Am o turbina stock, tb28 reconditionata in uk dupa care a mai facut tot acolo vreo 4000km...are un pic de joc axial(sub 0.5),insa eu cred ca invadata de ulei in lagare va fi ok (acum este curatata perfect). Insa...mai intai hotarasc ce fac cu lancia si apoi...
![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
In alta orine de idei...daca nu tii musai la a/c, poti extirpa radiatorul acestuia si mutandu-l pe cel de apa in locul lui,ai avea loc de orice turbina vrea muschiu' tau....bine, nu cred ca si vreun hx82
![Laughing](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_lol.gif)
,insa din cele uzuale cam orice,inclusiv ceva de dimens.lui gt35
![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif)
. Iti recomand chiar,in mod special daca vrei sa te dai la ea in regim de drag,sa cauti inlocuirea celei stoc cu una ceva mai echilibrata...garrett au incercat sa faca ceva deosebit cu acest hibrid,....si au facut...insa la fiabilitate sta rau...turbina mica(lag mic,spool rapid) si compresor mare...suna ideal...insa uzura aiurea in lagare si tensiunile ciudate in ax,o fac prea putin recomandata pentru forja sustinuta
![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
. Mult mai fiabila era T3-ul generatiei precedente...din pacate datorita carcasei lungi a turbinei(partea "calda"),nu o vei putea pune pe 20vt decat eventual cu un downpipe Foarte "obstructionist" (adica...in unghi <90grade
![Sad](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_sad.gif)
) si desfiintand conductele de a/c..