Quote:
Originally Posted by carutasu
Parerea mea e ca diferenta de la demaraj ar putea fi data numai de cutie.Aerodinamica pina la 100km/h ma indoiesc sa joace un rol prea important.Nu stiu si care ar fi diferenta de greutate si in favoarea cui.Din cate tin minte tot asa si Z8 era ceva mai rapid pe 0-100 decat vechiul M5, amandoua avand 400cp.
|
Si ce te face sa crezi ca (virgula) cutia de pe z4 e mai performanta decat decat cea de pe seria 3 ? Mie nu mi se pare nimic iesit din comun la ea, din moment ce cea automata (dual-clutch) e mai rapida cu o zecime de secunda..ori cea automata este identica cu cea de pe seria 3 coupe, care la randul ei e mai rapida cu o zecime de secunda decat cea manuala. Ce vreau sa zic e ca indiferent daca comparam versiunile cu transmisie automata sau cele cu transmisie manuala Z4 iese in fata cu 0.3 secunde desi are aceeasi greutate cu seria 3 coupe (transmisiile fiind, dupa cum ziceam, identice). Prin urmare acea diferenta nu se poate explica decat prin prisma faptului ca atunci cand acoperisul este pliat greutatea apasa mai mult pe rotile din spate la Z4 si prin urmare masina are o tractiune (sau aderenta cum vreti sa-i ziceti) mai buna decat seria 3..
In fine ce nu inteleg eu e urmatoarea chestie, ei spun ca ambele versiuni de motorizare de pe Z4 indeplinesc norma de poluare euro 5, ori seria 3 cu acelasi motor bi-turbo e euro4..care-i faza ?