Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Satu Mare > Zona comerciala Satu Mare - Bazar - Servicii - Talcioc

Reply
 
Thread Tools
Old 21-09-07, 12:11   #1
ben23half

Stage 3
 
ben23half's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 97
Default

pentru toti cei interesati de achizitionarea modelelor VW, Audi, Porsche

Biroul de vanzari din cadrul D&C Oradea este deschis in Satu Mare pe strada Botizului Nr. 65. Subsemnatul, Ardelean Cristian, reprezentant vanzari VW va sta la dispozitie pentru detalii referitoare la modele si posibilitati de finantare sau programarea unui Drive Test! Va astept
__________________
THE FASTEST MAN !!!!!!!!!!!!!

Last edited by juana_man; 21-09-07 at 14:52.
ben23half is offline   Reply With Quote
Old 21-09-07, 12:28   #2
wasted
Honda Driver

Stage 5
 
wasted's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 661
Member of:
[Honda]
Question Re: D&C si in Satu Mare

La leasing care ii perioada maxima?
wasted is offline   Reply With Quote
Old 21-09-07, 12:29   #3
ben23half

Stage 3
 
ben23half's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 97
Default

Pentru a marca aniversarea a 30 de ani de la producerea primului Golf GTI in 1976, Volkswagen a lansat pe piata Golf GTI Edition 30.

Golf GTI Edition 30 are sub capota o versiune de 230 de CP a motorului 2.0l TFSI, combinata cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte sau cu o cutie secventiala DSG. Performantele sunt la ele acasa, Golful GTI 30 Edition accelerand de la 0-100km/h in doar 6.6. secunde. Viteza maxima este de 240 km/h.



Diferentele vizuale fata de GTI-ul standard sunt: praguri in culoarea caroseriei, un spoiler prelungit, jante de 18 inci din aluminiu, stopuri vopsite, etc. Interiorul ofera tapiterie combinata cu piele, cu monograma “Edition 30".

perioada maxima la leasing este de 6 ani

Generaţia trecută de Touareg s-a vândut în mai mult de 300.000 de exemplare. Succesul pe care maşina poporului Touareg l-a înregistrat şi probabil îl va menţine în continuare este uriaş, dacă-mi este permis cuvântul. Cu riscul de a începe un război, nu pot să nu remarc faptul că un Touareg arată mai bine decât un frate Cayenne, face cam acelaşi lucru pe şosea şi mult mai multe în off-road.

Ei bine, mergând pe principiul că nu are nici un sens să strici o combinaţie care dă rezultate, VW a schimbat maşina pe ici, pe colo, dar în nici un caz prin părţile esenţiale. Avem faruri noi uşor retuşate, avem o grilă nouă, cromată, care unora le va place, altora nu, avem stopuri LED şi nişte alte mici fineţuri pe care nu le va observa nimeni.

Ceea ce vor simţi noii cumpărători însă va fi un sistem nou şi şmecher de cruise-control (adaptive cruise control) care frânează pentru tine dacă în oboseala ta cronică sau în neatenţia pur întâmplătoare nu observi la timp că şoferul maşinii din faţă de pe autostradă s-a suit cu picioarele lui şi ale nevestei pe o biată pedală de frână.

Merită, mai ales că în zece ani vom avea chiar şi noi încă zece kilometri de autostradă. Mai mult decât atât, pilotul unui Touareg va avea şi onoarea de a fi atenţionat de fiecare dată când un vehicul se apropie din spate în unghiul mort pe banda alăturată, astfel încât să evite o neplăcere maximă cum ar fi un telefon de la poliţie în care să fii anunţat că undeva dimineaţă tocmai ai trecut peste cine ştie ce Dacie.

Suspensia deşteaptă de pe Touareg se menţine pentru cei care nu au banii s-o cumpere la nivelul de fiţă, dar pentru cei care o bifează pe lista de opţionale are darul de a face mai mult la drum lung decât un masaj thailandez.

În privinţa motoarelor, chestiile noi se prezintă sub forma unui nou V8 FSI de 350 de cai pentru care cuplul maxim de 440 Nm este atins la 3.500 rpm. Viteza maximă: 244 km/h. Nu îndeajuns de mult ca să fie nevoie s-o limiteze, dar suficient de mult ca să necesite setarea sport a suspensiei pneumatice.

Dacă avea cineva vreo emoţie, campionul cuplului la motoarele de pe Touareg rămâne V10 TDI cu 750 de Nm la 2.000 rpm. Iar dacă nici asta nu e suficient, noul Touareg va fi disponibil şi cu uluitorul W12 de 6 litri şi 450 de cai.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	30 edition.jpg
Views:	90
Size:	409.0 KB
ID:	350041   Click image for larger version

Name:	30 edition interior.jpg
Views:	104
Size:	69.8 KB
ID:	350042   Click image for larger version

Name:	edition 30.jpg
Views:	82
Size:	63.3 KB
ID:	350043  

Click image for larger version

Name:	touareg TOP.jpg
Views:	98
Size:	46.8 KB
ID:	350098   Click image for larger version

Name:	touareg I.jpg
Views:	61
Size:	57.2 KB
ID:	350099  

Last edited by juana_man; 21-09-07 at 14:52.
ben23half is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 23:45   #4
SoundIdentity

Stage 5
 
SoundIdentity's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,526
Member of:
[Moderators]
[VW]
Default Re: D&C si in Satu Mare

230 cai fabrica? fara soft chip si alte minuni??
SoundIdentity is offline   Reply With Quote
Old 25-09-07, 11:56   #5
ben23half

Stage 3
 
ben23half's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 97
Default Re: D&C si in Satu Mare

230 de cai DIN FABRICA! Am informatii ca sunt firme care duc masina din SOFT la 310 cai! Varianta cu DSG este foarte tare...poti schimba vitezele cu padele pe volan....masina are LAUNCH CONTROL...este o BIJUTERIE!
ben23half is offline   Reply With Quote
Old 28-09-07, 13:58   #6
ben23half

Stage 3
 
ben23half's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 97
Default Golf 1.4 Tsi

VW Golf GT 1.4 TSI 170CP

Spatele unui Golf GT este cam singurul care tradeaza bestiuta de sub capota din fata, si asta pentru ca GT-ul are o teava de evacuare dubla. In rest, diferentele optice fata de un model Golf V de serie sunt minimale.

Cei 1.4 litri nu trebuie sa va insele, din ei se scot intr-adevar 170 de cai. Atunci cand este insa turat cu putere, motorul scoate un sunet delicios si urca foarte repede in turatii. Acceleratia de la 0-100 se face in 8.8 secunde, insa placerea cea mai mare apare in cadrul reprizelor de depasiri, sau atunci cand vine vreun grabit din spate care te umple de lumina (ca asa se poarta in tarania numita Romania, desi este clar ca tu te afli in depasire, si nu mergi tocmai cu o viteza mica, sau legala). Moment in care poti decide sa tragi pe dreapta - daca ai unde, sau... de ce nu - sa-l lasi pe respectivul in urma, marind aproape instantaneu distanta dintre voi, si asta indiferent ca mergi cu 130, 160 sau 180 de km/h.

Raportul dintre masa de 1330 de kg si cei 170 de cai ai motorului explica de ce in Golful GT te simti extrem de vesel. Sigur, daca ar fi avut o cilindree mai mare, motorul te-ar fi bagat in scaun din primul moment. Dar si asa ai tot timpul suficienta putere pentru a depasi tot ce doresti, oricand doresti, oricum doresti.


Pret CIP: 18.727 EURO

Sunt disponibile si motorizarile: 1.4 TSI 122 cp (14.013), 1.4 TSI 140 cp(14.581)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	vw_golf_gt_01.jpg
Views:	88
Size:	47.0 KB
ID:	356104   Click image for larger version

Name:	vw_golf_gt_08.jpg
Views:	74
Size:	127.4 KB
ID:	356105   Click image for larger version

Name:	vw_golf_gt_11.jpg
Views:	87
Size:	138.0 KB
ID:	356106  

Click image for larger version

Name:	vw_golf_gt_20.jpg
Views:	80
Size:	123.0 KB
ID:	356107   Click image for larger version

Name:	vw_golf_gt_32.jpg
Views:	70
Size:	155.1 KB
ID:	356108   Click image for larger version

Name:	vw_golf_gt_37.jpg
Views:	92
Size:	123.3 KB
ID:	356109  

Click image for larger version

Name:	vw_golf_gt_46.jpg
Views:	76
Size:	170.7 KB
ID:	356110  
ben23half is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -