Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 24-07-12, 17:11   #1
one.of.the.many

Stage 3
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 115
Default Mai multi cai pentru un Capri

am si eu un Capri mk3 motor 2000 carburatie, cum pot sa ii cresc putin puterea?
sa zic un 20 30 cai
one.of.the.many is offline   Reply With Quote
Old 31-07-12, 00:33   #2
one.of.the.many

Stage 3
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 115
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

nimeni nimic?
one.of.the.many is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 13:37   #3
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

Pinto sau V6 ?
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 13:43   #4
one.of.the.many

Stage 3
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 115
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

pinto
one.of.the.many is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 23:31   #5
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

Poti sa il modofici mecanic,dar trebuie sa fii extrem de atent si mai ales cum prelucrezi piesele.Prima ar fi chiuloasa,si supapele,din chiuloasa o alezezi cca 3 sutimi de mm,micsorind astfel camera de ardere,rezultind astfel o ardere mai rapida de combustibil,completa si evacuare mai performanta,adica bani multi si cautari indelungate,dar merita.Supapele ,si scaunele de supape,slefuite manual cu pasta/vaselina siliconica cu praf de diamant in ea,ies perfecte,dar trebuiesc facute pe 3 unghiuri de inchidere perfecta-dureaza vreo 3-5 zile,depinde de tine cit esti de priceput si cita rabdare ai.Urmeaza pistoanele,trebuie vazut ce tip de piston s ar adapta la pistonul original dar sa fie mai usor cu cca 5-10 gr pe bucata si sa fie si perfecte toate 4,probat pe camasa/bloc/bucsa aferenta fiecarui piston,vezi ce tolerante de dilatare ai nevoie,asta implica ceva studiu mecanic,micromasuratori,carti ,bibliografie samd.Segmentii calibrati precis pe camasa din bloc,cuzinetii si prelucrarile pe strung atent urmarite,poti discuta cu un strungar mai la 50 de ani care asta a facut toata viata,el iti va explica mai in detaliu si despre chiuloasa si supape,ce si cum vin ajustate/alezate pe 3 unghiuri,nu poti face chiar singur tot.Necesita ceva timp si rabdare,dar vei fi un fericit,ii mai "bagi" vreo 15-20 cai,acum urmeaza treaba la carburator,unde iar trebuie multa finete.In primul rind,trebuie inaltat 2-5 mm printr o flansa cu garnituri,jiglerele curatate bine iar cel principal marit cu 12 miimi pina la 15 miimi,nu mai mult ca se supraalimenteaza si se ineaca motorul,trebuie facuta operatiunea asta treptat ,probat si verificat.Alimentarea sa o lasi la fel dar sa incerci sa maresti debitul la retur,grosimea furtunului,in functie de necesitati,mai reduci putin consumul.La cutie trebuie sa ai totul in perfecta stare de functionare,sincroane,pinioane tren,grup samd,inclusiv transmisia cuplului motor catre roti.Volanta originala si in stare buna o cuplezi cu un disc de ambreiaj si o placa de presiune mai heavy duty,posibil sa ai de alergat ceva dar se poate rezolva si cu ferodouri batute dar de calitate superioara ca material,putin mai groase decit originalele cu maxim 1 mm pe ambele fete,ar fi minunat unele cu praf de ceramica in compozitie.Toate astea te vor duce undeva la vreo 30-50 mil dar merita ,iti faci o "racheta" daca ai rabdare,cistigi vreo 15-25 de cp cuplu mai putin,doar vreo 3- 8 nm,dar viteza si sprint o sa ai de ...nu ti vine sa crezi,ii dai 180-lejer,duce si 210 dar grija mare la articulatii si directie!Racirea,trebuie marit debitul si presiunea din instalatie,un radiator mai mare ar rezolva problema,adaptabil bineinteles,furtune la fel samd,depinde cit vrei sa cheltuiesti sa ti faci o masina de curse din ford capri,in opinia mea superbe pt anii respectivi,si acum mi as lua una dar...mai astept,a fost si este inca visul nerealizat al copilariei mele,aveam 2 forduri in parcarea blocului,un taunus si un capri,eram fascinat si inca sint de ele...masini nu carutele de azi!La ungere iar e nevoie de o pompa de ulei buna,eventual una cu debit marit de la un alt ford ,compatibil la prinderea fixa in suruburi,garnituri de etansare originale si ajutate cu putin silicon,garnitura de chiuloasa originala si bine unsa cu vaselina,poti sa i pui si 2 bucati,doar ca e ceva mai mare chinul.Suruburile incearca sa le stringi pe toate cu cheie dinamometrica,altfel strimbi /ondulezi chiuloasa,sau se desfac suruburile de la biela (arbore biela piston)si capoacele de cuzineti,axa sau axele cu came,aduse la cota sau altele noi,parca are 2000 cmc sau 1600-1800 cmc,toate sint f importante atit pt fiabilitate si consum cit si ca anduranta/rezistenta in timp,doar no faci pt 200 de km,ok!Ai ceva de munca dar iti spun satisfactia va fi enorma,eu am modificat vreo 7-8 motoare,toate pe benzina ,vreo 5 dacii,un r18 turbo benzina,un fiat,o lada,si am invatat modificarile explicate mai sus pe un volvo 244 sau 240 ...alea din 72-75,am avut de la cine sa invat surubareli,erau niste mecanici care bateau la fund cu parul multi ingineri auto care erau varza ...La cam toate am "pus" 15-25 de cai,dar dupa munci crincene si cu injuraturi multe si grele,verificate pe bank in service -fiat,am dus o dacie la 78 de cai,cu chiuloasa de R18 de 1600,i am pus roti de raliu,ducea 180 km/h ,ducea si mai mult dar,aveam ceva pprobleme cu racirea,pe atunci nu prea existau surse de piese,era f greu sa gasesti pivoti de dacie ,d apoi un radiator tropical,era jale mare prin '85-89,trebuia sa te invirti mult dupa piese,mai faceam si cite o autobaza de comanda cu acordul portarului samd,chestii din pasiune,nu ma dadeam inapoi de la nimik pt a mi satisface profesionalismul si "boala fiarelor"!Cu 2 litri de vodca iti rezolvai orice problema la orice fabrica/autobaza,era simplu,devenisem client fidel la imeb,autobaza 4 militari si uremoas,dar erau nimikuri,nimeni nu le baga in seama,aranjamentul era baza!Am si eu in plan sa fac o manta(opel) mai adevarata,am gasit o si e bine ascunsa,e pe carburator,2,3 l,dar n am timp de ale mele,asta e,mai gasim si timp si bani,mai greu dar vine si ziua aia...!Una peste alta,ai mult de lucru,masuratori precise nu vrajeli,altfel o iei de la capat,alti bani,cine stie cite pagube poti sa ai,nu i asa simplu precum pare,nu se baga multi mecanici sa ti faca asa ceva pt ca toti sint dupa bani si treaba de mintuiala,adica niste mecanici facuti la apelul bocancilor,f putini au liceul sau sc profesionala de profil,deci atentie cu cine te bagi!Respect,Razvan
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 00:01   #6
one.of.the.many

Stage 3
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 115
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

in primul rand...tot respectul pentru pasiunea pe care o aveti si multumesc frumos Razvan
deci vad ca am de lucru pe masina, o sa imi caut un mecanic care se pricepe la treburile ce trebuie facute si o sa vedem ce o sa iasa.
o intrebare..daca as pune un motor de pa sierra pe injectie tot de 2 litri ar fi ceva diferenta? (consum, putere)?
one.of.the.many is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 15:24   #7
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

Quote:
Originally Posted by one.of.the.many View Post
in primul rand...tot respectul pentru pasiunea pe care o aveti si multumesc frumos Razvan
deci vad ca am de lucru pe masina, o sa imi caut un mecanic care se pricepe la treburile ce trebuie facute si o sa vedem ce o sa iasa.
o intrebare..daca as pune un motor de pa sierra pe injectie tot de 2 litri ar fi ceva diferenta? (consum, putere)?
Cauta sa pastrezi originalul,nu face chiciuri costisitoare,atit la intretinere cit si lainvestitie,sint multe lucruri/repere care le poti face pe strung,costa putin ,si te tin 10 ani minim daca folosesti materiale bune,fa o incet cu rabdare,capri era masina nu jucarie,la liceu auto pe care l am facut,directorul adjunct avea un capri bej maroniu,avea grija de el ca de ochii din cap,in 4 ani nu l am vazut cu itb ul decit in peiroadele de iarna cind nu circula nimeni cu auto propriu82-86,in rest numai cu masina umbla,era de vis pe vremea aceea sa ai asa ceva,consuma cam 12-13 litri in oras,si cam 9 afara,dar avea un zgomot motorasul cind accelerai de ...imi venea sa dorm in ea!
Eu am avut norocul sa imi placa mecanica de pe la 5-6 ani,reparam trotinete si bicilete pe un suc sau o inghetata,eram service mobil de mic,mereu cu vaselina pe miini,am ajuns la 12 ani sa fac un motor de trabant,la 14ani de dacie si la 15 de Scania cap de tir in practica de la liceul ind nr 8,am invatat probabil meserie de la cei mai buni mecanici de pe vremea aceea,ma contram si cu maistrul de atelier uneori(am luat citeva scatoalce ptr tupeul asta!),cu profa de instalatii am avut meciuri grele de tot,era sa ma lase repetent in cl a XllA,eram un mic diavol in mecanica,eu iti recomand sa ai rabdare,satisfactia va fi maxima,nu mai vorbim de valoarea ei care va fii de peste 15000 euro asa la prima strigare,pt ca sint f rare astfel de masini,spun masini nu jucarii,ok!Incearca sa umbli la psihicul unor mecanici si strungari mai trecuti de 50 de ani,provoaca i sa te ajute,o vor face neconditionat-nu stiu la ce bani insa-pt ca pasiunea nu se uita niciodata,trebuie doar sa i gasesti,fai prietenii tai,un gratar,o bere la terasa samd si o sa vezi ce lucrare iti iese,ai de lucru nu gluma,dar cu rabdare....treci nu marea si pacificul!Nu te lasa doborit de eventualele probleme care apar,pt ca nu ti va iesi din prima perfect,nici mie nu mi iesea si eu mincam mecanica pe piine la micul dejun,o sa inveti f multe de la ei,fii receptiv,n o sa regreti!Am ratat citeva masinute si eu,dar in curind o sa mi fac de cap cu citeva,mi e dor de creierii spalati in modificari,am in plan un aro 24x pe benzina,un opel manta(deja il am) si mai cumpar citeceva cind gasesc dar fara sa stie sotia,si bineinteles un Mb G klass-categoria supergrea asta-bani multi dar odata puse la punct astea 3 sint masini indestructibile,sper sa ajung curind la definitivarea lor,mai ales ca am deja un proces de retrocedare cistigat cu PM buc,dar mai dureaza ceva timp...Sa nu te grabesti sa o faci f repede,bugetul va fi in permanenta marit,dar incet si cu rabdare,altfel...nu ti iese!Lasa injectia de sierra nu i asa fiabila,am avut una break,un dezastru,m a lasat de citeva ori cu personajul feminin "nesatisfacut" din dotarea discotecilor,deci injectia nu i asa cum spune lumea,electronica samd,aia de mercedes este cea mai buna si mai rezistenta anii 88-94,restul sint "panarame",carburatia este sfinta se repara repede si la bariera sau in padure daca stii sa umbli acolo,la injectie...e mai greu chiar si in service!
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 22:25   #8
ticosu'
Seat Driver

Stage 5
 
ticosu''s Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 494
Member of:
[SEAT]
[2 Roti]
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

Toate cele spuse de montoya sunt valabile, fara nici un cusur. Dar, asa cum spune si el la un moment dat, iti trebuie foooarte mare rabdare si un strungar foarte priceput. In speta, unul fie foarte batran, care sa mai fi facut asa ceva vreodata (macar odata), fie foarte tanar, dar priceput si cunoscator in cauza, care sa vrea sa se afirme cu un astfel de proiect. Solutiile prezentate sunt foarte fezabile si nu prea costisitoare, dar unele dintre ele, aplicate gresit, iti pot termina motorul. Fiind vorba de miimi, vreo 2-3 in plus ar putea insemna un sfarsit subit.
Desi tin mult la automobile vechi (detin un Fiat din '60 si o moto IZH din '61) si chiar daca votez intotdeauna pentru originalitate decat pentru putere, in cazut tau imi permit sa iti recomand adaptarea unui motor 2.9 Cosworth de pe Scorpio 1995, ce iti va da la roata apox. 200 CP (cu posibilitati de upgrade la 400 CP!!!). Motorul Cosworth FBA V6 a fost pus si pe Capri in 1991, cu aproape 200 CP (143 kW-192 CP). Daca ai gasi asa ceva, adaptarile ar fi mai putine si ai mentine si linia sasiului originala.
Eu iti urez mult succes cu proiectul. La un motor aspirat, carburatie, castigul de putere e mic, indiferent ce i-ai face. Cea mai buna varianta, in cazul in care nu ai pretentii de retromobil, e swapul de motor cu ceva mai nou. Parerea mea!
__________________
2006 Seat Altea, 1.6i, 102 CP
1960 Fiat 600, 32 CP
OldSchool IJ 56 Festival, 1961
ticosu' is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 23:23   #9
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

