Opel Astra Coupe Bertone Turbo - 200 cp din fabrica + Tuning profesional de 17000 E = 300 CP
Optiuni fabrica : An 2002, ABS, TC, ESP, EBD, 117.000 km reali, Carte Service Opel, cutie manuala F23 5+1 trepte, viteza maxima 267 km/ora, geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite heliomate, full servo, 6 airbag-uri, Aer Conditionat, Pilot Automat, Computer bord, jante aliaj usor, proiectoare, tapiterie piele rosie cu incalzire in scaune, inchidere centralizata, alarma.
TUNING : - investitii totalizand 16500 E + Revizie generala de 1800 E ( la care se mai adauga pretul masinii adusa din Germania + drum + taxa inm. = 11.000 E in 2007 ) Un total de aprox 30.000 E + mult timp, bani cheltuiti pe teste, combustibil etc...
EXTERIOR = 5400 E
Kit Carzone Estrada = 1650 E
Priza de aer functionala = 150 E
Grila Jom Design = 140 E
Faruri FK Angel eyes neon = 240 E
Xenon Bosch HID 8000 k = 190 E (atat a costat acum 1 an jumate)
Stopuri FK negre = 210 E
Jante 17" Rial Nogaro = 550 E
Cauciucuri V Falken = 620 E
Tips Esapament Pilot X2 = 160 E
Vopsea Alb Perlat Audi S6 = 1200 E
Foliere Negru Mat superior = 100 E
Folii Geamuri autorizata R.A.R Panther = 150 E
INTERIOR = 2600 E
Scaune Recaro Sport incalzite rosii
Volan Piele negru+rosu Linea Rossa
Bord si ornamente carbon (nu folie) = 150 E
Iluminare completa neon + albastru = 140 E
Plasma Innoparts multicolor- reglabila = 130 E
Pedale, door pins & maneta frana Irmscher = 360 E
Cotiera fata Irmscher = 160 E
Mp3 Alpine 9855R + Amplif MacAUDIO = 700 E
Subwoofer JBL Car Tube 400W = 180 E
Cablaj Profi cu sigurante si modul activ = 150 E
Adaptor comenzi volan Alpine-Opel = 140 E
Boxe Pioneer Mith 4 buc + 2 tweetere = 200 E
Turbo Timer + Boost Gauge MATB = 290 E
MOTOR = 8300 E
Turbina K04E + Galerie = 1300 E
Pistoane forjate V-MAXX = 1200 E
Chiuloasa V-MAXX compresie redusa = 900 E
Bujii NGK Iridium IX Sport, reci = 90 E
Debitmetru OPC-H Marit 80mm = 340 E
Injectoare 575 cc = 450 E
Evacuare BORLA DeCat 67mm, iesiri mijloc = 1100 E
Downpipe Milltek = 320 E
INTERCOOLER FMIC CX-Lighting 12L = 400 E
Traseu Intercooler + Admisie INOX = 120 E
BOV HKS SSQV Super Sound = 380 E
ADMISIE CAI BMC CDA CARBON = 220 E
Colector Ulei suplimentar = 150 E
Soft Stage 3.5 EDS = 460 E
Garnituri Chiuloasa + Culbutori Sport = 300 E
Coliere & furtune Sport profesionale = 200 E
Short Shifter - Vauxhall = 150 E
Termostat - 82' C = 80 E
FOARTE BINE INTRETINUTA.
Motorul dezvolta 300 cp pe dyno - fara filtru aer. Am 3 grafice intre 284 si 303 cp fara debitmetru, deci va rog sa va abtineti de la comentarii.
CONSUM (pentru carcotasi, chitrosi si gura-casca) :
Oras : - batraneste la 2000 RPM - 9 %
- normal 3000 3500 RPM - 11 %
- sport - peste 4000 RPM - 12-14 %
Afara : - la 100/110 km/ora pe Tempomat FIX 6% !
- la 120/160 km/ora - grabit - 8-9 %
- 200-260 km/ora super sport - Dumnezeu cu mila !!
La Consum tineti cont de faptul ca masina are cuplu de 400 Nm si la mers normal consuma mai putin ca una stock, iar la mers sportiv avem raportul : Performante Direct Proportionale cu Consumul.
Accept ORICE TEST / VERIFICARE / PROBA !
PRET : - 9950.000 E - valabil pentru CASH - fara muzica de pe ea.
- se mai adauga la pret inca 1900 E - pentru muzica de pe ea + O suspensie Bilstein galbena + Evacuarea Euro 4 cu 2 catalizatoare + o admisie de 2.2 in carcasa, adaptata - Courtenay MotorSport + alte prostii si maruntisuri. Pentru eventuale schimburi se mai adauga la aceste preturi inca 2000 E.
* are de 3000 km revizie completa generala cu : tren rulare fata complet - bucsi, bielete, brate, flanse, rulmenti + distributie SKF sport + pompa apa Hepu + debitmetru Bosch + rulment hidraulic Sachs Competition (FTE FAG), schimb Ulei Castrol Race + toate filtrele, directia facuta etc... ( aproape 2000 E )
Drd. RADU E. 0744192839