LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte |
23-02-04, 06:35
|
#1
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
|
Audi S4 vs Acura NSX
hehe cine crezi c-acastigat cataline?
ma-ntorceam acasa pe autostrada, cand vad 2 lumini (HID) care vin repede.. f repede din spate cand colo un nsx se-ntrecea cu un S4 pe autostrada ... noi eram in Acura RSX (fratemiu conducea) )
ma rog, ne-am pus si noi lol ... din cauza traficului nu puteam merge mai mult de 180 Km ... mai si franam, iar ne luam etc ... oricum am iesit toti la acelasi exit, si n-a durat mult pana ce am prins 3 benzi libere si un semafor rosu
se face verde, si plecam toti 3, deci noi cand sa bagam a doua, deja eram cu fatza in spatele lor .. si pacat ca fratemiu a facut miss shift in a doua .... oricum S4-ul a plecat pujka .. la fel si NSX-ul .... dar (sorry cataline) NSX a castigat )) (si s-au luat asa de mai multe ori).
NSX parea stock, nu turbo, no body kit, no toba mare, era stock
S4-ul parea ca are bigger turbo, pentru ca facea ceva zgomot blowup valve (dar nu stiu cum suna stock... ce stiu e ca masinile turbo din fabrica nu suna prea tare).. deci nu stiu exact daca era stock sau nu sub capota, dar pe dinafara era stock).
A fost fun sa watch ca deh mai e pana fratemiu isi pune si el turbo
(si apropo de street racing... aveti grija, si nu faceti lucruri \"prea\" stupide .... acu 2 zile un var d-al meu s-a rasturnat cu masina ... dap din cauza la speed ( he was racing himself :P). el e ok, la fel si pasangerul... masina pe de alta parte nu se mai poate repara)
|
|
|
23-02-04, 06:43
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
|
^shi eu is fratesu,.. dap.. am facut miss shift si mau lasat in spate.. dar a fost mishto sai vezi cum dadeau bice
|
|
|
23-02-04, 06:45
|
#3
|
Stock
Join Date: Feb 2004
Posts: 2
|
Quote:
Originally Posted by \"Anonymous\"
^shi eu is fratesu,.. dap.. am facut miss shift si mau lasat in spate.. dar a fost mishto sai vezi cum dadeau bice
|
sorry am uitat sa nus logat =\\ astas eu,pe bune
|
|
|
23-02-04, 18:06
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
hehe..........oricum si daca shift-ai optim tot cam pierdeai cu RSX-ul in fata la astia doi.....
Dintre S4 si NSX.....pai stock vs stock e mai rapid NSX-ul, si normal......daca S4 e modificat , depinde ce are sub capota.......oricum pt sunet e posibil sa fii avut doar un BOV schimbat care sa-i dea sunet(cum fac o gramda cu masini turbo ), HKS face un bov care shuruie de ce zici care are propietarul sub capota 1000 cp nu alta......
|
|
|
23-02-04, 18:34
|
#5
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
|
da stim, eram constienti ca nu avem sanse dar stii cum e cand faci race cu cineva mai tare ca tine... vrei sa vezi cat de tare te ia ... pentru aia 200 de cp pe care-i are RSX-ul ne-am tinut destul de bine de ei
NSX-ul avea numere de dealer lol (brand new)
S4-ul nu bag mana in foc ca era stock sau nu.. desi inclin spre stock
si pt fratemiu, bah numai mai fa ma miss shift :P
|
|
|
23-02-04, 18:39
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
__________________
|
|
|
23-02-04, 18:50
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Cata........depinde cume lansat NSX-ul, din cauza combinatiei Mid-engine si RWD, si cu cauciucutri bune, masina poate pleca de pe loc extraordinar de bine, poate la fel ca un 4X4.......itis zisesem ca la una din zielel de curse, un NSX nou nout a scos la un moment dat cel mai bun timp al sezonului si lansarea a fost excelenta, primi 60 feet au fost undeva la 1.8 secunde care e foarte bine, asta a ajutat ca timpul lui sa ie de 12.9X pe 400m si nu scosese sub 13.1 pana atunci niciodata, dar e foarte greu de lansat,asta e naspa.....
Oricum, un S4 stock are 250cp si NSX-ul 290, nsx-ul e si mai usoara......
|
|
|
23-02-04, 18:54
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
23-02-04, 18:54
|
#9
|
Stock
Join Date: Feb 2004
Posts: 2
|
faza cu shift.. asta asa e nu le poti compara, dar a fost mishto! si cat despre cine lansa mai tare,miemi placea cum se ducea s4,daar nsxu il lua de fiecare data..era chelos baietzashu dar.. s4 se ducea puternic ..nus awd alea? ca lansa puternic..dar tobele tot le vedea la nsx
|
|
|
23-02-04, 19:07
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"catalin rs4\"
|
pai da, modelul american de S4 are 250 cp si NSX ultimul model are 290 (anuntati, ca se pare ca in realitate are ceva mai mult)........chestie e ca S4-ul tau zici vca eav 350 cp,,,,deci deja destul de mult peste stock .........si NSX-ul cum ziceam, e f greu de lansat perfect.......de aia la curse nu scoate timpi foarte constanti niciodata, cum face o masina 4X4
|
|
|
23-02-04, 19:08
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"RSX\"
faza cu shift.. asta asa e nu le poti compara, dar a fost mishto! si cat despre cine lansa mai tare,miemi placea cum se ducea s4,daar nsxu il lua de fiecare data..era chelos baietzashu dar.. s4 se ducea puternic ..nus awd alea? ca lansa puternic..dar tobele tot le vedea la nsx
|
oricum, era cam rusinos sa piarda de la un S4......iti dai seama, masina supersport de 100K sa piarda la un 4 door sedan de 40k
|
|
|
23-02-04, 20:44
|
#12
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
|
Quote:
oricum, era cam rusinos sa piarda de la un S4......iti dai seama, masina supersport de 100K sa piarda la un 4 door sedan de 40k
|
da, ar fi fost rusinos rau ) ... oricum cred ca toti avem aceeasi parere ca NSX e cam overpriced.
ultimul model de NSX din cate am vazut si in videos e mai bun ca precedentele, asa ca cel putin cred ca omu din Tm n-are ultimul model
e fun sa mai vezi din cand in cand si pe cineva tanar la volanul unui NSX, decat soferi peste 50 de ani (da cu bani gheatza)
|
|
|
23-02-04, 21:11
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
23-02-04, 21:26
|
#14
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 165
|
daca omuletul din NSX nu stia sa conduca, si-o lua rau de la S4
|
|
|
23-02-04, 21:33
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
da de ce au modelele s4 de usa ..doar 250 cp???stie cineva?? eu nam vazut in germani timp de 9 ani nici un nsx.. dar in schimb mam dat cu una in romania... aici sunt masini rare..in europa
|
|
|
|
|