Quote:
Originally Posted by ticosu' View Post
Toate cele spuse de montoya sunt valabile, fara nici un cusur. Dar, asa cum spune si el la un moment dat, iti trebuie foooarte mare rabdare si un strungar foarte priceput. In speta, unul fie foarte batran, care sa mai fi facut asa ceva vreodata (macar odata), fie foarte tanar, dar priceput si cunoscator in cauza, care sa vrea sa se afirme cu un astfel de proiect. Solutiile prezentate sunt foarte fezabile si nu prea costisitoare, dar unele dintre ele, aplicate gresit, iti pot termina motorul. Fiind vorba de miimi, vreo 2-3 in plus ar putea insemna un sfarsit subit.
Desi tin mult la automobile vechi (detin un Fiat din '60 si o moto IZH din '61) si chiar daca votez intotdeauna pentru originalitate decat pentru putere, in cazut tau imi permit sa iti recomand adaptarea unui motor 2.9 Cosworth de pe Scorpio 1995, ce iti va da la roata apox. 200 CP (cu posibilitati de upgrade la 400 CP!!!). Motorul Cosworth FBA V6 a fost pus si pe Capri in 1991, cu aproape 200 CP (143 kW-192 CP). Daca ai gasi asa ceva, adaptarile ar fi mai putine si ai mentine si linia sasiului originala.
Eu iti urez mult succes cu proiectul. La un motor aspirat, carburatie, castigul de putere e mic, indiferent ce i-ai face. Cea mai buna varianta, in cazul in care nu ai pretentii de retromobil, e swapul de motor cu ceva mai nou. Parerea mea!
Motorul de scorpio este multmai greu,iar tabla de pe capri nu stiu daca o poate duce in spate,mai sint articulatiile care ,saq fim seriosi nu cred ca vor tine prea mult,plus vibratiile in caroserie,o desface in scurt timp pe coaja asta vechiuta dar frumoasa!Eu mi am pus un 2,6 i turbo pe un mercedes 190e/93,in 10 zile de munca(minim 14 ore/zi)mi a iesit pe nas ,toate impresiile,m am bucurat enorm de reusita,am bagat vreo 1500-2000 us$ in ea,modificari la evacuare,cardan diferential,planetare,ehe,ocna tata,dar diferenta de greutate intre motoare nu depasea 45 de kg,iar caroseria avea doar 3 ani,iar mercedesul are garantie la coaja 20 de ani,tank uri nu jucarii!M am folosit de ea in stadiul de racheta pe roti,vreo 5 ani,am vindut o la primul client,n am negociat nimik,dupa 2 km pe cheiul dimbovitei,mi a spus ca e de ajuns ,sa mergem sa facem actele,aveam doar 190km/h,si era cam alb la fata,cred ca nu realiza inca ce are sub fund!La motorul original este mai simplu de adaptat orice fel de piesa ,decit sa montezi motoare mai grele si costisitoare,originalul eu zic ca e ok,n o sa mearga cu 200km/h tot timpul,asta e masina de plimbat duminica cu vreo fatuca,amanta,iubita,umbli la impresii,clasicul din cite stiu eu,cam ucide tot(atrage),vei fi admirat atit de femei cit si de barbati pe strada si oriunde vei merge cu ea,vei trezii invidii enorme dar si admiratie,respect si un ooooooooo permanent ,garantat!Originalul este baza,poti folosii exact ce ai pe ea,mici imbunatatiri la fiabilitate,carburatorul ok,inst de ungere,racire ,electrica,ok,o toba momo poti sa i pui ,sa urle spre f1 asa pe la urechi,oricum cumparati un micrometru,un subler,o rigla de otel cu 4 muchii de verificat planeitati si apucate de treaba,rabdare ok!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-12, 01:39   #10
one.of.the.many

Stage 3
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 115
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

deci treaba cu transplantu pe injectie pica. aveam nevoie de o parere, nu am condus sierra pe injectie si nici nu cunosc pe cineva care sa aiba.
cosworth nu as vrea sa pun pentru ca vreau sa pastrez aceiasi capacitate si un consum cat mai mic, aici as mai avea o intrebare (are un consum cam mare pentru puterea care o da la roti, cineva mia zis ca ar putea fi de la carburator sa fie infundata ceva valva sau?)
respect pentru cea ce faceti si pasiunea pe care o aveti si va multumesc pentru raspunsuri
one.of.the.many is offline   Reply With Quote
Old 10-08-12, 18:33   #11
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

Quote:
Originally Posted by one.of.the.many View Post
deci treaba cu transplantu pe injectie pica. aveam nevoie de o parere, nu am condus sierra pe injectie si nici nu cunosc pe cineva care sa aiba.
cosworth nu as vrea sa pun pentru ca vreau sa pastrez aceiasi capacitate si un consum cat mai mic, aici as mai avea o intrebare (are un consum cam mare pentru puterea care o da la roti, cineva mia zis ca ar putea fi de la carburator sa fie infundata ceva valva sau?)
respect pentru cea ce faceti si pasiunea pe care o aveti si va multumesc pentru raspunsuri
Masina are si ea niste ani,probabil 35 sau peste,deci canalele si jiglerele din carburator fiind uzate s au mai "largit "putin,nu stiu prea multe despre acest carburator,dar cind creste consumul trebuiesc schimbate cui pontou,plutitor,jigler principal,jigler de aer,asta este lege la carburatie,pot fi chiar mai multe problememcum ar fii:diverse fisuri f mici ale ca
merei de nivel,etanseitati defectuoase(trage aer fals,mareste consumul si putere mai putina,uneori "da in nas grav de tot",amestecul benzina aer este cheia consumului,reglaje fine,cu urechea pe motor.Aprinderea iar poate avea ceva probleme,scinteie mica,bujii obosite,bobina care da scinteie rosie in loc de albastra-aurie,sint destule defectiuni ce pot aparea.Eu zic asa,2 litri de decarbusolv,demontat carburatorul,verificat etanseitati,ai una si la axul cu clapeta de acceleratie(cred ca acolo e buba,greu de rezolvat asta)ai niste bucsi de teflon sau de bronz/cupru acolo,dar mare grija cind desfaci clapeta de pe ax,trebuie sa ai 2-3 surubele f fine le slabesti cu rabdare si cu sprai pt suruburi wd 40 sau berkebile 2+2 ,dupa ce ai luat masura unor jiglere reglabile(numeri turele/gangurile/filete cind le desfaci ),il faci bucatele il lasi in decarbusolv vreo 8-12 ore,fara bucsile de teflon(daca sint),o sa l scoti ca nou din "bidonul de inmuiat mizerie",il suflii cu compresorul de aer,pina il usuci complet,mai tine si de "ochisor",sa l mai cureti cu niste lita pe canale cu metoda dute-vino,dar usurel sa nu faci boacane pe acolo,finut si delicat umbli sa cureti eventualele depuneri de piatra,mizerii solidificate samd,mai bine apelezi la un meserias bun la asa ceva,nu i asa simplu cum iti descriu eu!De ex ,eu la carburatoare de orice fel,lucram o zi intreaga,curatat,suflat,verificat,schimbat ce era de schimbat,garniturile de sub el iar sint importante,flansele din clingerit/ebonita/textolit care etanseaza carburatorul pe galerie,aici e mai simplu,silicon auto tot 2+2 rosu sau negru,sint cam aceleasi.Reglat,strins culbutori-tacheti,nu stiu ce dimensiuni exacte sint,dar fiind motor mai uzat,o foita/lamela de lera de 0,2 mm cred ca ar fi ok,posibil 0,25 mm,nu stiu dimensiunea la aceste reglaje,dar daca e motor de 1,6...cam pe aici te invirti,daca ai motor mai mare stiu ca dimensiunile ajung ceva mai sus,0,25-0,3 mm jocul intre repere.N am umblat la astfel de motoare,doar m am uitat cind aveam 6-10 ani,eram fascinat de vecinii mei,plus ca puneam 100 de intrebari pe minut-doamne cit ma suportau si ce rabdare aveau cu mine vecinii mei!-eram curios si enervant rau,dar ma "invatau" ei de toate!Cauta un mecanic mai spre 50 de ani,stie exact ce trebuie sa faca la acel carburator,la aprindere,sau unde mai ai nevoie!Poti verifica si frinele,posibil sa tina vreun ferodou sau etrier blocat sau semiblocat ,fiind masina mai veche ,mai sint si astfel de probleme,se intimpla si la masinile noi, deci...!Rabdare,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-12, 22:48   #12
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

Quote:
Originally Posted by one.of.the.many View Post
deci treaba cu transplantu pe injectie pica. aveam nevoie de o parere, nu am condus sierra pe injectie si nici nu cunosc pe cineva care sa aiba.
cosworth nu as vrea sa pun pentru ca vreau sa pastrez aceiasi capacitate si un consum cat mai mic, aici as mai avea o intrebare (are un consum cam mare pentru puterea care o da la roti, cineva mia zis ca ar putea fi de la carburator sa fie infundata ceva valva sau?)
respect pentru cea ce faceti si pasiunea pe care o aveti si va multumesc pentru raspunsuri
Daca dai cautare pe youtube o sa poti vedea o multime de Capri mk1-mk2-mk3, foarte multe cu motoare schimbate ( fie L4 sau V6, V8, cel mai frecvent pe injectie, de la Sierra-Scorpio, BMW, Rover sau chiar Nissan ), cu diverse tuninguri la caroserie, unele mai reusite, altele mai putin reusite.

Pe net sunt o multime de site-uri despre Capri din interaga lume, cele mai multe in GB dar si in D, NL, Swisse, F, SUA, Australia, etc.
Multi posesori de Capri nu sunt interesati de masina clasica-tip masina de colectie, ci de o masina pt distractie.

Eu de 6 ani folosesc zilnic un Capri mk3, fabricat in 1981, dar la care i-am schimbat motorul original 2,3 V6 cu unul de Sierra-Scorpio 2.0 dohc injectie, am pus si cutia de viteze aferenta mt75, si masina se comporta mai mult decat GROZAV

Daca vrei sa afli mai multe despre 'capre' refacute-reconditionate-reconstruite intra la pagina Ford pe topicul Club Ford Capri si vei putea gasi informatii care sa te ajute..

Bafta !

Last edited by capricosti; 10-08-12 at 22:56.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 04-10-12, 03:30   #13
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

Totusi suntem in 2012 ... tuningul facut pe la tot felul de mosi alcoolisti cu strunguri de acum 60 de ani nu prea mai tine ...

Motorul pinto o sa raspunda excelent la un arbore cu came mai agresiv (Kent, DBilas) si o pereche de carburatoare orizontale de 40 sau 45 cu galeriile aferente. Un sistem de evacuare performant si ai 150 cp !

Investitie de 1000 euro. Asta evident daca motorul tau este bun si nu a vomitat viata din el acum vreo 20 de ani.
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 13-10-12, 18:48   #14
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Mai multi cai pentru un Capri

Quote:
Originally Posted by Ford_V6 View Post
Totusi suntem in 2012 ... tuningul facut pe la tot felul de mosi alcoolisti cu strunguri de acum 60 de ani nu prea mai tine ...
Eu aveam in gand altceva..Tuningul nu se face doar din soft cum adora unii,mai trebuie si un strung vechi de 60 de ani macar,daca nu e sunt bani de fitze cnc...(mai faci o fulie,un canal de pana,ajustezi pistoanele in functie de cerinte,chestii din aste care nu merg cu mouse optic).Poate si o freza de 60 de ani e buna macar daca nu sunt bani de fitze cnc(un nou model de pinion la distributie,o adaptare de pompa de vacuum pe un ax cu came,modificari si relocari de senzori pe bloc si/sau chiuloasa,chestii din astea care nu merg cu click cu mouse optic)
Iar mosii alcolisti nu prea fac tuning..
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b

Last edited by pasbogdan; 13-10-12 at 18:50.
pasbogdan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -