Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Satu Mare

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 19-09-07, 20:15   #316
szambi77

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,628
Red face Re: Organizare TuningDay in SM

noah hai sa va zic de ce nu am vrut sa fac grupele pe cai putere : asta apropo de introducerea culturii tuningului, va dau un exemplu :
Trei concurenti (A, B si C) diferiti detzin cate o masina de aceeasi marca, model si an de fabricatie. Hai sa luam ca exemplu BMW 325 fabricatie 1986. Sa zicem ca "ursuletele" sunt identice si toate au 171 cp. stock. Concurentul A investeste in ursuletul lui in jur de 6500 euro schimband motorul cu unul M3 de 321 cp., concurentul B investeste in jur de 10.000 euro montand un kit turbo complet, pistoane forjate, evacuare rapida, directie schimbata, sistem NOS etc. ajungand la performante f. mari, iar concurentul C nu investeste nimic.
In cazul nostru daca la concurs categoriile se iau dupa cai putere atunci primele doua ursulete (A si B) pot pica in aceeasi categorie dar ursuletul celui de-al treilea concurent (C) in nici un caz nu intra in acea categorie ! Mai mult de atat concurentii A si B pica intr-o categorie (conform cailor putere !) cu Subaru Impreza WRX STI, Mitsubishi Evo IX, Nissan 350 Z si as mai putea continua ... In cazul acesta, concurentii A si B au cele mai mari sanse sa ia de batut in "categoria lor" si acestia ar fi indrepatiti sa-si puna intrebarea : "de ce mi-am bagat eu atatia bani in masina ? ca tot pierd ... mai bine o lasam stock si aveam sanse mai multe de castig... acum sunt si cu banii cheltuiti si nici nu am luat locul I..."
In cazul in care categoriile sunt luate dupa cmc. sau/si model (zic eu ca ar fi bine) atunci cel baga bani grei in tuning este motivat : "intr-adevar am bagat bani multi in masina dar nici nu prea este alta masina la categoria mea care sa ma bata..."

Eu, personal, consider ca asa e corect nu ? Bine-nteles ca la noi in oras (din pacate ) inca nu se pune problema de foarte multe masini tuning si aici am gresit eu promovand categoriile pe cmc. si nu pe cai putere, de altfel acesta a fost si "marul discordiei" de cele mai multe ori ...

V-am expus gandurile mele, poate am gresit, poate asa a fost corect, ulterior oricum e totuna dar data viitoare promit sa ma gandesc (la al 2-lea show voi fi putin mai relaxat) si la posibilitatile satmarene.

Toate cele bune !
szambi77 is offline  
Old 19-09-07, 21:06   #317
demian

Stage 4
 
demian's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 269
Default Re: Organizare TuningDay in SM

Ai dreptate Szambi77 imi aduc aminte ca si mie miai zis tot acelas lucru iar eu am fost la tuning show-uri in Portugalia si acolo tot dupa cmc se faceau grupele dar acolo era deja altceva pt ca batalia era mai dura pt ca majoritatea tunatelor erau japoneze si franceze
demian is offline  
Old 19-09-07, 21:28   #318
Norbbi77

Stage 2
 
Norbbi77's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 74
Default Re: Organizare TuningDay in SM

Quote:
Originally Posted by szambi77 View Post
:
In cazul in care categoriile sunt luate dupa cmc. sau/si model (zic eu ca ar fi bine) atunci cel baga bani grei in tuning este motivat : "intr-adevar am bagat bani multi in masina dar nici nu prea este alta masina la categoria mea care sa ma bata..."

Toate cele bune !
Daca erau facute categoriile dupa cai putere,veneau unii si ziceau ca un 320 e mai usor decat un 520...

Tematica show-ului era tuning-ul,unii au reusit mai mult,altii mai putin sa-si pregateasca masinile,asta e!

Din fericire,mare parte a celor care au fost prezenti ca spectatori la eveniment,nu citesc (cred eu!) ce se scrie in acest forum...asa macar raman in afara acestei discutii.

Mai multa barbatie n-ar strica! (si nu ma refer la meciuri de box ci la a infrunta cu demnitate o infrangere!)

Felicitari pentru organizare!
Norbbi77 is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -