......este FERRARI F355 FI GTS, nu este si spider..............
si crede-ma ca are intr-adevar 540 cai....... in talon scrie 380 de KW clar, negru pe alb............
numa` bine!
Nu exista asa ceva.. Ce ai vazut tu acolo sigur sunt cai nu Kw. Nici pe ferrari.com nu se pomeneste de asa ceva... si 355 f1 gts este si normal si spider.
O fi pus vreun \"dashtept\" de la Udriste caii in loc de kw...Sau o fi dat propretaru' ceva sa-i treaca asha...De tot ***u, se face de ras cu faza asta.
Pai daca M5 are 410, e clar cine castiga, nu? Aici nu mai e de sofer sau altceva. Daca era asa, de ce mai faceau astia de la Bmw M5, daca tot il bate M3?
ferrari ala are motor de 5 l sau 5l si ceva, nu stiu exact..............
care e ca mai mare diferenta intre racing version si un F355 F1 GTs ?? diferenta evidenta, dupa care recunosti un racing version (valabila si al 360 modena) este ca, in spate, intre stopuri, nu este tabla rosie ca la celelalte, ci este o plasa metalica de culoare neagra.......
BogdanCMS : nu avea cum sa fie vreun \"destept \" pe la udriste pt k masina nu e inmatriculata in Romania si deci nu are talon de RO
etc etc.......................
si inca ceva.............. iti zic eu k omu nu avea de ce sa infloreasca, sa zica 540 de cai in loc de 380......... crede-ma ca nu e genul
Omule, iti spun ca si eu am cautat de AM ZAPACIT efectiv pe tot netu' si n-am gasit asa ceva...o fi nr de cai pe talon si nu kw, nush ce sa zic, dar chiar n-am gasit. Poate si-a schimbat el motoru' cu altul, ori sun astia de pe net limitatzi, ori nush ce sa mai zic...uite cauta si tu pe net, siu daca gasesti ceva de genu ' asta eu te cred, pe cuvant.
Sa ziceam ca exista modelul dat de tine, de ce nu se spune nimic despre el? Nici chiar pe ferrari.com. Pe tine nu te pune asta pe ganduri?
Daca zici ca nu e inmatriculat in Romania cine stie, poate la aia se trec caii in talon ..
Mie daca nu imi arati undeva modelul asta nu te cred...asa pot multi sa vorbeasca aiurea.
Ready for the 2000 season, the 360 Challenge only differs on details from the road going Modena. Externally the 'Challenge-grill', the large 18 inch BBS alloys and the slightly lower ride height give the Challenge away. The engine was left stock and was supplied to the teams sealed, to make sure they were not tampered with. Mated to the 400 bhp engine is the 'F1-gearbox', which allows for lightning quick (150 milliseconds) gear changes. Unlike the roadcar's gearbox, the Challenge one is fitted with its own oil-cooler to reduce operating temperatures. The important connection between the gearbox and engine, the clutch, is a racing synterised one.
Not only is the suspension lowered by an inch, but it is also modified to handle the added stress of driving on the track. Modifications to the road car's suspension include replacing the electronic damping system with racing Boge shock absorbers, fitting racing springs and aluminium suspension bushes, lowering the ride height by just over an inch and fitting a stiffer, 22 mm rear anti-roll bar. Further modifications on the car were focussed on reduction of weight and increasing driver safety. Stripped from all luxury and trim the Challenge is 264 lbs lighter than the Modena.
scuza-ma ca trebuie sa te contrazic iar mad_oviddiu dar uite singurele diferente intre modena si modena challenge... motorul nu difera... si nici puterea... este mai usor intr-adevar dar atat... ... si ca sa-ti mai demonstrez o data daca mai e nevoie... Ferrari 360 GT produs in 2002 ca varianta de curse pt Ferrari 360 Modena nu a ajuns \"decat\" la 430 de cai ... deci nu e nici macar pe aproape de 500... ma rog... poate spune ceva si asta... si inca o chestie... daca te uitai pe link-ul care ti l-am dat eu... vedeai ce inseamna Ferrari 355 sau mai bine zis ce inseamna 355 .. primele 2 cifre reprezinta motorul adik 3500cc in nici un caz 5000 sau mai mult iar 5-ul din coada reprezinta numarul de supape pe cilindru... deci ori ala nu e ferrari F355F1 GTS ori are 380 de cai... alta varianta nu exista... asa ca nu va mai certati aiurea ca acum chiar ca a-ti luat-o pe aratura... e mai simplu sa spuneti ca poate nu a-ti vazut bine decat sa va contraziceti aiurea ... da masina e frumoasa... inteleg ca sunteti mandri ca-l cunoasteti pe om si sunteti mandri de masina dar nu are 540 de cai ci 380 si e diferenta mare....
mariane : nu vreau sa facem taraboi pe tema asta.............
diseara, cand ma intalnesc cu proprietarul, o sa ii explic discutia asta si o sa in ilntreb din nou, sa imi zica clar si raspicat cati cai are.........
eu totsi raman la parerea ca are 540 dar NO COMMENT !!!
dar hai sa revenim la topicl nostru ................ cu B 55 WAY si perlele scoase de proprietar
O plasa pe spate nu demonstreaza nimic...Intreaba-l si tu pe om si vino cu niste dovezi acolo, nu vezi ca toata lumea iti spune ca nu exista asa ceva?
Hondare, ti-ai modificat Aerodecku in halul asta? :P :P
dupa cum a spus si marian , aceasta motorizare nu figureaza pe situl oficial ferrari si nici pe altele, pt k e editi limitata, nu de serie........ aceasta masina s-a produs exclusiv la comanda, nefiind valabila niciodata in stoc
Da nene, serie limitata am inteles, dar de ce NU SE GASESTE NIMIC de ea pe Internet??? Totusi la cat de mare e netu' asta tb sa se gaseasca macar 1 kb de informatie despre ea, ori nimeni nu a gasit nimic! Nu ti se pare ciudat? Adica gasesc informatii si despre cele mai limitate serii de automobile, gen Vincent Hurricane, de care banuiesc ca nu a auzit nimeni, inclusiv eu, si nu gasesc despre un model limitat Ferrari, care se presupune ca ar avea 540cp, un adevarat supercar??? Totusi mi se pare f ciudat. ?Am gasit si informatii despre modelul Ferrari 512 Pininfarina din 1970, un prototip cu o caroserie super-SF care nu putea sa mearga decat drept, far sa vireze, care nu s-a produs niciodata si care a fost doar un exercitiu de stil, pai atunci despre ce zici tu ar tb sa se gaseasca o gramada...zic eu.
interesant,interesant ceam citit pe aici ..stiu amadoua masinile...leam vazut cand am fost la bucuresti...ferrari este absolut stock..nare nici un fel de modificare..iar m3..la fel.....mam luat dupa M3 ..dar fugea dupa mine prin oras....ba trecea pe rosu ,ba cand eram in spatele lui facea dreapta sau stanga..nu stiu de ce... un m3 bate un...355...cel putin ..pana la 200 sunt cam egale.. eu mam dat cu s4 meu de 345 cp cu un 355 si am fost egali pana la 200 de la 200 in sus sa dus incet...de tot de langa mine...deci ferrari nui tot timpul cea ce pare..