Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-03-19, 01:13   #1
mariusradoi

Stock
 
Join Date: Mar 2019
Posts: 5
Default tuning echilibrare

buna ziua tuturor.

aduc aici pe site o oferta interesanta. usurare si echilibrare arbori cotiti si volante.
in viitor este posibil sa apara si posibilitatea prelucrarii arborilor cu came noi si repro. dar deocamdata oferta se rezuma doar echilibrarea sau usurare echilibrare arbori si volante pentru cei care mai au ca pasiune modificarea motoarelor intr-o masura mai mare decat chiptuning.

preturile se discuta in functie

contact 0771486098 sau pm.
mariusradoi is offline   Reply With Quote
Old 05-03-19, 08:07   #2
mariusradoi

Stock
 
Join Date: Mar 2019
Posts: 5
Default Re: tuning echilibrare

revin cu explicatii spre intelegerea tuturor.
usurarea maselor in totatie nu face decat sa ajute acceleratia motoarelor. in loc ca motorul sa invarta o volanta grea, lucru evident mai greu de facut, va invarti una mai usoara. efectul asupra masinii va fi comparabil cu usurarea masinii cu douazeci la suta din greutatea ei. evident masina va accelera mai repede daca are 800 de kg decat daca are 1000 de kg. ceea ce se pierde este frana de motor. nu va mai fi la fel de eficienta. dar de aceea modificarile n ar trebui limitate dosr la motor ci si la frane, suspensii, etc. cum altfel ai putea transfera cuplul motor la roata fara niste suspensii care sa tina roata in contact cu solul cat mai mult timp posibil. dar asta e un alt capitol al prepararii masinilor.

concluzionand, ceea ce se castiga in cazul usurarii componentelor in miscare:
-cuplu motor relativ putin
-putere tot intr-o masura mica
-turatia la care se obtine cuplul maxim va fi mai mica - SEMNIFICATIV mai bine. motorul va capata caracteristicile unui diesel.
-motorul va urca in ture mult mai repede ceea ce se traduce intr-o acceleretie mai rapida. practic veti face 0-100 mai repede, mai usor, si cu consum mai redus. evident si 400m vor fi parcusi mai rapid.

in cazul in care mai sunt totusi nelamuriri astept intrebarile voastre.
mariusradoi is offline   Reply With Quote
Old 19-03-19, 19:03   #3
gabi1904

Stage 4
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 218
Default Re: tuning echilibrare

De ce nu le spui si partea negativa?
gabi1904 is offline   Reply With Quote
Old 20-03-19, 21:24   #4
mariusradoi

Stock
 
Join Date: Mar 2019
Posts: 5
Default Re: tuning echilibrare

nu mai ai frana de motor asa de eficienta. cuzinetii de biela tin mai mult. ah asta e de dorit deci nu se pune. costa niste bani dar n exagerat de mult.deci si asta e un pic negativa. cam atat.

mai exista o parte negativa. nu se numeste chiptuning si nu vine cu spoilere si actzipilde(stiu eu de ce am scris asa).

spre deosebire de chiptuning exista un mare avantaj. nu sparge motorul. dezavantaj... necesita demontare remontare. ma gandesc ca nu tuturor le e frica de munca la masina.

ecilibrarea se face comparabil cu cea pentru turbocompresoare. de cele mai multe ori mai bine decat cea de fabrica (mai ales in cazul arborilor cotiti). cine nu crede facem o verificare a echilibrarii inainte de usurare.

numai bine.
mariusradoi is offline   Reply With Quote
Old 25-03-19, 05:41   #5
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,987
Default Re: tuning echilibrare

Suna f interesant! Lipsesc totusi niste detalii, cum ar fi de exemplu locatia.
M-am lovit de imposibilitatea de a echilibra dinamic un volant usurat, am facut-o artizanal, static, pe un stand destinat echilibrarii rotilor moto. Finalul a fost "exploziv": https://youtu.be/bYZViTrEwKc
Pe la min. 3:40 e minunea.
__________________
Avem un trecut de rahat si un prezent de rahat. Noroc ca n-avem nici un viitor!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 29-03-19, 17:49   #6
mariusradoi

Stock
 
Join Date: Mar 2019
Posts: 5
Default Re: tuning echilibrare

in primul rand felicitari pentru cum te tii la ea pe ploaie.
in al doilea rand masina e cea care candva a fost galbena si avea pe ea 2 orixontale weber 45 dcoe?
si ib al treilea rand echilibrarea se face pe masina profesionala cu specialist in echilibrari si se poate merge pana la miimi de gram adica exact ca in cazut turbocompresoarelor. locatie... Biucuresti.
mariusradoi is offline   Reply With Quote
Old 13-05-19, 06:15   #7
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,987
Default Re: tuning echilibrare

Merci. Din pacate masina sta in garaj de vreo 6 ani, am scos-o nitel la Retromobil fest vara trecuta.
Nu e cea galbena (care cred ca avea carburi de 4, aia din cate stiu e la Florin Nuta dar acum are motor XE. A mea e fost o Manta rosie de strada cu Varajet, fostul proprietar din Constanta voia sa o dea la fier. Am luat-o in 2007 cu vreo 300 si totul a fost facut "pe soba" in garajul propriu.

Last edited by john17; 13-05-19 at 06:20.
john17 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -