METABOND - M
intră în reactie chimică cu metalele, înnobilează suprafetele acestora. Suprafetele în contact datorită netezimii lor se pot separa usor cu ajutorul unui film omogen.
Reduce la minim colmatarea uleiurilor cu produse de ardere si impuritati metalice.
Protejează metalele împotriva uzurii, durata de viata rămasă a masinilor folosite se dublează, iar a celor noi se triplează.
Asigura o protectie în cazul lipsei partiale de ulei (pe o perioadă oarecare chiar si în cazul lipsei totale de ulei).
Modifică toleranta la sarcină a motoarelor, măreste puterea si randamentul lor cu 7-10%.
Reduce în mod spectaculos frecarea interioară a masinilor (40-60%).
Datorită reducerii frecării, motoarele vor functiona la o temperatura mai scazută, cu zgomot mai mic si cu caracteristici dinamice mai bune.
Datorită reducerii frecarii, vâscozitatea uleiului se pastrează pe o perioada mai lungă, se dublează intervalul dintre schimburile obligatorii de ulei.
Motoarele vor consuma cantitati mai mici de carburanti (aceeasi putere este obtinuta printr-un consum mai mic de energie), ceea cu duce la o economie anuală însemnată totodată se mareste perioada dintre revizii, reconditionări; se reduc cheltuielile de întretinere.
Se elimina problemele pornirii la rece, motoarele sunt protejate de efectele negative ale functionarii la rece, fara ungere efectul protector nu este influentat de temperatura.
Se reduce cu minim 20-30% emisia de gaze toxice (CO).
Protejează interiorul instalatiilor împotriva coroziunii, asigurând o autocuratire permanentă.
Mod de folosire: Se aplică la motoare noi, se adaugă direct la lubrifiant în proportie de 5% (la 1 litru ulei de motor 0, 05 l). Se recomandă folosirea lui la fiecare schimb de ulei, la următoarele în doar 2,5%
METABOND - C (produs nepoluant pentru reducerea frecării) inceputul paginii
datorită continutului de detergenti mai redusi, este înnobilator de suprafete a motoarelor mai vechi. Intrăîn reactie cu atomii de pe suprafetele pieselor metalice, formând un strat foarte rezistent si fin la masinile folosite la solicitari extreme.
Reduce frecarile si uzură reduce consumul de combustibil; creste durata de utilizare normală, asigură o pornire usoară măreste efectul de ungere; creste randamentul motorului; protejează împotriva ruginii si coroziunii; reduce cheltuielile de întretinere si service, curătă interiorul instalatiilor si motoarelor.
Mod de folosire:Se utilizează în locuri, unde trebuie scăzută frecarea, la instalatii hidraulice, macarale, compresoare, reductoare de putere etc. Se aplică la motoare mai vechi, se adauga direct la lubrifiant în proportie de 5-10% (la 1 l ulei de motor 0, 5 l). Se recomandă folosirea lui la fiecare schimb de ulei, la următoarele în doar 2,5%.
METABOND GT (produs nepoluant pentru reducerea frecării) inceputul paginii
este recomandat la cutii de viteză, diferentiale, în industrie la angrenaje si transmisii. Dă rezultate excelente în foarte scurt timp si la utilaje uzate.
• Reduce în mod spectaculos frecarea interioară, scade temperatura de lucru si zgomotul, scade consumul de energie,
• măreste durata de viată a utilajelor,
• asigură protectie în cazul unei lipse partiale sau totale de ulei,
• datorită continutului de antioxizi, împiedică îmbătrânirea uleiului.
A SE AGITA ÎNAINTE DE FOLOSIRE!
Se adauga direct la lubrifiant în proportie de 5-10%. Se recomandă folosirea lui la fiecare schimb de ulei, la urmatoarele în 2,5%
VASELINA METABOND EP 2 HI-TECH inceputul paginii
este o vaselină exceptională cu întrebuintării multiple, supraalcalin, utilizabil la temperaturi ridicate. Sulfonatii de calciu complecsi si adaosul de penetratie 1.5 combinată cu METABOND EP gras îi conferă proprietăti comportamentale si calitative nemaiîntâlnite la unsorile pe bază de litiu si la alte tipuri de unsori.
Avantajele utilizări: asigură o protectie de lungă durată atât la sarcini reduse si mijlocii mai ales la solicitări extreme, în timpul functionării sau stare de repaus, se leagă prin legaturi chimice la suprafata aliajelor feroase, se creeaza astfel un strat microscopic monomolecular rezistent la uzură, cu aderentă foarte bună, se amestecă cu cele mai multe tipuri de unsori (pe baza de litiu sau altele).
Protejează suprafetele împotriva ruginii, coroziunii, oxidării, NU este solubil în apă si oferă stabilitate perfectă în domeniul de temperatură cuprinsă între -40° si +300°C.
METABOND-spray 400 gr inceputul paginii
Actionează asupra otelurilor rapide, asupra aliajelor (carburi metalice) Se aplică de la o distantă de 15-40 cm pe suprafata tratată.
Avantajele utilizării: Si în lipsa presiunii si temperaturii îsi face efectul de înnobilare a suprafetelor, cu ajutorul unui tub prelungitor se poate ajunge în locurile ascunse, îndepărtează rugina, impuritătile de sare precum si grăsimile, îndepărtează umiditatea din motoare si instalatii electrice, se recomandă utilizarea lui acolo, unde nu există alte posibilitati de ungere.
Domenii de utilizare:Articulatii, fierastraie cu lant, instalatii de nituire, masini de tăiat filete, instalatii de presare la rece, unelte pentru formare, burghie elicoidale, tarozi, filiere, fierastraie, freze, instalatii de laminat metale, motoare si instalatii electrice, prelucrare de lemn, etc.
Degreseaza, nu se poate utiliza simultan cu alte tipuri de ungere.
METABOND-spray 250 gr inceputul paginii
Actionează asupra otelurilor rapide, asupra aliajelor (carburi metalice) Se aplică de la o distantă de 15-40 cm pe suprafata tratată.
Avantajele utilizării: Si în lipsa presiunii si temperaturii îsi face efectul de înnobilare a suprafetelor, cu ajutorul unui tub prelungitor se poate ajunge în locurile ascunse, îndepărtează rugina, impuritătile de sare precum si grăsimile, îndepărtează umiditatea din motoare si instalatii electrice, se recomandă utilizarea lui acolo, unde nu există alte posibilitati de ungere.
Domenii de utilizare:Articulatii, fierastraie cu lant, instalatii de nituire, masini de tăiat filete, instalatii de presare la rece, unelte pentru formare, burghie elicoidale, tarozi, filiere, fierastraie, freze, instalatii de laminat metale, motoare si instalatii electrice, etc.
Se poate utiliza simultan cu alte tipuri de ungere.
METABOND – MEGALENE inceputul paginii
Este un aditiv pentru tratarea benzinelor pentru motoare cu ardere internă..
Testele de motor efectuate pe scară largă au confirmat rezultatele pozitive în ce priveste gazificarea combustibilelor,
- împiedicarea formării ghetii,
- îndepărtarea diverselor depuneri de pe supapele de admisie si cerintele de cifră octanic,
- producerea unei economii de combustibil de 1-30%,
• eliminarea autoaprinderii la oprirea motoarelor,
• formarea dopurilor de gheata în instalatiile de alimentare.
Modul de utilizare : la început, pentru primii 200 l de combustibil se adaugă 20 ml la 40 l combustibil. După aceea se vor adăuga 10 ml la 40 l benzină.
METABOND-MEGASEL (produs pentru tratarea motorinelor) inceputul paginii
Este un aditiv pentru tratarea combustibilului Diesel.
• Curătă si protejează pompa de injectie, împiedică depunerea calaminei.
• Este anticorosiv, împiedică formarea ruginii
• Scade cantitatea de gaze nocive emise, îmbunătăteste arderea, măreste puterea
• Dizolvă depunerile de pe supape, neutralizeaza acizii
• Produce o economie de combustibil 3-10%
• Împiedică formarea ghetii, împiedica diluatia cu aer fals
• Măreste viata motoarelor, scade uzura lor
• Unge chiuloasa, mentine combustibilul în stare curăta
• Scade formarea nămolului, scade condensul
• Usurează pornirea la rece, scade cheltuielile de întretinere
Domenii de utilizare: Turbine Diesel, arzatoare cu motorină, motoare Diesel cu ardere internă, motoare în di timpi.
La început, pentru primele 200 l de combustibil se adaugă 20ml la 40 l motorină, dupa care se vor adauga 10ml la 40 l de motorină.
HARD SAE 15W40 API SF/CC inceputul paginii
Ulei de motor antioxidant si multigrad cu efect de curătare pentru motoare de benzina, diesel. Vâscozitatea corespunde cerintelor SAE 15W40 sau API SF/CC, este ulei economic, cu proprietatea de aplicabilitate la temperaturi scazute.
Aplicare:
Se poate folosi la lubrifierea motoarelor benzină sau diesel.
Proprietati avantajoase:
- da posibilitatea de pornire usoara, chiar si în perioada de iarna, din aceasta cauza micsoreaza uzura pieselor
- apara motorul de uzura
- are efect de curatare, antioxidant
- se poate folosi în domenii de temperatura largi
- are efect anticoroziv foarte bun
SPEED - SAE 10W40 API SJ/CF inceputul paginii
Ulei de motor semisintetic, multigrad si cu proprietati exceptionale. Categorizarea de vâscozitate este SAE 0W
-40 care depaseste cerintele API SJ/CF, cerintele tuturor producatorilor de motoare benzina sau diesel si a celor internationale. ACEA: A3.B3-96-CCMC: G5/PD2VW 500.00; 505.00 Aprobat de MB 229.1
Aplicare:
Lânga cerintele cele mai stricte se poate folosi la lubrifierea motoarelor de randament mare benzina, diesel sau
turbodiesel. Totodata METABOND Speed se foloseste la lubrifierea celor mai noi motoare americane, europene, mai ales a motoarelor EURO II. Nivelul de randament este UHPD. Are proprietatati de aplicabilitate la temperaturi scazute. Da posibilitate de economie de combustibil fata de alte uleiuri de motor.
Proprietati avantajoase:
- ulei de motor economic, asigura rezerve maxime de siguranta la suprasolicitarea/ supra- încarcarea motorului,
conducând la consumuri reduse de carburant si pierderi minime de ulei
- ulei de motor de functionare usoara pentru motoarele de înalta performanta, cu turatii mari
- apara motorul de uzura
- împiedica depunerea calaminei
- reduce emisia gazelor nocive
- se poate folosi în domenii de temperatura largi
- are efect anticoroziv foarte bun
- protejeaza împotriva frecarii la portnirile la rece printr-o rapida ungere
-are stabilitate termica foarte buna
UNI - SAE 15W40 API CF4/SG inceputul paginii
Este un ulei mineral de calitate superioara, de randament mare, multigrad, pentru perioada lunga de schimb de ulei. Vâscozitatea corespunde cerintelor SAE 15W40 sau API CF4/SG si cerintelor:
-CCMC: G4/D5/PD2-MERCEDES MB 228,1-TATRA TDS30/12
-ACEA: B3-96/E3-96-SKODAMTV TZPE 1-AVIA
-LIAZ 258 A
Aplicare:
Se foloseste la lubrifierea la cerinte foarte riguroase a motoarelor pe benzina, diesel simple sau cu turbo. Se poate folosi totodata la autocamioane, motoare de randament mare.
Proprietati avantajoase:
- ulei de motor universal cu întrebuintari multiple,
- apara motorul în orice situatie, curata interiorul motoarelor,
- schimbul de ulei la motoare turbo poate depasi chiar 30000 km,
- este avantajos aplicarea lui la autocamioane cu folosire fortata, pentru ca micsoreaza foarte mult uzura ieselor motoarelor.
METABOND H (produs pentru sisteme hidraulice) inceputul paginii
Este un ulei special, pentru reducerea frecării si uzurii la instalatiile hidraulice.
Domenii de utilizare: se utilizează cu eficientă mai ales la instalatiile mobile si utilaje cu regim continuu, utilaje si instalatii hidraulice tehnologice, masini de injectat, ciocane pneumatice, pompe centrifugale sau cu piston), reduce considerabil uzura si încălzirea pieselor componente si permite cresterea sarcinilor mecanice si hidraulice de uzinaj. Se recomandă folosirea în proportie de 5%.
AKKU PLUS - K9845-15 circuit electric de activare a acumulatorului inceputul paginii
Caracteristici tehnici:
-Tensiune de alimentare: 12V
-Domenii de functionare: 10-16V
-Consum de curent:2-5mA
-Pulsul de încarcare: min 80A
-Per. Dintre impulsuri:
~15sec.
-Temp.de lucru:-25 C- +85 C
Avantajele folosirii:
-La acumulatoare noi reduce în mare parte formarea stratului de sulfat.
-La acumulatoare vechi micso-reaza stratul de sulfat deja format, astfel marind capacitatea lui.
-În frig acumulatorul va porni masina.
-Mareste viata acumulatoruilui.Se poate folosi: La acumulatoare cu acid de 12 V.
Aspect:
Circuitul este montat pe o placa imprimata cu o tehno-logie de prindere cu fibre de sticla într-o carcasa de plastic.
E bine de stiut:
Acumulatoarele în tehnologia de astazi sunt folosite pe o scara tot mai larga, dar pâna acum nu s-a dat mare importanta adjustarii reactiilor electronice petrecute în interiorul acumulatoarelor. Akku Plus este capabil sa micsoreze în mare masura \"îmbatrânirea\" acumulatorului.
Cum functioneaza Akku Plus?
Din energia (2-5mA) preluata din acumulator produce o unda speciala, o înmagazineaza, dupa cca. 15 sec. o trimite înapoi în acumulator Acest impuls pentru o perioada foarte scurta (100-200 nanosec.) atinge 80-100 A. Datorita impulsurilor, stratul de sulfat se formeaza mai greu, mai încet, iar sulfatul depus pe partea exterioara a placilor se descompune. Energia preluata de la acumulator este nesemnificativa, deoarece curentul de autodescarcare (când acumulatorul nu functioneaza) este de 15-20 mA. Se poate spune, ca circuitul electric utilizeaza energia care oricum s-ar pierde.
Care este efectul functionarii Akku Plus?
Reduce foarte mult aparitia pe cale chimica a sulfatului de Pb. Acest lucru nu se poate împiedica, deci chiar utilizând circuitul electric acumulatorul nu va dura o vesnicie, dar se mareste durata de viata. Acumulatoarele care sunt condamnate la schimbare, dar nu au scurtcircuit între celule, pot fi repuse în functiune.
Acumulatoarele care au capacitati reduse (se încarca foarte greu - se descarca repede), se înbunatatesc foarte mult. Pornirile la rece se înbunatatesc. Daca utilizând circuitul electric reducem stratul de sulfat, ca rezultat vom obtine un curent mai mare de la acumulator La ce fel de acumulatoare se folosesc?
Acumulatoare normale acide cu capacitate de 44-160 Ah. La capacitati mai mari sau alte tipuri de acumulatoare, circuitul electric trebuie sa aiba alte parametri
TATU PLUS K9847 Starter cu sensor, dotat cu sirena inceputul paginii
Tensiune nominala: 12 V
Intensitate nominala
50 A-B) 12 A
Sarcina max. admisa
bornele 1-5)
bec 2*21 W
borna nr.3. 2A
Temp. de lucru: -25C..+85C
Recomandari pentru amplasare
Ascuns în interiorul autoturismului. Senzorul este un surub de tabla izolat, ascuns într-un loc cunoscut numai de sofer. (Daca cheia de contact este izolata, masa se va realiza printr-un alt surub în apropierea senzorului.)
Decrierea functionarii
Electronica întrerupe contactul sistemului de pornire cu reteaua electrica. Pornirea electromotorului este posibila numai dupa atingerea simultana a senzorului si a unei parti a autovehiculului care este legat la masa (ex. partea metalica a cheii de contact). În caz ca punctul nr.15 al cheii de contact la aparitia tensiunii nu se atinge dupa 6 sec. senzorul, porneste functia de semnalizare. (Semnalizatorul, sirena). Electronica îsi pasteraza aceasta stare, pâna ce cheia de contact nu întrerupe reteaua electrica, adica pâna deconectarea senzorulului. LED-ul semnalizând arata pe bord starea de \"ocrotit\" în cazul neaplicarii cheii de contact. Nu e în dotare!
TATU K9848 Starter cu senzor; electronica pentru protectie antifurt inceputul paginii
Tensiune nominala:12V.
Intensitate nominala: (50A-B) 12A
Temperatura de lucru: -25°C….+85°C
Recomandari pentru amplasare:
Ascuns în interiorul autorturismului. Senzorul este un surub de tabla izolat, ascuns într-un loc cunoscut numai de sofer. (Daca cheia de contact este izolata, masa se va realiza printr-un alt surub în apropierea senzorului.)
Descrierea functionarii:
Circuitul montat corespunzator împiedica pornirea. Pornirea electromotorului este posibila numai dupa atingerea simultana a senzorului si a unei parti a autovehiculului care este legat la masa (de ex. partea metalica a cheii de contact). Electronica mentine aceasta stare dupa pornirea motorului pâna când cheia de contact întrerupe circuitul electric. Senzorul se poate folosi pentru orice autovehicul cu masa (-).
Metabond old - produs nepoluant de reducere a frecarii pentru motoare foarte uzate. inceputul paginii
In cazul celor mai multor autoturisme, energia produsa de combustibil in 60% in general se pierde in motor la rulmentii, camasa, pistoane, axe cu came, supape, ect., inangrenaj la pinioane, la rotii dintate si marginile acestora, la axuri ect. Din cauza frecarii, din cauza aerodinamicii, racirii si gazelor eliminate.
Aceasta frecare este micsorata cu 50% de METABOND old, care se va transforma in marire de randament si micsorare consumului de carburant.Uleiul de motor transporta microparticulele policeramice in toate locurile, unde se produce frecare. Datorita marimii lor micro, ele ajung la toate denivelarile suprafetelor din pistoane, rulmenti, camasi, etc. se depoziteaza, se ficxeaza si in parte se lipesc prin ardere.
Metabond old, datorita coeficientului sau foarte mic de frecare usureaza functionarea motorului, cea ca este baza maririi randamentului motorului si scaderea consumului de conbustibil.
Avantajele folosirii:
- scade pana la 50% uzura motoarelor
- scade consumul de ulei
- scade zgomotul motorului
- scade gazele nocive emise
- scade costul de functionare
- scade temperatura de functionare
- scade consumul de conbustibil
- calitati bune de functionare in conditii critice
- curata interiorul motorului
- mareste durata de functionare
- functionarea mai fina a motorului
- mareste randamentul motorului
- da stabilitate mai mare
- usureaza pornirea
Metabond old se aplica in uleiul de motor 5%, daca consumul de ulei al motorului este la 1000 km mai mic de 1 litru si 10%, daca depasaste aceasta valoare, iar in ulei de transmisie 15%.
Se poate folosi in toate tipurile de motor de benzina, disel, Wankel sau turbo, la autoturisme, motociclete, camioane, tractoare, motoare de vapor, motoare speciale.
Microparticulele policeramice asigura ungere pana la temperatura de 1100 C.
Metabond old este deci produsul viitorului care sta la dispozitia conducatorilor auto. Folosirea automobilelor devine mai rentabil, cu confort mai mare, se mareste stabilitatea si nu dauneaza ecologic.
A se agita inainte de folosire! A se aplica in motor cald!
ECOTEK CB- 26P inceputul paginii
Ce este ?
Se numeste ECOTEK CB- 26P, cea ce inseamna o ardere curata a unui motor de maxim 2,6 litri. La motoarele mai mari de 2,6 litri aveti nevoie de doua instalatii. Se poate monta aproape la toate motoarele cu benzina, inclusiv motoarele EFI si TURBO. Instalatia este o inventie si un produs englez. Este in curs de brevetare.
Cum functioneaza ?
ECOTEK CB 26P se leaga in mod direct sau prin furtunul servofranei la galeria de admisie. Instalatia actioneaza in trei moduri diferite. In primul rand in relantina permite intrarea unei cantitati mici de aer, cea ce inbunatateste emisia de noxe fara sa influenteze mersul uniform al motorului.
In al doilea rand: la turatie medie prin cuplare / decuplare (oscilare) aerul va avea un efect pulsator, cea ce atrage dupa sine aparitia unei turbulente in galerie de admisie.
In al treilea rand: la turatii mari are ca efect vartejuri ale amestecului de intrare.
Toate acestea au ca rezultat o mai buna dispersie a moleculelor de combustibil, de aceea arderea devine mai efectiva si mai curata.
Cine spune acest lucru?
La testarile efectuate de Departament of Trade and Indrustry (Ministerul Afacerilor si Industriilor) si de Laboratoarele Warren Spring s-au obtinut urmatoarele scaderi de emisie de noxe: hidrocarburi cu 4,8% monoxidul de carbon cu 27,9%, oxizii si azoturile cu 21%, monoxidul de carbon cu 27,9% oxizii si azoturile cu 21% si cea ce este cel mai important consumul de combustibil a scazut cu 21,8%.
Siguranta ?
ECOTEK CB 26P are o garantie mecanica de 2 ani si in acelas timp are o garantie de responsabilitate pe produs pana la 5 milioane lire sterline.
Incercati si veti vedea !
Cum se face montarea ?
Montarea se face conform descrieri date cu produsul.