Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - MASINI

Bazar AUTO - MASINI Anunturi Auto - Vanzari-Cumparari Masini

Reply
 
Thread Tools
Old 26-06-09, 12:38   #16
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

ACTUALIZARE DE PRET !!!
11.500 EURO !!!!
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 29-06-09, 08:49   #17
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

UP cu tractiunea integrala !!!
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 06-07-09, 12:17   #18
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

UP !!!
pentru cei cu adevarat interesati sunt dispus la un discount considerabil !!!
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 10-07-09, 10:24   #19
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Exclamation Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

Actualizare de pret !!!

165 CP
2500cc
4x4
motor boxer
cutie sport/auto/manual
fabricatie Japonia
trapa dubla
xenon
8 airbauri
scaune incalzite

11.000 Euro !!!
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 20-07-09, 09:14   #20
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

Valabil in continuare !
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 22-07-09, 08:21   #21
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

Up up up !!!
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-09, 10:31   #22
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

M-am enervat ! Vand masina, nu vand un pret!

Deoarece masina a atras destul de multi vizitatori dar mai toate intrebarile au fost legate de pret, m-am gandit ca poate am gresit descrierea masinii asa ca am facut-o altfel. Dat fiind faptul ca nimeni nu-i reproseaza nimic m-am gandit ca mai bine o laud eu! Si sa-i cresc pretul!

Deci! Ce vand? Vand o masina de familie cu valente evident sportive dat fiind pedigre-ul Subaru!

Sa o luam altfel deoarece vad ca descrierile scurte si seci nu isi ating scopul.

Consider ca masina asta ofera cam tot ce-si doreste cineva.
In primul rand este confortabila, este spatioasa, te simti bine in ea. Esti in siguranta, tu si familia ta, poti sa o calci cand ai chef sau nevoie, nu esti nevoit niciodata sa mergi cu pedala la fund cat de nebun ai fi, ca nu se stie niciodata cand ai nevoie de o rezerva de putere. Daca cineva prefera masinile cu "suspensia tare, frate", dar ii naste nevasta inainte de termen, In Outback poti naste daca e musai nevoie si iti poti creste copii pana la 2 ani daca trebuie! Ai spatiu suficient!

Are garda la sol 20 cm. Nu-ti pasa! Nu-ti pasa de Romanica. Nu-ti pasa de bolovani, nu-ti faci probleme de scut, spoiler, nu te temi ca vei lovi baia, turbina sau mai stiu eu ce, pur si simpu nu-ti pasa. Si mai e si permanenta. Adica pui matale pasagerii, bagajele, ba chiar mai atarni si o rulota dupa si ea sta tantosa tot la 20 cm de sol. Nu arata ca o barca obosita cum mai vedem prin oras.
Barci tunate, evident. A nins 20 cm? no problem! o balta pana la genunchi ?? no problem! Si inca ceva! E lisa pe dedesupt! Nu ca alte masini cu pretentie de SUV care de fapt au tot felul de excrescente sub garda data de producator ( diferentiale, elemente de suspensie) tocmai bune ca tinte pentru bolovani borduri,radacini si alte alea.

Si are 165 CP. Buni! Pusi la roata. Pe genti de 16, originale, late de 215. Cine stie ce inseamna 165HP stie. Nu e nimic de discutat.

Are 2500cc pe un motor boxer aspirat. Nu va tin teorii despre centru de greutate coborat sau alte prostii. Conteaza cum e asezat pe sasiu. Asta este un motor maresi este oricand preferat unui motor mic din care storci tot. Ca idee sa va dau cateva date. La 130km/h are cam 3000 ture, la 160 are cam 4000, deci turatie de diesel. Apesi insa pedala, 6000 ture! Are de unde!
Si nu e "tunata frate". Este asa cum a venit din fabrica 165hp. Daca motorul tot este atmosferic, n-ai turbina. N-ai turbina n-ai griji. Sa nu intelega cineva ca am ceva impotriva motoarelor turbo. Dimpotriva. Mi-as fi dorit ca acesti 2500cc sa-si petreaca ziua cu o turbina alaturi. Daca se poate si variabila. Sau chiar doua. De ce nu! Uau!

Mai are si cutie automata. Adica automata. Apesi pedala de acceleratie si masina pleaca lin de la stop. Mai precis ridici piciorul de pe frana si gata, ai pornit.
Eu am cam 12 km pana la munca si fac cam o 30-45 min in fiecare dimineata. Si bag o singura data in viteza. Cand plec de acasa. Sunt curios cate schimbari de treapta face un vecin cam cu acelasi traseu sau cu acelasi timp parcurs la mers in coloana din Drumul Taberei in Floresca!

Are si modul Sport. Si aici se schimba treaba. Nu va dau detalii prea multe (cine vrea sa afle poate sa ma contacteze si sa incerce). Tineti cont doar de faptul ca la kick down masina schimba din a 3-a in a-4 pe la 170km/h. (tot respectul meu pentru domnii de la Prodrive, au facut o treba excelenta)

Ei bine, pentru maniaci mai are si modul Manual (de parca i-ar pasa cuiva !).
Adica poti schimba vitezele de mana, cum vrei tu. De la 1000 pana la 7000 ture. Oricand, la orice viteza, poti trece din Manual in Sport sau in calmul Drive, Nu trebuie sa faci nimic. Muti maneta si gata. Nu apesi butoane, nu te uiti pe dispay, nu incetinesti; doar muti maneta si gata, cutia are alta setare. Pentru cunoscatori, pe modul manual plecarea de pe loc se face cu a-II-a! Ca sa nu existe dubii! Treapta I e folosita doar pentru nisip, noroi, ruota si pante. Se mai strang si centurile daca accelerezi sau franezi prea brusc, dar asta e cateodata enervant. Realizezi ca nu mai poti ajunge cu tigara la scrumiera.

Si mai are ceva destept cutia asta, ceva cu care nu stiu cate masini super premium de-a dreptul se pot lauda. Daca esti in viraj in panta sau masina este inclinata, daca ridici piciorul de pe acceleratie masina ramane turata acolo unde ai lasat-o. 3000-5000 de ture gata sa rapunda la iesirea din curba sau pentru o aceleratie care sa enerveze la culme colegul din trafic care tocmai a apasat ambreiajul a retrogradat exact pe momentul de cuplu maxim al masinii lui si acum asteapta. Astepta ce astepta. Treaba lui. Tu ai plecat demult.

E 4x4 ! Ca mai mult nu se poate! 6x6 n-am! Nu cred ca are nimeni. Adica tractiune integrala. Adica AWD, de la Subaru. Adica toate rotile muncesc pentru tine. Dupa o masina cu 2 roti motrice, in 3 curbe luate cu 4x4 ti se lumineaza fata. Pricepi cum sta treba si cat de simpu era de fapt! Vreti sa va spun cum este sa pleci in panta, zapada fiind, cu 4x4 si cutie automata? Nu aveti decat sa aflati cei care veti avea norocul asta! Pentru ceilalti va spun eu. Pur si simplu ridici piciorul de pe frana. Si gata! masina urca! nu te tii de frana de mana, nu-ti faci probleme unde vei aluneca. Nu te doare de cei trasi pe dreapta. Nu-ti pasa. Iei piciorul de de pe frana si-ti vezi de drum.

E din 2004. Vreme pe cand inca se mai faceau masini. Masini! Nu cutii pe 4 roti cu aspiratie de premium, dar cu greieri veniti deja din fabrica pentru ca din motive de economie nu s-a pus o saiba de nustiucare. Masina asta la 5 ani de zile nu are greieri, si pot sa zic ca nu am stat cu aspiratorul, carpa de praf si mai ales surubelnita in ea zilnic. De fapt nu am stat in ea decat la volan, nu a fost nevoie sa o "surubaresc".
Nu mai discut de faptul ca a vazut munte si mare noroaie si zapezi si a parcat acolo unde "premiumurile" cu care te dai mare pe Dorobanti nu puteau parca din motive de zapada din care nu faceai nici 2 bulgari.

Si nu are rechemari in service ! Nici una in 5 ani! Asta spre deosebire ce cei cu masini mobilate ca niste garsoniere cu tot confortul si pline de beculete care au
schimbat pana acum jumatate de motor. Dar nu vor recunoaste. Sau dimpotriva, mairau, fac un titlu de glorie din asta. Vezi Doamne, firma serioasa, a facut rechemare in service, si-au recunoscut greseala. Nu mai bine faceau un lucru bun de la inceput? De fapt se face testare pe banii clientului, dar cine sa recunoasca asta. Nici producatorul dar nici cel ce a dat banii, ca de, e fudul.

E facuta in Japonia, nu e asamblata cu componente facute din 15 continente care de fapt toate sunt facute in China, nu frate, e Japonia ! Pana si pe plasticele
marunte scrie "Made in Japan" pentru ca asa si e. Proprietarii de japoneze pot confirma asta. Japonezii se respecta.

In masura in care vanzarile de Subaru si in mod special Outback vor creste surprinzator nu ma astept la recompense deoarece cei 2 dealerii (Radacini si SMT) habar nu au ce vand.
Asta vand si m-am gindit ca e timpul ca lumea sa cunoasca in detaliu Subaru, si mai ales Outback si sa inteleaga diferenta. Si pretul!

Toate cele bune.
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 03-08-09, 19:27   #23
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

Poze facute azi.
Spectacolul Subaru OUTBACK !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	OBKbord1.jpg
Views:	73
Size:	256.5 KB
ID:	1032377   Click image for larger version

Name:	OBKmoto1.jpg
Views:	56
Size:	400.9 KB
ID:	1032378   Click image for larger version

Name:	OBKmotodetaliu1.jpg
Views:	53
Size:	441.1 KB
ID:	1032379  

v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 06-08-09, 14:33   #24
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

Quote:
Originally Posted by fiola View Post
schimb cu a4 cabrio ??
multumesc pentru oferta, vreau una obligatoriu mai puternica si daca de poate mai mare. si tot Subaru.
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 11-08-09, 13:22   #25
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

poze noi la cerere
portbagajul inferior cu roata de rezerva NORMALA si evident janta de aluminiu
porbagajul propriuzis acoperit cu covor de cauciuc original
portbagajul cu banchetele rabatate.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	inferior150.jpg
Views:	43
Size:	245.7 KB
ID:	1041577   Click image for larger version

Name:	9OBKpotb.jpg
Views:	43
Size:	227.4 KB
ID:	1041578   Click image for larger version

Name:	9OBKrabatat.jpg
Views:	47
Size:	246.9 KB
ID:	1041579  

v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 13:12   #26
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

Incepand de astazi pretul este de 11700 euro !
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 21-08-09, 09:40   #27
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

Anuntul este in continuare valabil !
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 19:17   #28
armin

Stage 5
 
armin's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 683
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

foarte tare masina...rara si speciala

poate te intereseaza un schimb cu bmw https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...-facelift.html
armin is offline   Reply With Quote
Old 26-08-09, 22:55   #29
v_sandu

Stage 2
 
Join Date: May 2009
Posts: 35
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

@armin, multumesc pentru aprecieri iata ca sunt si oameni care au auzit despre Subaru si mai ales depre modelul asta care este un un SUV cu valente sportive. 2.5 litri aspirat/ 165hp nu-ti rupe gatul dar lasi linistit 99% populatie in urma.
Tot respectul pentru Bmw si mai ales pentru masina ta. Se vede ca ai muncit la ea. Arata foarte bine si cred ca merge la fel de bine. Din pacate sunt "setat" pe Subaru, mai ales ca aici e vorba de masina de vacante. Stii tu, bagaje, ski-uri, biciclete. Incerc de fapt ca banii de pe aceasta masina, (care nu m-a dezamagit niciodata) sa ii dau ca avans la modelul nou de Outback (173HP din fabrica). Nu ma ocup de trafic de masini. Intre timp a mai aparut si modelul 2010 care este demential. Multumesc oricum foarte mult pentru oferta intradevar rezonabila.

Last edited by v_sandu; 26-08-09 at 23:01. Reason: missing typo
v_sandu is offline   Reply With Quote
Old 26-08-09, 23:02   #30
armin

Stage 5
 
armin's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 683
Default Re: Subaru Outback 2.5 4x4 AT 165 cp

bafta la vanzare!

masina ta intrunea cerintele mele:

- marca ^premium
- benzina
- spatioasa

Trebuie sa ai rabdare pana o sa vina cineva care sa aprecieze o masina adevarata, nici eu nu ma grabesc sa scad la pret pentru ca stiu cat de buna e masina si imi fac treaba excelent cu ea
__________________
'05 E46 325CI ///M PACKET II
armin is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -