M-am cam hotarat sa-mi scot masina la plimbare. A fost o relatie frumoasa de 1 an jumate, dar mi-am dat seama ca vreau altceva

Ok, lasand gluma la o parte, iata despre cee vorba:
Opel Astra G, motor 2.2 DTI (distributie pe lant), 125cp, an: 2004. Masina are (aproape) 205.000 km. Eu am cumparat-o din afara la 160.000 km in vara anului trecut. De cand am luat i-am schimbat un furtun de vacuum si reparat furtunul de la intercooler. Am prostul obicei de a o duce pe tester cam o data la 3luni (deja baietii de la Augsburg ma cunosc). Masina merge impecabil, nu are nici o problema tehnica. Sau aproape. Problemele ar fi: cam trebuie schimbata bucsaraia pe spate (e cam zgomotoasa la gropi). M-am uitat pe diferite site-uri deprofil/vorbit cu diferiti mecanici, pretul ar fi de aproximativ 200 RON. Alte probleme ar fi zgarieturile (2 mai adanci - pe bara fata). Celelalte sunt superficiale. Teoretic ies la un polish. In week-end, la munte, am ramas fara capcul de la oglinda din stanga, iar geamul este crapat(m-am lovit oglinda in oglinda cu un logan). Astea sunt problemele masinii. Daca am timp, sper ca la inceputul anului viitor sa le repar eu.
Acum, dotarile masinii:
- oglinzi electrice, incalzite si heliomate
- geamuri fata electrice
- senzori de ploaie
- scaune incalzite
- pilot automat (tempomat)
- clima
- telefon (nu car-kit. masina are telefon cu propriul numar, microfon incorporat in oglinda, iar sunetul se aude in sistemul audio al masinii)
- GPS (nu am harti pentru romania)
- cd-player + cd-changer (in torpedou) cu 4 cd-uri
- 8 boxe
- 8 airbag-uri
- sistem foarte inteligent de avertizare (bec ars, lichid de parbriz lipsa, antigel putin, drum alunecos, etc)
- display mare si color (parca GID ii spune)
- ceasuri de bord cromate
- volan si schimbator imbracate in piele
- grila cromata
- xenon
- jante de aliaj pe 16 cu cauciucuri de vara: 205/50
- jante de tabla pe 15 cu cauciucuri de iarna: 195/60
Masina are un consum foarte buna (intre 4.2 si 6.5 in functie de anotimp,viteza).
In ultimele 2 luni am facut cu ea peste 10.000 km, inclusiv un drum dus-intors pana in Franta, iar masina nu s-a simtit deloc obosita. Trage foarte bine, cuplul de 280 NM isi face simtita prezenta.
Poze o sa pun in curand - sunt pe camera, dar nu am card reader.
Pretul: pentru problemele mentionata mai sus sunt hotarat sa scad 250 euro din pretul masinii. asdar, masina se vinde cu 6550 euro, pret negociabil, dar intr-o limita a bunului simt.
Am uitat sa mentionez: accept si schimburi, cu masini de max 3500 euro: ori masini puternice (nu conteaza anul), ori masini mai de fata (mazda 323, alfa romeo, honda civic )