Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-09-03, 19:54   #1
Raceboy

Stock
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 1
Default motorul rotativ

Yo people!Am si eu o intrebare...cum de motorul rotativ(1300 cmc) e mult mai puternic decat un l4 de 1300 cmc!?care e principiul sau de functionare?
Raceboy is offline   Reply With Quote
Old 03-09-03, 23:46   #2
Geo

Stage 5
 
Geo's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 412
Default

Nu vreau sa fac reclama, nu ma acuzati
Vezi ca pe www.autostop.home.ro este un articol exact despre motorul rotativ.
Geo is offline   Reply With Quote
Old 04-09-03, 10:46   #3
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default

ca sa va fie mai usor sa-l gasiti va dau eu linkul direct http://www.autostop.home.ro/articole/wankel.htm

Geo cand mai sunt cazuri din astea stai linistit , nu te acuza nimeni
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 04-09-03, 19:50   #4
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

ZoliaT: ce baiat calumea esti
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 05-09-03, 15:15   #5
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

mai era un site cu o gramada de articole destepte dar nu mai stiu adresa sitului. o vreme am corespondat cu adminul situl dar am uitat... voi cauta adresa, e un site interesant mai mult un fel de revista virtuala!
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 08-09-03, 21:41   #6
Amytal

Stage 5
 
Amytal's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 457
Default

Voi ce preferati ? Motorul rotativ sau cel traditional cu pistoane.
Ps: Exista motoare rotative f performante:
K de exemplu Mazda Rx-7, care are 240 cp si performante excelente. In plus exista Rx-7 uri modificate pana la 700 cp !
La masa mica a masinii viteza este super.
((( insa la viteze mari are probleme cu stabilitatea ) am eu un film cu un Rx-7 care la 215 mile pe ora isi ia zboru ))
Rx 8 are tot motor rotativ insa masina nu mai este o supersportiva
__________________
Everything worth doing is not easy.
Meritam sa cunoastem ceea ce ne dorim cu infinita ardoare....
Amytal is offline   Reply With Quote
Old 09-09-03, 15:48   #7
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default

pai pune si tu filmele alea pe site sa vedem si noi :P
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 09-09-03, 18:13   #8
RoadRunner

Stage 3
 
RoadRunner's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 164
Default

Aflati tot ce vreti sa stiti despre motorul rotativ ....
http://travel.howstuffworks.com/rotary-engine.htm
RoadRunner is offline   Reply With Quote
Old 02-03-04, 00:43   #9
Stere

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 56
Default

Quote:
Originally Posted by \"Amytal\"
Voi ce preferati ? Motorul rotativ sau cel traditional cu pistoane.
Ps: Exista motoare rotative f performante:
K de exemplu Mazda Rx-7, care are 240 cp si performante excelente. In plus exista Rx-7 uri modificate pana la 700 cp !
La masa mica a masinii viteza este super.
((( insa la viteze mari are probleme cu stabilitatea ) am eu un film cu un Rx-7 care la 215 mile pe ora isi ia zboru ))
Rx 8 are tot motor rotativ insa masina nu mai este o supersportiva
Rx7 este o masina super, numai ca trebuie multi bani ca sa o modifici, si asta pentru ca motorul este destul de pretentios.
Rx8 este un kaka de masina care arata bine, dar cu performanta foarte slaba. Ford a trebuit sa dea niste bani innapoi la lumea care a cumparat modelul Rx8 din cauza ca numerele de cai putere erau mai mari decit cele reale.
Singurul lucru care motorul rotatib il are si restu nu, este cifra incredibila de rotii pe minut la care il poti duce. Dar in rest este destul de pretentios.
__________________
Stere is offline   Reply With Quote
Old 02-03-04, 15:38   #10
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default Re: motorul rotativ

Pai cred ca pina acum ai vayut principiul de functionare. 2 pistoane triunghulare aplasate in doi cilindrii epitrohoidali, care fac, ca si jucaria sa mearga.
Sunt multe rpm-uri pentru ca intr-o rotatie adica 360 grade, fiind un piston triunghiular, avem 3 explozii pe un cilindru, adica 6 in total. Bun pina aici este clar, partea si mai buna este ca sunt doar 3 piese care se afla in miscare, si anume, 2 cilindrii si arborele motor. frecarile sunt mult mai mici, plus si forma constructiva ii da posibiliateta sa se invirta pina nu mai poate, asta toate duc la o suma de 240 Hp doar pentru 1300 cm cubi.
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 17-03-04, 23:28   #11
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Motorul de pe Rx8 este mai slabutz din cauza nenorocitei de norma de poluare la care a trebuit sa ajunga si din cauza reducerii consumului,pt ca era mult prea mare la RX7.Intelesesem dintr-un articol ca Mazda scosesera la un moment dat si motoare cu 3 rotoare pe care le pusesera pe modele mai mari.RX8 nu are 3 rotoare?In fine,oricum conceptzia e super-desteapta,chiar si dupa atatzia ani cand practic nu s-a schimbat mai nimic la el.
  Reply With Quote
Old 18-03-04, 11:06   #12
OVI

Stage 5
 
OVI's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 602
Default

rx8 are doua motoare rotative
OVI is offline   Reply With Quote
Old 18-03-04, 18:40   #13
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by \"OVI\"
rx8 are doua motoare rotative
Nu are cum sa aiba 2 MOTOARE ROTATIVE!Are 2 sau 3 rotoare in camera de ardere,tocmai asta era ca nu stiam cate ROTOARE are.Da ca avea 2 motoare rotative cum zici tu era bestie
  Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -