Am sa insir o mica povestioara ca sa nu fie dubii asupra masinii,nu a s dori sa va plictisesc dar trebuie
Pai sa incepem cu inceputul ,am masina din 2007 de la un prieten ce a cumparat-o de la Porshe de noua in 2002(deci prim proprietar)in 2007 am cumparat-o eu ptr.modelul deosebit de motorizare care o poseda aceasta fabia(1.9 TDI Pompe Duse injectie directa 101 cp stock 74 kw,240 nw/m)si mai ales stiind ca este de la prim proprietar...intradevar masina are mici probleme de caroserie mai o cheie,mai o ciupitura pe ici pe colo,2 puncte pe parbriz de ciobitura dar nu grave asa am cumparat masina si de atunci nu au fost probleme.
ABS,ASR,EBD,2Xairbag,model Climatic in perfecta stare cu grade manual 16,18,20,22 etc…
Eu sunt pasionat de cind ma stiu de personalizarea masinilor care le am avut
(525,omega 2.5 tds,323,golf,opel,cielo,fiat,hyunday,dacia LoL,etc)dea lungul anilor,dnsoara Fabioara a suferit si ea un proces de modificare destul de spectaculos ptr. ca am considerat ca merita din plin tocmai din cauza motorizarii si am investit cam 3000E in dnsa peste pretul de 8000 de E de achizitie adica 11.000E
cu totul si anume :
1.-se cunosc slabiciunile modelului in legatura cu bucsile de bascula, bieletele si bucsile de punte,capete de bara si pivoti( de aceea au fost inlocuite toate cu cele de ibita cupra tdi fr sport varianta de 160 cp stock si Audivw si problemele au disparut ca prin minune bineinteles cu un pret pe masura,toate se potrivesc ptr. ca sunt construite pe aceiasi platforma)
2.
-la partea de stablitate ,s au montat 4 amortizoare noi gaz sachs advantaje street +flanse si rulmenti noi in oala+ buffere ptr. a nu pierde confortul deplasarii avind in vedere ca este o masina destul de rigida puterea stock a masinii fiind estimata la 240 Newton/metru caroseria trebuie sa reziste,de asemenea am considerat total necesara instalarea unei bari de stabilitate(strut bar wiechers comanda in germania)intre amortizoarele fata si a uneia intre bascule + schimbarea barii stabilizatoare originale, cea cu probleme la bucsi cu una de Golf4 cu bucsile fixe pe bara toate acestea ptr. o abordare a curbelor mult mai indrazneata
3.
- la partea de frinare am intervenit finut,schimbind discurile de frina stock cu niste Brembo max hasurate si cu placute de frina Ferodo cu rezistanta la temperatura lichid de frinare dot5,iar pe spate sabotii de frina sunt tot ferodo dar deja am cumparat sistemul de frinare de la Fabia RS cu discuri(sistem complet etrieri,fuzete,discuri,protectii tabla,cabluri frina de mina,port etrier,racorduri lichid de frina)doar trebuie montate
4.
- partea cea mai interesanta : acesta masina vine echipata cu o turbina slaba calitatativ si ca performanante(KKK producator)acest motor 1.9 TDI PD suporta 160-170 de cp la un consum de 8%
) si o cupla nw/m de 400, de aceea am schimbat turbina masinii(masina are doar 150.000km fiind destinata strict deplasarii mele la servici,concedii cu fiimea si nevastamea si cam atit)cu un GARRET gt 1749 V de 115 cp stock de suporta 150-165 de cp si o resoftare la Voinea@ masina fiind undeva la 150 cp acum cu 340 nw/m destul cit sa nu iti fie rusine dpdv. al puterii linga un A4,A6,A3,Passat,Golf4,5,Leon,Polo ma refer la versiunea 1.9 tdi(fabia avind undeva la 1100kg fata de 1400/1750 kg rezulta un raport de 165-170 cp)cam atit aici , eu testez masina pe wag com la citeva luni si starea masinii dpdv electric si mecanic este impecabial la anii ei)cutia este superba desi nu este in 6 trepte ,am montat si un short shifter ptr schimbarea vitezelor mult mai scurt si mai precis
5.
- jante alluet aliaj late ’17 8,5j(stabilitate marita din nou) +cauciucuri sport comanda germania 215/40/17 83 w xl au 1000km de purtare (250 km/h)model deosebit si rar si destul de scump la jante ma refer
6.
-stopuri custom,interior putin carbon+pachet crom
inchidere centralizata alarma viper cu ridicare geamuri fata,2chei briceag + cod de fabrica in caz de pierdere,itp iunie 2010,proprietar,
+traseu inox +toba sport inox finala,fara intermediara
7.
- Head unit dvd,cd,mp3,sd,gps,ipod,bluetooth comunicare mobil hands free prin boxele masinii,radio,tv,full touch...blablabla
...blablablabla... nu mai imi aduc aminte tot ideea este ca imi trebuie masina mai mare ca spatiu ptr. familie ,dar nu foarte mare…
6500 Euro ,accept si schimburi
contact P.M sau mess