Dupa cum urmeaza :
Audi A4 (b5) motor 1.9TDI (90cp) cu cutie manuala cu 5 trepte .
Masina este fabricata in 1995 si are aproximativ 260.000 de km.
Dotari :
-geamuri electrice(fata)
-oglinzi electrice si incalzite
-volan reglabil pe inaltime si adancime (banuiesc ca e standard la toate b5-urile)
-scaune reglabile pe inaltime
-inchidere centralizata
-2 airbag-uri
-ABS
-imobilizator
-sistemul clasic de ventilatie care trebuie pus la punct(functioneaza doar pe ultima treapta, probabil e siguranta termica) .
-trapa electrica
-butuc portiera sofer si diuze spalator parbriz incalzite
-jante aliaj pe 16" (7.5 j sau 7j) cu anvelope 205/55/r16(Avon ZV5 uzura 10% ).
-clasicele difuzoare (4) , tweetere(2)
-o pocnitoare de HU (CD/Radio/mp3 - are slot ptr SDCARD si USB Stick)
-alarma de fabrica
-car kit din care a mai ramas microfonul,difuzorul, antena si multe gauri in consola centrala(pe partea pasagerului)
-suspensii sport(coilovers) - reglabila fata/spate
-discuri fata/spate (ATE)
-roata de rezerva pe 15" incaltata cu Conti Sport Contact ( a fost folosita o singura data pe o distanta de maxim 10km)
Se da cu manual de reparatii (Haynes) , cric si cheie,stingator,trusa,vesta,triunghi (cel original) .
Am 3 chei din care una e cea de service .
Bad points:
-dupa cum am spus mai sus, ventilatia functioneaza doar pe treapta 4
-claxonul are momente cand nu functioneaza. Claxoanele sunt bune, eu suspectez un contact imperfect
-trebuie schimbata o bieleta de la bara antiruliu (e posibil sa le schimb eu pe amandoua pana atunci)
-defecte estetice care reflecta varsta masinii .
-scaunul soferului are o ruptura (de 5-7cm pe 3cm) la sustinerea laterala. Fostul proprietar era ceva mai mare si era o provocare ptr el sa intre si sa iasa din masina.
-lipseste scrumiera din fata ,doar partea care se afla inauntru .
Filtru de motorina schimbat saptamana trecuta. Inainte de vanzare se vor inlocui uleiul, filtru de ulei si cel de aer.
Totodata e posibil sa schimb sapt viitoare distributia(rola,intinzator,curea) si pompa de apa. In acest caz la pretul actual se va mai adauga suma de 250euro.
De cand e in posesia mea s-au inlocuit:
-discurile fata/spate si placutele
-rulmentii de pe spate
-termostat
-curea accesorii
-arcuri si amortizoare sport (puse pe masina acum vreo luna)
-burdufuri cap planetara la roata stg/dr
-husa schimbator
-presuri (facute pentru B5 cu gauri de prindere)
-furtunase retur injectoare
-becuri instrumente bord
Nu are rugina (tabla galvanizata).
Taxa de inmatriculare in RO este de aproximativ 1300 de euro .
Puteti circula cu masina doar daca va faceti asigurare in UK sau o inmatriculati . Daca e cineva interesat o putem inmatricula in BG contra sumei de 500 euro (asigurarea inclusa) .
Repet: nu puteti conduce masina decat daca va faceti asigurare in UK sau o inmatriculati (ro,bg etc etc).
Asigurarea in Marea Britanie se face pe persoana.In cazul de fata doar eu pot conduce masina.
Nu va lasati pacaliti de cei care spun ca asigurarea e valabila pana in 2020 ca nu are nici o importanta daca nu e pe numele vostru.
Masina este inmatriculata pe numele meu si am toate actele(V5,MOT,Asigurare,Road tax) . Masina este in stare foarte buna de functionare avand in vedere ca am nevoie de ea in fiecare zi .
De cand am cumparat-o(la sf anului trecut) am facut peste 35.000 de km cu ea si ma declar multumit din toate punctele de vedere (consum,costuri de intretinere etc etc) . Majoritatea km au fost efectuati pe autostrazile din UK.
Nu sunt interesat de schimburi si pretul este usor discutabil la fata locului .
Pret: 1999 EURO .
Contact: 0724767555 (Cozmin)