Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
13-03-04, 23:46
|
#1
|
Stock
Join Date: Mar 2004
Posts: 3
|
Tuning Peugeot 405 1.6
As vrea sa stiu TOATE posibilitatile de a inmulti caii la un motor peugeot 1.6 cu carburator, fara sa fie nevoie de un buget obscen. Multumesc anticipat.
|
|
|
16-03-04, 13:23
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
zi cati bani ai clar si noi iti vom spune ce poti face cu ei...
|
|
|
22-03-04, 02:32
|
#3
|
Stock
Join Date: Mar 2004
Posts: 3
|
Pai avand in vedere ca cu 200 euro imi iau un motor tzapande 2 litri cu injectie si cu inca vreo 100 il montez si omologhez... sa zicem ca vreo 200 de euro... DAR nu vreau sa bag 200 de euro pentru 5 cai ... sa se merite cat de cat investitia... sau macar sa sune mai nervoasa masina
|
|
|
22-03-04, 11:52
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
deci ai 200 de euro...cam putin pt un peugeot 405...dar daca pui un set motor mai mare de 1,8 sau 2,0 daca merge alezat atat de mult vei castiga minim 10-13 cai...nu stiu cat e un set motor de 1,8 pt peugeot, dar alezarea e cateva sute de mii...planatul chiulasei,iar costa cateva sute de mii si mai castigi si acolo cativa cai...un carburator dublu corp si galeria de admisie pt el,iar ar fi ceva,dar costa si astea cateva milioane...
incearca sa afli cat costa un set motor de 1,8 pt 405 si un carburator dublu corp se gaseste ,in functie de pe ce masina e la 1-3 milioane,iar galeria,sincer nu am habar...intereseaza-te de preturi la galerie pt carburator dublu corp pt 405,carburator dublu corp de pe un motor de minim 1,8 si set motor de 1,8 si apoi iti spun care e mai rentabil sa faci ca sa te incadrezi in 200 de euro...
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
01-04-04, 12:34
|
#5
|
Stock
Join Date: Mar 2004
Posts: 3
|
Piese de Peugeot foarte greu gasesc... Un carburaor dublu corp cu galerie de admisie am gasit la 1.6 mil. Aveau vreo 40 de bucati sper sa gasesc unul care sa potriveasca. Cat despre setul motor... nu vreau sa modific atat de mult motorul... ma gandeam la prostii de astea... evacuarea .. sa scot catalizatorul sa bag un filtru de aer mai bun.... sau nu merita?
BTW Mersi de informatii
|
|
|
01-04-04, 12:37
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
merita si filtrul de aer si evacuarea...
|
|
|
01-04-04, 12:55
|
#7
|
Stock
Join Date: Mar 2004
Posts: 3
|
That was fast.
Am uitat sa precizez ca inainte de tuning am nevoie de un mecanic bun... Cand accelerez motorul da sa se opreasca, trebuie sa shpritzuiesc sa se ambaleze putin... apoi peste suta incepe motorul \"sacadeze\" cumva, ca si cum as tot pishca frana (asta se intampla numai cateodata) Nu stiu de la ce poate fi... carburator, aprindere.... si ma enerveaza la culme - era sa mi se opreasca ieri intr-o intersectie si am adus-o in a 1-a max a 2-a pana acasa super turata de nervi. Probabil e off topic chestia asta... dar nu gasesc un mecanic bun pt peugeot in cluj.
|
|
|
01-04-04, 13:30
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
ciudat...curata carburatorul si bujiile si uita-te si la platina si la filtrul de benzina...
|
|
|
18-05-04, 08:19
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 347
|
de altfel 405 urile niste masini foarte bune. Acum nu stiu cit se preteaza la tuning. Sunt mai mult niste limuzine, si destul de greute. Used to have one.
|
|
|
04-10-04, 23:07
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Rog un specialist sa imi explice ce inseamna planarea chiulasei si cum imbunatateste acest proces performanta, si cum poate imbunatati axul cu came si arcurile de la supape performatele. Si legat de gaurirea simetrica a volantei, nu se dezechilibreaza? nu ar fi mai eficient sa fie strungita sau indepartat cate un strat de pe fiecare parte? Multumesc anticipat.
__________________
Ford Focus TDDi 80CP/tona, Peugeot 205 Rallye Mi16 - 200CP/tona
|
|
|
04-10-04, 23:13
|
#11
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Si inca o intreabare probabil stupida. Volanta foloseste numai la pornirea motorului sau este cum ne-a spus la mecanica la facultate ca inmagazineaza un moment al fortei, forte unghiulare, sau nu stiu ce ca nu eram prea atent.
|
|
|
05-10-04, 00:01
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
pai in primul rand se chiama gaurire SIMETRICA tocmai ca sa o echilibreze.
in general volanta se usureaza prin subtiere la strung.
volanta foloseste la pornire cum ai zis si tu, si inmagazineaza forta centrifuga.
|
|
|
05-10-04, 11:01
|
#13
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
In momentul in care o gauresti, oricat de simteric ar fi, o dezechilibrezi. Poate nu se simte, dar o gaurire perfect simetrica ar fi sa decupezi un inel adica o gaura continua de jur imprejur ceea ce nu ar fi prea frumos...
Intradevar cea mai buna metoda e subtierea la strung, dar daca inmagazineaza forta centrifugica nu ar fi mai eficient sa fie subtiata doar la centru? Exista vreun risc in subtierea volantei, sau in ce conditii creste riscul in cazu unei volante \"usurate\".
Poate reuseste cineva sa imi ofere lamuriri despre chestia asta si sunt extrem de curios cum imbunatateste axul cu came performanta si despre procesul de planare a chiulasei.
|
|
|
05-10-04, 11:11
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
Planarea chiuloasei >>> Cresterea raportului de compresie :
Cresterea raportului de cpmpresie conduce la creseterea presiunii medii in cilindru si implicit la cresterea puterii, a cuplului motor si reducerea consumului de combustibil.
Dintre doua motoare cu aceeasi capacitate cilindrica si aceeasi turatie, cel care are raportul de compresie mai mare este mai bun, deoarece dezvolta o putere mai mare la un consum mai mic
In practica cresterea raportului de compresie se poate face prin alezarea chiuloasei deci implicit micsorarea volumilui camerei de ardere. Desigur exista si cateva dezavantaje : pistoanele, bielele sunt supuse la o solicitare mecanica mai mare deci scade intro oarecare masura fiabiliatea motorului si arderea se va face la presiuni mai mari deci implicit creste si temperatura aerului fiind compresat.
Iar despre volanta, intradevar, se poate subtia la strung dar dupa aia trebuie sa o echilibrezi static si dinamic altfel vei avea la turatii mai mici trepidatii ale motorului.
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
|
|
|
08-06-09, 08:53
|
#15
|
Stock
Join Date: Jun 2009
Posts: 2
|
Re: Tuning Peugeot 405 1.6
Am shi eu un peugeot 405 shi as vrea sa il modific exterior cu un body kit mai agresiv imi puteti recomanda vreut service sau magazin de unde pot vedea nijte spoilare sau body kituri??
|
|
|
|
|