Quote:
Originally Posted by b0gDaN3l
Deci in concluzie nu vinde el pipercross, ia-ti BMC caci te rezolva el mult mai ieftin!!! )
Tipic...
K&N are permisivitatea de 93% din cate imi amintesc si un filtru stock 98%, sau ceva pe acolo, deci care filtreaza mai bine?
Daca marimea conteaza(a procentelor, bineinteles) ma interesez si revin cu informatii exacte.
|
ce spui tu e foarte relativ mai ales la diferente procentuale atat de mici.
ex: daca ti-a scapt cu 3% mai mult ulei de ungere permisivitatile devin egale
.
nu e vorba de bmc sau pipercros, aduc si pipercross si KN si orice firma (la un pret mult mai mic de 10 mil cat costa pe la noi prin magazine) dar ideea e ca indreptam omul spre ceva mai bun pret/calitate.
nu am spus ca pipercross nu e bun (e printre cele mai bune), doar ca e expensive pentru ce ofera (e pana la urma un kit de admisie, care nu iti poate da mai mult de 5 cp pe un motor de pana in 200-250 cp), deci investitia pentru astfel de castig ar trebui sa fie proportionala.
ex: de aprox 400 euro iti iei o axa cu came care adauga 20-30 cp la un motor aspirat de 150-200 cp, deci ar fi mult bine facuta investitia decat 300 euro pe un filtru...