VW Golf GT 1.4 TSI 170CP
Spatele unui Golf GT este cam singurul care tradeaza bestiuta de sub capota din fata, si asta pentru ca GT-ul are o teava de evacuare dubla. In rest, diferentele optice fata de un model Golf V de serie sunt minimale.
Cei 1.4 litri nu trebuie sa va insele, din ei se scot intr-adevar 170 de cai. Atunci cand este insa turat cu putere, motorul scoate un sunet delicios si urca foarte repede in turatii. Acceleratia de la 0-100 se face in 8.8 secunde, insa placerea cea mai mare apare in cadrul reprizelor de depasiri, sau atunci cand vine vreun grabit din spate care te umple de lumina (ca asa se poarta in tarania numita Romania, desi este clar ca tu te afli in depasire, si nu mergi tocmai cu o viteza mica, sau legala). Moment in care poti decide sa tragi pe dreapta - daca ai unde, sau... de ce nu - sa-l lasi pe respectivul in urma, marind aproape instantaneu distanta dintre voi, si asta indiferent ca mergi cu 130, 160 sau 180 de km/h.
Raportul dintre masa de 1330 de kg si cei 170 de cai ai motorului explica de ce in Golful GT te simti extrem de vesel. Sigur, daca ar fi avut o cilindree mai mare, motorul te-ar fi bagat in scaun din primul moment. Dar si asa ai tot timpul suficienta putere pentru a depasi tot ce doresti, oricand doresti, oricum doresti.
Pret CIP: 18.727 EURO
Sunt disponibile si motorizarile: 1.4 TSI 122 cp (14.013), 1.4 TSI 140 cp(14.581)