Cu unele retineri pun la vanzare masina care mi-a fost alaturi tot sezonul de drift 2011 si alaturi de care am trait multe momente placute.
Deoarece am vrut ca toate upgrade-urile sa fie noi si sa fie de cea mai buna calitate un pret cu toate acestea ar nejustificabil (pentru majoritatea) de mare, deci am hotarat sa fac o configuratie de baza foarte buna si accesibila, foarte buna valoare pentru bani, gata de a ataca circuitul si a invata drift peste care se mai pot achizitiona la preturi convenabile unele din celelalte upgrade-uri mai avansate.
Din start va rog sa nu ma contactati vis-a-vis upgrade-urile optionale, acestea vor intra la vanzare doar daca se vinde masina.
Prefer cash dar accept schimburi corecte cu masina cabrio inmatriculata RO, preferabil RWD (E36, E46, Z4, MX-5), pot oferi si primi diferenta. Pot accepta si alte schimburi insa numai daca ma avantajeaza. Nu ma deplasez.
Pretul :
Configuratiei "standard" este de
6000 euro fix sau 6500 negociabil cum doreste fiecare. O privire rapida pe excel va arata ca doar upgrade-urile au costat peste 5000 euro fara a lua in considerare masina in sine, motorul, acte ro si manopera investita. Sub acest pret prefer sa o dezmembrez ca si tarnafes.
Detalii contact :
octav [at] oxylus.ro
0748 681 331
Poze, filme, informatii :
Topic constructie :
https://forum.4tuning.ro/115-masina-m...t/page-24.html
Poze prin care a fost taguita :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2296135357028&set=a.2296135037020.1 15405.1058421151&type=1&ref=notif¬if_t=photo_re ply&theater#!/octavchelaru?sk=photos
Filme pe parcurs :
https://www.youtube.com/user/OctavXSW#p/u
Detalii masina :
Nissan 200sx S13
- An fab : 1991
- Inmatriculata RO pe numele meu, ITP + asigurare valabile, motor omologat RAR, toate actele in regula.
- Rulaj necunoscut insa starea indica un rulaj decent.
- Motor schimbat cu SR20DET (S13 vin cu CA18DET mult inferior si de obicei cine vrea un motor puternic si fiabil schimba cu SR, un swap costa peste 1500 euro)
- 200 cai de fabrica, cu boost 0.8-0.9 (safe) si modificarile care raman in configuratia standard (walbro, fmic, cai, evacuare 76) as estima ca are aprox 250 cai si simtitor mai mult cuplu pe midrange.
- foarte fiabila, nu am avut nici o problema cu ea inafara de cutia de viteze care am schimbat-o la ultima etapa (tr. 2) si care era foarte obosita si zgomotoasa de cand am luat masina, ma mira cum de a rezistat un an de drift.
- S13 este sasiul preferat de multi piloti de top, de la Kawabata si Kuroi pana la Trela si altii care au facut senzatie la DGP. Este un sasiu foarte echilibrat, foarte rapid, tactil si controlabil. Masina este usoara (~1100kg cu rollcage) chiar si fara fibra, plexi etc. motiv pentru care este atat de cautata.
- Stare tehnica tip-top, nu are nici o problema, motorul a fost tratat doar cu Motul 300v dupa fiecare etapa si suna ceas
- Starea optica nu este extraordinara fiind totusi o masina de drift a mai fost atinsa la suprafata dar asta e si ideea, daca o tii bibelou nu vei invata vreodata sa te dai cum trebuie. Sasiu si ce trebuie e totul drept, neatins.
- A tinut piept uneor masini cu pretentii mai mare si mult mai multa putere
Ma voi opri aici cu descrierile pentru ca presupun ca posibilii clienti stiu suficiente despre S13 si drift ca sa nu lungesc degeaba topic-ul.
Aveti aici un excel cu lista de upgrade-uri standard/optionale si link-urile catre respectivele produse.
http://www.myride.ro/S13/s13.xls
Vreau sa insist ca toate componentele (minus unde este specificat) sunt cumparate noi si rulate foarte putin, parte de Mate parte de mine. Se poate vedea pe topic-ul masinii lucrul asta si poze cu ele. Mi-ar place sa cred ca asta cantareste mai mult decat componente rulate ani de zile fara o provenienta clara.
Upgrade-uri "standard" :
Motor :
Kit inductie Apexi (filtru aer + adaptor)
Autobahn88 Front Mounter Intercooler
Pompa benzina Walbro 255lph
4x Bujii NGK Iridium BKR9
Finala Inox cu Silencer Titanium Burn Tip 3" Inlet 4" Outlet
Evacuare inox custom made turbo-back 3" (76mm)
Racord Flexibil 3"x6" Inox
Cometic T25 Turbo Gasket Turbo Nissan
Nissan T25 Turbo Outlet Gasket
Extra Ventilator Racire Electric 12"
Suporti solizi motor din Delrin S13 S14 S15 SR20DET
Electronica :
AutoGauge Oil Tem Gauge Stepmaster/Swiss
AutoGauge Oil Pressure Gauge
RaceTech Boost Gauge (nu este montat, a fost folosit)
Transmisie :
F1 Racing Chromoly Flywheel (volanta usurata)
Exedy S-Type Paddle Clutch Kit Stage2 Thick - 400+ Nm
Short Shift Apex Performance (a fost 89 lire inainte de reducere)
Cilindru ambreiaj + cilindru receptor
Driftworks Braided Clutch Line S13, S14, S15, R32, R33, R34, A31, C33, C34, C35
Suport solid cutie din Delrin S13 S14 S15 SR20DET
Diferential S13 open sudat temeinic, 3.9
Suspensie, articulatie, frane, jante :
(Suspensie rezerva + strada) 4x Amortizoare intarite, arcuri fata H&R, arcuri spate custom intarite
MAX Super Angle Kit - unghi bracaj 52 grade - modificare fuzete + intarit brate stock
Bielete directie Tein Strengthened Nissan Tie Rods
Capete de bara Tein Strengthened Nissan Tie Rod Ends
Kit complet bucse poliuretan Energy Suspension Hyperflex S13
Nissan S13 Subframe Locking Collars
Bielete anti-ruliu Apex S13/S14 front ball jointed drop link kit
Discuri frana fata striate + placute fata
Jante originale 15" (nu intra in calcul)
Interior :
Recaro Pole Position Seat Fiberglass FIA Homologation, Black (Racing Nick)
Sine scaun custom cat mai joase S13
Set 2x centuri 4 puncte
Exterior :
Faruri Diamond cu retro-iluminare
Siguranta:
Rollcage 6 puncte custom teava Long Life UK 42x1.5 facut la Facecar Iasi
----------------------------------------------------------------------