E facut de Musketier (fost Postaert cred), tuner oficial Citroen Pejo si Maseratti si cred ca are cam 180 de cp (vts nu?)...bani, iti cam trebuie ceva http://www.musketier.com/
__________________
Loud&Proud member of SQNLL Team
Music is my PASSION and CITROEN my LOVE
E facut de Musketier (fost Postaert cred), tuner oficial Citroen Pejo si Maseratti si cred ca are cam 180 de cp (vts nu?)...bani, iti cam trebuie ceva http://www.musketier.com/
Pai daca e VTS si turbo, trebuie sa aiba peste 180 CP, un VTS standard are 180 CP la 7000 rpm
Are vreo 240cp si e modificat aproape de maxim motorul erau niste poze pe undeva pe site www.musketier.com cu ce e sub capota si mai erau si informatii despre el. Oricum e misto rau de tot.
Chiar zilele trecute intrebam pe undeva, off-topic totusi, unde as putea
sa-mi montez o turbosuflanta (+ modificarile de rigoare: evacuare, remapare
chip, tratare biele si pistoane, etc) pe al meu C4 cu motor 1.6 mpi, cam
cit poate sa coste toata treaba asta + care vor fi parametrii dupa operatiune (putere, cuplu, maxim sau 90% intre ce turatii, etc).
De asemenea ma intereseaza cum afecteaza asta durata de viata a motorului, ca in principiu garantia se duce in lumea ei.
Chiar zilele trecute intrebam pe undeva, off-topic totusi, unde as putea
sa-mi montez o turbosuflanta (+ modificarile de rigoare: evacuare, remapare
chip, tratare biele si pistoane, etc) pe al meu C4 cu motor 1.6 mpi, cam
cit poate sa coste toata treaba asta + care vor fi parametrii dupa operatiune (putere, cuplu, maxim sau 90% intre ce turatii, etc).
De asemenea ma intereseaza cum afecteaza asta durata de viata a motorului, ca in principiu garantia se duce in lumea ei.
Turbo cu evacuarea specifica plus decomprimarea si schimbarea pistoanelor cu unele forjate ar costa enorm, peste 5000 EUR, si afecteaza foarte tare motorul din cauza temperaturilor crescute. Un compresor centrifugal de la Mastertuner e mai ieftin, se monteaza fara a modifica partile in miscare ale motorului si e la fel de eficient ca un turbo.