LifeStyle & (I)legale & intalniri top speed, cerculete, fum, semafoare, stradute dosnice, parcari, vise - viata de noapte |
15-03-07, 14:40
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,314
Member of: [DACIA]
|
Un "mic" accident ...
Salutare ...
Sa va povestesc de un mic accident...
Se face ca era 14.03.2007 pe seara, pe un bulevard din sectorul 3 ... Trecere de pietoni, am oprit, nu cred ca trecusera mai mult de 3-4 secunde cat am stat acolo si cand deodata, mare bubuitura in spatele meu, masina in care eram fiind un Tico ... Dupa ce am tras pe dreapta, ma luasera nervii, am dat sa cobor din masina, usa de abia se mai deschidea ca s-au cam incalecat usile de la impact ...
In spatele meu, un Opel Astra in 5 usi, intercooler spart, bara sparta, capota varza ... Se vede si in poza de mai jos ...
Ce parere aveti despre cum arata Opel-ul si cum arata Tico?
La cateva minute dupa ce mi-am revenit din soc, am inceput chiar sa rad cand am vazut cele 2 masini ...
Toata lumea se intreba in ce intrase Opel-ul de arata asa, iar eu le aratam razand micul Tico ...
__________________
Contact:
- messenger: razvan_florin2002
- telefon: 0721.433.295
|
|
|
15-03-07, 14:55
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of: [SEAT]
|
Re: Un "mic" accident ...
Gg ..........
|
|
|
15-03-07, 15:00
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,314
Member of: [DACIA]
|
Re: Un "mic" accident ...
Mie nu imi vine sa cred ca asa repede se poate sifona un Opel ...
Masina fusese adusa prin februarie din Germania, asa intelesesem de la proprietar ...
Am uitat sa mentionez ca nu s-a declansat nici un airbag la Opel ...
Cica ar fi trebuit sa fie mai puternic impactul ...
|
|
|
15-03-07, 16:06
|
#4
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 381
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Un "mic" accident ...
Quote:
Originally Posted by sharkky
Mie nu imi vine sa cred ca asa repede se poate sifona un Opel ...
Masina fusese adusa prin februarie din Germania, asa intelesesem de la proprietar ...
Am uitat sa mentionez ca nu s-a declansat nici un airbag la Opel ...
Cica ar fi trebuit sa fie mai puternic impactul ...
|
mdea trebuia sa fie impactul pana la portbagaj ca sa se declanjeze air-bag
|
|
|
15-03-07, 16:52
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
|
Re: Un "mic" accident ...
airabgurile se declanseaza cand se ating lonjeroanele nu ca se loveste la 20 km/h
si deformarea nu tre sa fie egala la ambele masini )))
|
|
|
15-03-07, 16:59
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Un "mic" accident ...
sharkky...ai uitat un detaliu ....la tine nu e cine stie ce lovitura vizibila, dar cum ai zis si tu, se deschidea greu usa ....adik s=o cam sucin masina
|
|
|
15-03-07, 17:01
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,811
Member of: [VW] [SKODA] [Toyota] [2 Roti]
|
Re: Un "mic" accident ...
Nu prea inteleg ... cum nu ai putut deschide usa ...
|
|
|
15-03-07, 17:09
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Un "mic" accident ...
Quote:
Originally Posted by BH 07 MDF
Nu prea inteleg ... cum nu ai putut deschide usa ...
|
o incalecat usa din spate pe cea din fata....cred
|
|
|
15-03-07, 17:21
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,314
Member of: [DACIA]
|
Re: Un "mic" accident ...
@daniwmk: Stiu si eu cand se declanseaza airbag-urile si in ce conditii. Dar viteza nu era 20 km/h, proprietara Opel-ului chiar mi-a spus ca avea 40-50 km/h. Nu am zis ca trebuie sa fie egala, dar nu ti se pare ca diferenta e cam mare?
@BULLDOG: Nu am uitat un detaliu, dar, in Tico eram 2 persoane+greutatea masinii (care adunate nu cred ca depaseste 900-950 kg), avand in vedere ca in Opel erau 4 persoane+greutatea masinii (1145 are masina cu sofer+3 persoane, adica undeva la aproape 1400 kg) ... Nu e o mica diferenta?
Si sa fim seriosi, Tico e cutie de chibrituri, faptul ca s-au incalecat putin usile (2 mm maxim) nu e lucru grav fata de ce reparatii necesita Opel-ul.
@BH 07 MDF: Exact, s-au incalecat putin usile, a disparut luft-ul dintre ele, cel din fabrica.
|
|
|
15-03-07, 18:59
|
#10
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Un "mic" accident ...
Dupa cum vezi si in poze.....opel-ul a dat cu partea de deasupra barei de protectie...si de aia sunt deformarile alea. Daca tie se pare ca e ok ca la un tico sa dispara lufturile usilor in urma impactului cu o masca de opel, si o capota ...mie nu mi se pare. Si eu sa zic sa nu razi pana nu iti desfaci masina sa vezi ca intotdeauna la accidente sunt si deformari ascunse. bafta la reparat si la dat spaga in service-uri
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
15-03-07, 21:56
|
#11
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DAEWOO]
|
Re: Un "mic" accident ...
De ce nu vreti sa intelegeti ca masinile din ce in ce mai noi, se deformeaza din ce in ce mai usor pentru absorbirea impactului cat mai mult ??
Asta-i realitatea...
|
|
|
15-03-07, 23:29
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,314
Member of: [DACIA]
|
Re: Un "mic" accident ...
Are perfecta dreptate George P.
Majoritatea masinilor noi au foarte mult plastic in partea frontala / posterioara pentru a absorbi mai mult impactul pentru a nu ajunge asa usor motorul pe la picioarele soferului / pasagerului.
Nu am apucat sa fac o poza la cum arata fara spoiler, sa se vada cum traversa din fata intercooler-ului era varza, de aceea radiatorul de AC era spart ...
La partea cu dat spaga in service-uri, nu fi asa sigur ...
Chiar din contra, am baieti care lucreaza extrem de bine la care nu e nevoie de spaga (pentru mai multe detalii sau intrebari de genul asta, ca sa nu devenim OFF-TOPIC, aveti in semnatura date de contact - sa traiasca companiile de asigurari).
Nici la Tico nu pot spune ca e o avarie "usoara" pentru ca din disparitia acelor luft-uri si incalecarea usilor nu rezulta decat un singur lucru: au fost afectate lonjeroanele de pe spate ... Acestea se vor aduce la pozitia initiala in service dar va trebui refacuta geometria si tot tacamul.
|
|
|
16-03-07, 15:40
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Un "mic" accident ...
Socul din impact la luat Opel ul si Tico sa dus in fata.Dak aveai picioru pe frana lucrurile stateau altfel.Am patit si eu asa ceva cu un Fiat fiorino cand ma lovit in spate un Accent si cand m am dat jos si am vazut accentu cum era praf toata fata , am zis ca a mea si mai si ...dar surpriza nu am avut nimik mai ales ca atunci cand ma lovit, Accentu era pe frana si mi a intrat sub masina so........depinde cine absoarbe impactu...aici a fost opelul
|
|
|
16-03-07, 16:10
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
|
Re: Un "mic" accident ...
Quote:
Originally Posted by sharkky
@daniwmk: Stiu si eu cand se declanseaza airbag-urile si in ce conditii. Dar viteza nu era 20 km/h, proprietara Opel-ului chiar mi-a spus ca avea 40-50 km/h. Nu am zis ca trebuie sa fie egala, dar nu ti se pare ca diferenta e cam mare?
@BULLDOG: Nu am uitat un detaliu, dar, in Tico eram 2 persoane+greutatea masinii (care adunate nu cred ca depaseste 900-950 kg), avand in vedere ca in Opel erau 4 persoane+greutatea masinii (1145 are masina cu sofer+3 persoane, adica undeva la aproape 1400 kg) ... Nu e o mica diferenta?
Si sa fim seriosi, Tico e cutie de chibrituri, faptul ca s-au incalecat putin usile (2 mm maxim) nu e lucru grav fata de ce reparatii necesita Opel-ul.
@BH 07 MDF: Exact, s-au incalecat putin usile, a disparut luft-ul dintre ele, cel din fabrica.
|
cred ca nu ai vazut impact la 50 km/h baiat
uitete la crash teste ... alea sunt facute pe la 50 )))
nu mi se pare dif mare ... tre sa mai studiezi un pic la dinamica accidentului si ai sa vezi de ce
|
|
|
16-03-07, 17:12
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,113
Member of: [Moderators]
|
Re: Un "mic" accident ...
poate deformarea opelului a fost asa mare din cauza ca sunt facute sa aibe un comportament aparte la lovirea unor pietorni....adica e destul de moale in fatza pt a nu suferi pietoni loviti leziuni grave. la orice masini mai noi se vede cat de moale e bara fatza si de multe ori capota.
__________________
BMW E46 320i '99
|
|
|
|
|