Go Back   Forum 4Tuning > Curse > LifeStyle & (I)legale & intalniri

LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte

Reply
 
Thread Tools
Old 23-02-04, 05:35   #1
yo

Stage 3
 
yo's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
Default Audi S4 vs Acura NSX

hehe cine crezi c-acastigat cataline?

ma-ntorceam acasa pe autostrada, cand vad 2 lumini (HID) care vin repede.. f repede din spate cand colo un nsx se-ntrecea cu un S4 pe autostrada ... noi eram in Acura RSX (fratemiu conducea) )
ma rog, ne-am pus si noi lol ... din cauza traficului nu puteam merge mai mult de 180 Km ... mai si franam, iar ne luam etc ... oricum am iesit toti la acelasi exit, si n-a durat mult pana ce am prins 3 benzi libere si un semafor rosu
se face verde, si plecam toti 3, deci noi cand sa bagam a doua, deja eram cu fatza in spatele lor .. si pacat ca fratemiu a facut miss shift in a doua .... oricum S4-ul a plecat pujka .. la fel si NSX-ul .... dar (sorry cataline) NSX a castigat )) (si s-au luat asa de mai multe ori).
NSX parea stock, nu turbo, no body kit, no toba mare, era stock
S4-ul parea ca are bigger turbo, pentru ca facea ceva zgomot blowup valve (dar nu stiu cum suna stock... ce stiu e ca masinile turbo din fabrica nu suna prea tare).. deci nu stiu exact daca era stock sau nu sub capota, dar pe dinafara era stock).
A fost fun sa watch ca deh mai e pana fratemiu isi pune si el turbo

(si apropo de street racing... aveti grija, si nu faceti lucruri \"prea\" stupide .... acu 2 zile un var d-al meu s-a rasturnat cu masina ... dap din cauza la speed ( he was racing himself :P). el e ok, la fel si pasangerul... masina pe de alta parte nu se mai poate repara)
yo is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 05:43   #2
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

^shi eu is fratesu,.. dap.. am facut miss shift si mau lasat in spate.. dar a fost mishto sai vezi cum dadeau bice
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 05:45   #3
RSX

Stock
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 2
Default

Quote:
Originally Posted by \"Anonymous\"
^shi eu is fratesu,.. dap.. am facut miss shift si mau lasat in spate.. dar a fost mishto sai vezi cum dadeau bice
sorry am uitat sa nus logat =\\ astas eu,pe bune
RSX is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 17:06   #4
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

hehe..........oricum si daca shift-ai optim tot cam pierdeai cu RSX-ul in fata la astia doi.....

Dintre S4 si NSX.....pai stock vs stock e mai rapid NSX-ul, si normal......daca S4 e modificat , depinde ce are sub capota.......oricum pt sunet e posibil sa fii avut doar un BOV schimbat care sa-i dea sunet(cum fac o gramda cu masini turbo ), HKS face un bov care shuruie de ce zici care are propietarul sub capota 1000 cp nu alta......
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 17:34   #5
yo

Stage 3
 
yo's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
Default

da stim, eram constienti ca nu avem sanse dar stii cum e cand faci race cu cineva mai tare ca tine... vrei sa vezi cat de tare te ia ... pentru aia 200 de cp pe care-i are RSX-ul ne-am tinut destul de bine de ei
NSX-ul avea numere de dealer lol (brand new)
S4-ul nu bag mana in foc ca era stock sau nu.. desi inclin spre stock

si pt fratemiu, bah numai mai fa ma miss shift :P
yo is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 17:39   #6
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

....poi si eu am avut un s4 cu 350 cp...si am facut la tm cu nsx...la plecare iam dat sincer vreo 2 sau chair 3 masini...dar cam pe la 180 sa dus nsx in fata..... dar cine a plecat mai bine dintre nsx si s4??
__________________
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 17:50   #7
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Cata........depinde cume lansat NSX-ul, din cauza combinatiei Mid-engine si RWD, si cu cauciucutri bune, masina poate pleca de pe loc extraordinar de bine, poate la fel ca un 4X4.......itis zisesem ca la una din zielel de curse, un NSX nou nout a scos la un moment dat cel mai bun timp al sezonului si lansarea a fost excelenta, primi 60 feet au fost undeva la 1.8 secunde care e foarte bine, asta a ajutat ca timpul lui sa ie de 12.9X pe 400m si nu scosese sub 13.1 pana atunci niciodata, dar e foarte greu de lansat,asta e naspa.....

Oricum, un S4 stock are 250cp si NSX-ul 290, nsx-ul e si mai usoara......
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 17:54   #8
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

250 ?? eu stiam de 265 cp...si 100 serie in 5,6 sec..iar nsx ..280 cp si 5.8 sec 100 ..dar probabil..ca modelele americane sunt altfel...sau??deci nsx cu care am facut eu ..nu a a vut nici o sansa ..la plecare si eu mai aveam si genti pe 19
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 17:54   #9
RSX

Stock
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 2
Default

faza cu shift.. asta asa e nu le poti compara, dar a fost mishto! si cat despre cine lansa mai tare,miemi placea cum se ducea s4,daar nsxu il lua de fiecare data..era chelos baietzashu dar.. s4 se ducea puternic ..nus awd alea? ca lansa puternic..dar tobele tot le vedea la nsx
RSX is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 18:07   #10
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"catalin rs4\"
250 ?? eu stiam de 265 cp...si 100 serie in 5,6 sec..iar nsx ..280 cp si 5.8 sec 100 ..dar probabil..ca modelele americane sunt altfel...sau??deci nsx cu care am facut eu ..nu a a vut nici o sansa ..la plecare si eu mai aveam si genti pe 19
pai da, modelul american de S4 are 250 cp si NSX ultimul model are 290 (anuntati, ca se pare ca in realitate are ceva mai mult)........chestie e ca S4-ul tau zici vca eav 350 cp,,,,deci deja destul de mult peste stock .........si NSX-ul cum ziceam, e f greu de lansat perfect.......de aia la curse nu scoate timpi foarte constanti niciodata, cum face o masina 4X4
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 18:08   #11
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"RSX\"
faza cu shift.. asta asa e nu le poti compara, dar a fost mishto! si cat despre cine lansa mai tare,miemi placea cum se ducea s4,daar nsxu il lua de fiecare data..era chelos baietzashu dar.. s4 se ducea puternic ..nus awd alea? ca lansa puternic..dar tobele tot le vedea la nsx
oricum, era cam rusinos sa piarda de la un S4......iti dai seama, masina supersport de 100K sa piarda la un 4 door sedan de 40k
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 19:44   #12
yo

Stage 3
 
yo's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
Default

Quote:
oricum, era cam rusinos sa piarda de la un S4......iti dai seama, masina supersport de 100K sa piarda la un 4 door sedan de 40k
da, ar fi fost rusinos rau ) ... oricum cred ca toti avem aceeasi parere ca NSX e cam overpriced.
ultimul model de NSX din cate am vazut si in videos e mai bun ca precedentele, asa ca cel putin cred ca omu din Tm n-are ultimul model
e fun sa mai vezi din cand in cand si pe cineva tanar la volanul unui NSX, decat soferi peste 50 de ani (da cu bani gheatza)
yo is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 20:11   #13
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

pimp .da sai cum zici tu ..nam stiut ca modelele ..americane .au doar 250 cp era intradevar rusinos.....sa piarda in fata unui 4 dords cum zici tu da daca pierdea in fata unui combi family car??era si mai rusinos oricum nsx este tare de to..cu doar 280 cp anuntati...dar eu zic ca inrealitate are peste 300 cp lejer....si nsx din tm este din 92 ..deci .printre primele modele..dar cam asa arata toate...
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 20:26   #14
yo

Stage 3
 
yo's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
Default

daca omuletul din NSX nu stia sa conduca, si-o lua rau de la S4
yo is offline   Reply With Quote
Old 23-02-04, 20:33   #15
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

da de ce au modelele s4 de usa ..doar 250 cp???stie cineva?? eu nam vazut in germani timp de 9 ani nici un nsx.. dar in schimb mam dat cu una in romania... aici sunt masini rare..in europa
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -