Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-02-05, 02:06   #16
aR99bMw

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,856
Default

A !
aR99bMw is offline   Reply With Quote
Old 28-02-05, 19:23   #17
RCS.

Stage 5
 
RCS.'s Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,070
Default

Aleg varianta A ... !!! Sunt curios cine alege varianta B ???
RCS. is offline   Reply With Quote
Old 28-02-05, 19:29   #18
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Si eu tot varianta A aleg.
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 01-03-05, 07:56   #19
bertone turbo

Stage 3
 
bertone turbo's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 125
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"RCS.\"
Aleg varianta A ... !!! Sunt curios cine alege varianta B ???
io aleg varianta b si c cum zicea Greddy T67
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	16_138.jpg
Views:	107
Size:	73.4 KB
ID:	19778  
bertone turbo is offline   Reply With Quote
Old 01-03-05, 10:51   #20
darkager
AfterDark Racing Member

Stage 5
 
darkager's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 381
Member of:
[AfterDark Racing]
Default

mai bine faceai un pool .... oricum varianta A clar
darkager is offline   Reply With Quote
Old 01-03-05, 12:17   #21
CeReS

Vicepresedinte CTA Anonymous MotorSport

Stage 5
 
CeReS's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 546
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"catalin rs4\"
Quote:
Originally Posted by \"CeReS\"
eu nu vad nici o senzatie sa mergi cu 280 la ora cu ambele maini pe volan si sa stai cu frica ca apare unu Trabant in fata ta care se taraie cu 70 la ora
Clar \"A\"
asai poate in romania as prefera si eu varianta A...dar aici in germania pe autostrada...abia de la 200 in sus incepe distractia si senzatia.. si credema ca ii senzatie faina la 280-300...te invit la vara..la o proba..280 gasim noi undeva sa prind si atunci sami spui daca ii sau nu senzatie la 280 ..
Cataline, esti in Timisoara sapt viitoare?
Poate imi arati acolo, ca o sa fiu si eu 2-3 zile
Si facem si \"una mica\"
CeReS is offline   Reply With Quote
Old 11-03-05, 11:28   #22
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Viteza maxima 160 la 7500 ture in a-5-a (cu cauciucuri pe 175/50/13), cutie cu 1 lung, si 2,3,4,5 scurte. Asta este varinta pe care o prefer, si asa am facut masina.

Oricine stie sa tina volantul drept si sa mearga cu 250.

Adevarata senzatie este pe curbe, mai ales in urcare pe un traseu montan. Acolo nu ai nevoie de viteza mare. E nevoie de o cutie de viteze cu treptele etajate pt urcat pe munte,un motor polizor(care functioneaza corect intre 3000 si 7500 ture),o suspensie adecvata(pt. asfalt).In afara de asta multa indemanare.
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 11-03-05, 12:29   #23
luca

Stage 5
 
luca's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,491
Member of:
[2 Roti]
Default

Si eu as alege B pt. ca deja nu mai simt nici o adrenalina la liniute, vreau ceva mai mult, si urmatorul pas ar fi o plimbare cu o viteza de croaziera de peste 200. Desigur undeva in afara, sau si in tara dupa o analiza in prealabil a drumului si a posibilelor pericole.
__________________
luca is offline   Reply With Quote
Old 17-03-05, 18:06   #24
cristi_ubs

Stage 5
 
cristi_ubs's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 641
Member of:
[RENAULT]
Default

varianta a si b!pt ca degeaba pleci primu d la semafor daca dupa aia te depasesc toti.si d varianta a m-am cam plictisit ce-i drept
cristi_ubs is offline   Reply With Quote
Old 17-03-05, 21:17   #25
Marinica

Stage 3
 
Marinica's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 87
Default

Ma, eu prefer sa ,merg cat de tare, oricand... , dar mai mult imi place forja pe distanta scurta, dupa care ma calmez. La viteza pe distanta mare(cazul autostradei) nu e prea misto ca ajungi la plafonare si te depaseste unu care practic pe un drum mai aglomerat n-ar avea nici o sansa . Prefer semi-aglomeratia.
Marinica is offline   Reply With Quote
Old 18-03-05, 02:59   #26
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

e aiurea...
cum de nu e clar???
cred ca toata lumea isi doreste o masina care sa plece usor, sa creasca incet, sa ajunga cu greu, la 260.... si dupa aia sa ajunga la 280, adica in sfarsit mai mult ca altele....

pe motor am pe bord 320 km/h si e minunat ca merge incet 95% din timp, si lent, pana la 260...
pentru ca ma bucur ca pot sa merg mai mult de 260 in restul timpului si altii nu pot...
asta e, sunt ambitios, ce vreti?
Gratzian is offline   Reply With Quote
Old 26-03-05, 20:52   #27
oache81

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 92
Default

Hm eu am o masina care fuge pana la 150-160 si se plafoneaza la 180-190 asa ca ar fi extraordinara o masina care sa fuga pana la 200 nu mai vorbesc de 240-260.Pai daca mergi cu 280 pe bucuresti-pitesti in 20 de minute ajungi in capatul autostrazi.Autostrada nu permite astfel de viteze orice masina ai avea si la 180 cand iei o denivelare ai senzatia ca zbori de pe sosea.Plus ca eu unul nu ma simt prea bine de la 140 in sus,am o senzatie de gol in stomac indiferent daca sunt eu sau altcineva la volan si in orice masina as fi.
__________________
C4 2.0 HDI Vtr Pack Rosu Lucifer
oache81 is offline   Reply With Quote
Old 27-03-05, 19:56   #28
needBrain
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
needBrain's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

sincer io prefer o masina cu demaraj decat una cu vit max mare.mi se pare mai practic asa.deci varianta A
needBrain is offline   Reply With Quote
Old 29-03-05, 11:17   #29
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default

hmm eu nu cred ca e atat de importanta viteza pentru senzatie.Eu am avut o senzatie mult mai placuta si vreau sa zic ca nu am trecut de 150 dar..drumul..nu stiu daca il stiti vreunul..Dr.Tr.Severin-Orsova-Herculane.Pe viaducte..numai curbe..senzatie super.Am mers si cu 180 in dreapta..dar..n-am simtit nimic .
Prefer A cu toate ca eu personal nu am condus cu mai mult de 160 Km/h deci ..nu stiu ce senzatie e pe la 250-300.
nxtaz is offline   Reply With Quote
Old 29-03-05, 12:40   #30
ServaR

Stage 2
 
ServaR's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 55
Default

Prefer varianta A de ce ? Este foarte simplu Prefer sa merg cu 160-190 dar constant. Unde ii dai unei mashini peste 200 km\\h? pe autostrada ? La noi in romania cum arata autostrada merita sa mearga doar .... \"carutele\"
__________________
Volskwagen Power
ServaR is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -