul lui, face pe dracu in patru si isi cumpara un SH care in mod normal nu ar fi de nasul lui, asa ca isi cauta una troaca si cu cel mai mic motor posibil sa aiba posibilitatea sa il intretina cat de cat si sa nu ii consume cu galeata ca o scoate decat in weekend. Trist.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 26-11-09, 21:30   #250
forbidden27

Stage 2
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 41
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Da, ai dreptate. Chiar ieri seara am vazut la stiri un reportaj facut la o societate unde montau GPL pe masini de genul acesta. Ar fi interesant un versus Insignia OPC vs alte masini in acelasi pret. Poate face cineva topic.
forbidden27 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-09, 07:16   #251
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by forbidden27 View Post
Ma faci sa rad. Se vede ce cunoscator esti. Iti permiti o masina de 40.000 euro si te gandesti la intretinere si consum. De asemenea, vad ca iti place sa cam jignesti si sa faci afirmatii aiurea despre persoane pe care nu le cunosti. In conceptia ta vad ca daca cineva alege o marca premium este ingust la minte. Vad ca ai o Astra de 90 Cp. De ce nu ti-ai luat Logan de 1.6? E mai tare decat masina ta, are putere mai multa. Plus ca se vinde in draci. E si mai ieftina.
Nu inteleg cu ce te-am mai jignit in afara de raspunsul cu aceeasi moneda la postul tau jignitor.
N-am zis niciodata ca cine alege o masina premium e ingust la minte, doar ca exista multi ingusti la minte (vezi fii de arabi, fii de romani cu foarte multi bani etc) care aleg masini de genul Audi RS6 doar pentru ca e scumpa si are putere. Referitor tot la masinile premium, vreau sa-mi arati BMW-ul seria 5 NOU in valoare de 40000 euro (vorbim aici despre Insignia OPC noua, deci implicit ii cautam masini premium concurente NOI) care o egaleaza ca performante. Repet: din ce ai zis tu, daca n-ai bani de o masina premium de puterea asteia, nu-ti mai iei niciuna si gata! Iti pui pofta-n cui si te duci si-ti iei o coaja de 520d sau Audi A6 2.0tdi; e premium, ce dracu - ai facut afacere!
De ce nu mi-am luat Logan 1.6? Pentru ca nu mi-am luat masina! Am primit fosta masina a maicamii. Simplu. Hai, da-mi replica cu masina lu mami. A, da, si nu vad cum logan 1.6 90cp e mai puternic ca astra 1.4 90cp.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 27-11-09, 07:51   #252
speed_csn
2 Roti


Stage 5
 
speed_csn's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 389
Member of:
[Opel]
[4Tuning International]
[2 Roti]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

forbidden27, mai citeste ultimele 2 posturi ale tale, te cam comtrazici singur, ce se intampla?? Ai Ramas fara ideei si argumente?
Scuza-mi ostilitatea postului, dar la inceput afirmi ca cine isi ia masina de 40k eur nu se uita la costurile intretinerii si a consumului, si dupa aia zici ca ai vazut si tu ca multi se ingrijoreaza de consum si isi moneaza GPL pe masinii scumpe. Daca opc la banii aia nu mai are performante sportive, ramai la bmw-ul tau care e sport.
Romanul e prost rau, isi cumpara masinii premium doar ca sa arate ca are si ca ce bine-i merge lui, mai mult de jumatate din masiniile premium din tara sunt luate pe leasing sh. Cunosc eu personal o gramada de exemple de indivizi care conduc seria 5 din 2007 si locuieste in garsoniera la periferia orasului, sau care ma intreaba unde sa-si monteze GPL pe jeep grand cherokee, si ca nu mai stie cum sa scape de X5 de Hamman ca are 2500 rata pe luna. O sa ai un soc ca ai sa vezi cati tampiti sunt in tara asta care vor sa aiba dar nu pot si atunci cauta alternative sa aiba in loc sa caute ceva de nasul lor.
speed_csn is offline   Reply With Quote
Old 27-11-09, 11:41   #253
razvanoltu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
razvanoltu's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 651
Member of:
[4 Speed Squad]
Wink Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Au aparut si preturile pt OPC...
Ca sa fim corecti poate ca ar fi bine sa ne gandim ca orice marca ofera reduceri fata de pretul de lista, in unele cazuri diferentele fiind chiar simtitoare.
Daca la unele marci reducerea poate sa fie de cateva sute de euro / cateva procente (3-4-5%), la altele se ajunge si pana la 15-20% si vorbesc aici de masini scumpe, nu neaparat de pe stoc.

Din ce calcule am facut, luand in considerare si o reducere (pe care o poti primi la aproape orice dealer) am ajuns la urmatoarele cifre:
Pret lista OPC = 37.900 Euro
Pret final OPC = 32.500-33.000 Euro

OPC + 2 optionale extra:
Infinity Navi Pack (Radio DVD 800 Navi - UXX; Infinity Sound System - UQA; Portal pentru telefon mobil - UPH)
+ Driver Pack (Adaptive Forward Lightning, Bi-Xenon, Smart Beam - TT2; Park Pilot - UD5; Sight Pack - TSQ);
Pret final = 34.500 - 35.000 Euro
__________________
Respecta partenerii de trafic!
razvanoltu is offline   Reply With Quote
Old 27-11-09, 20:40   #254
addicted2trance

Stage 5
 
addicted2trance's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 313
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by forbidden27 View Post
vom vedea adevarul peste catva timp reflectat in numarul de unitati vandute.
ia vezi aici:

Quote:
Opel Insignia este cel mai bine vândut sedan din clasa medie în Europa

· Cea mai mare cotă de piaţă pentru clasa medie din ultimii zece ani
· Lider al segmentului în cinci ţări europene
· Peste 170.000 de comenzi în numai un an de zile

Rüsselsheim. În intervalul de un an de zile de la lansare, modelul Opel Insignia a cucerit inima Europei. Marca aproape şi-a dublat cota de piaţă în segmentul european de autovehicule de mare volum din clasa medie în primele 10 luni ale acestui an, asigurând mărcii Opel cea mai mare cotă de piaţă în acest segment din ultimul deceniu.

În ultimele 12 luni, modelul Insignia a câştigat în total 32 de premii în 15 ţări europene, inclusiv trofeul Maşina Anului 2009. Sedanul este cel mai bine vândut model din Europa. Per total, acest model este numărul unu în clasa sa în cinci ţări şi numărul doi pe întreg continentul. Aceasta corespunde unei cote de piaţă înregistrate de la începutul anului până în prezent de 16,22 procente în clasa de autovehicule de mare volum, comparativ cu 8,19 procente în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Creşterea vânzărilor este şi mai impresionantă atunci când în clasa medie de mare volum sunt incluse mărcile premium: Opel a atins o cotă de piaţă de peste două ori mai mare, ajungând de la 4,75 procente în 2008, la 10,01 procente. Aceasta este cea mai mare valoare înregistrată de Opel din anul 1999, într-o perioadă în care cota de piaţă a acestei clase de autovehicule a scăzut pe întreaga piaţă europeană de autoturisme cu 9,7 procente între 2008 şi 2009. Până în prezent, Opel a primit peste 170.000 de comenzi pentru modelul Insignia.

Clienţii sunt atraşi de dotările tehnologice inovatoare ale modelului Insignia, care sunt disponibile la preţuri moderate. Echipamentele extrem de populare includ camera video frontală Opel Eye, sistemul inovator de iluminare AFL+ cu faruri bi-xenon, şasiul mecatronic FlexRide şi scaunele frontale ergonomice premium, certificate de „Aktion Gesunder Rücken” (Acţiune pentru un spate sănătos - AGR).

Portofoliul modelului Insignia oferă mobilitate pentru toate gusturile. Cele şase motoare pe benzină şi cele trei motoare diesel dezvoltă o putere cuprinsă între 115 cp (85 kW) şi 325 cp (239 kW). Modelul Insignia este disponibil în trei variante de caroserie şi o gamă variată de accesorii ce permit clienţilor să îşi personalizeze noul autovehicul. Aceştia pot alege modelul care li se potriveşte cel mai bine, începând cu economicul sedan Insignia ecoFLEX de 160 cp (118 kW), cu un consum de carburant de numai 5,2 litri de motorină la 100 de kilometri şi terminând cu modelul Insignia OPC Sports Tourer cu o capacitate de încărcare de 1530 litri.
si aici:

Quote:
Opel Insignia OPC Sports Tourer câştigă un nou premiu

Versiunea OPC a modelului break vârf de gamă câştigă un premiu în cadrul 2009 Auto Bild SportsCars

Essen. Opel Insignia OPC Sports Tourer a primit vineri premiul „Cel mai bun autovehicul sport al anului” la categoria break, în cadrul unei ceremonii sponsorizate de Auto Bild SportsCars, publicaţia soră a revistei de specialitate germane Auto Bild.

Aproximativ 51.000 de cititori şi redactori ai revistei Auto Bild şi-au votat modelele preferate dintr-o pleiadă de peste 300 de autovehicule. Editura germană a declarat că Opel Insignia OPC Sports Tourer a dominat categoria break. Pe locul al doilea s-a clasat modelul Audi S4 Avant. Mercedes C63 AMG T a obţinut locul al treilea. Câştigătorii au fost anunţaţi în cadrul tradiţionalei Nopţi a curselor desfăşurate la Salonul Auto de la Essen.

„Ce onoare deosebită şi ce maşină minunată,” a declarat Hans Demant, Directorul General al Adam Opel GmbH. „Această maşină a debutat pe circuitul Nürburgring. A fost proiectată şi construită ca o maşină premium incitantă.”

Dezvoltând o putere de 239 kW/325 de cai putere şi un cuplu de 435 Nm, unitatea V6 Turbo de 2,8 litri cu care este prevăzut noul Insignia OPC este cel mai puternic motor instalat vreodată într-un model Opel de serie. Autovehiculul este prevăzut cu elemente de înaltă tehnologie, precum şasiul mecatronic coborât şi reproiectat, cu sistem FlexRide, transmisia Adaptive 4x4 cu diferenţial autoblocabil electronic montat pe puntea spate (eLSD) şi frâne Brembo proiectate special – toate acestea fiind completate de spaţiul funcţional al unui break, cu o capacitate de încărcare de 1530 de litri.
addicted2trance is offline   Reply With Quote
Old 02-12-09, 17:36   #255
unchiulNOS
Banned

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 230
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

sunt sigur ca si daca nu castiga premiul "car of the year" tot aveau vanzari mari.

sunt multi(de ex eu) care nu se i-au dupa ce spun unele reviste, emisiuni tv..., cumpara un lucru pt ca le place si cred ca acel lucru merita cumparat!
unchiulNOS is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -