am fost ca privitor urmandu-le sfatul celor de la 4tuning, in speranta ca invat ceva intr-ale organizarii. si am invatat.
primul minus-lipsa unei terase, un loc de unde sa se poata cumpara bauturi si mancare (prea cald ca sa nu vrei sa bei o bere si sa nu observi ca nu ai de unde)
a doua- sonorizarea . doar la start
a treia-tot legat de sunet, nu s-au anuntat castigatorii in real time si ii aflam doar cand se intoarceau pentru urmatoarea runda.
a treia- organizare mai mult pentru organizatori, cu schele ptr fotografi, cort si masuta ptr secretari. am facut pishu-n boscheti.
legat de curse in sine
-foarte putine masini. am pozat putin peste 30 de curse si m-a lasat bateria la ultimele doua grupe, adica inca vreo cinci liniute. tinand cont ca la A1 au fost doar 9 inscrisi, nu cred ca ma aberez daca spun ca nu au fost mai multi de 30 concurenti. fiind putini, ritmicitatea a fost foarte buna.
-gafa, voita sau nu a organizatorilor, cand la grupa A un bmw de buc a furat startul iar SEI a facut semn ca sa continuie cursa. din bun simt baiatul s-a oprit si a revenit la start, pentru a relua cursa. oponentul era buzoian, fara nici o sansa in fata lui. pentru faptul ca toti au platit aceeasi taxa de inscriere ar fi trebuit mai mult respect daca nu acelasi tratament pentru toti.
- a doua gafa, voita sau nu, a fost descalificarea renaultului 5 turbo albastru de braila , la grupa B, pentru ca a furat startul. constatarea s-a facut dupa finish. in urma anuntului spectatorii au huiduit copis, cerand reluarea cursei, chiar si unii din organizatori recomandand acelasi lucru. nu s-a intamplat, iar la grupa B daca nu ma insel a castigat un renault megane de buc. nu a fost problema ptr omul cu r5t el avand si o dacia nova la clasa C unde a facut impresie super buna.
-interzicerea prezentei la libere a celor care nu s-au inscris in concurs, desi cantitatea de masini a fost superredusa. banu a contat? s-ar fi putut lua taxa separat si ptr la libere.
-probabil ca din cauza numarului redus de masini s-a hotarat ca fiecare grupa sa se tina complet, cap coada, si nu s-au tinut manse la fiecare in parte.
-legat de securitate, numai bine, cu toate ca la cate garduri au fost ar fi trebuit puse toate, nu din loc in loc completate cu banda de plastic, goluri unde s-a si intamplat imbulzeala de oameni. apropos de public, foarte putin prezent.
-la ora 12.30 au inceput, la ora 13.55 s-au terminat cursele din cadrul concursului, asta ca idee. probabil ca au urmat motociclistii, parcati la start si restul de libere.
ca o concluzie, a fost o zi de sambata petrecuta in mod placut, ca spectator.
r5t au facut pe ici pe colo legea, adica r5t albastru de braila, r5t alb de bucuresti. a fost si opelul speedster. si-a batut joc de toti, asta e termenul cel mai potrivit. in rest, doua subaru, un audi S, o skoda rs, o honda civic CRX vtec care din lipsa de sofer (era, dar nu stia cu vitezele) nu a impresionat pe nimeni.
urez succes concurentilor de maine!
nu am fost decat la galati ca alta cursa LR, dar pot spune ca aceasta de azi a fost cea mai nereusita, ca numar de spectatori, participanti, conditii oferite.
il salut pe fostul proprietar de KWX cu ocazia asta. frumoasa masina de acum, la modul familist