Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
29-11-06, 08:10
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
eliminarea presiunii negative
am gasit un articol pe un site care trateaza o problema delicata si care nu prea e luata in seama
http://autospeed.drive.com.au/cms/article.html?&A=0629
__________________
samurai 4x4
|
|
|
02-02-07, 21:21
|
#2
|
Stock
Join Date: Feb 2007
Posts: 8
|
Re: eliminarea presiunii negative
buna
am si eu o mare dilema: am cumparat de curand un renault 18 turbo benzina gtx2 motor 1565 cmc 125 cp ,pasiunea mea ,de fapt,iar in momentul in care l-am achizitionat motorul era scos din sasiu.Pina aici e bine.De acu incepe baiul.L-am montat si am descoperit ca omul care il dadu jos a taiat toate vaccumurile si toate furtunele de pe regulatorul de benzina.Intreb si eu respectuos:Poate cineva sa ma ajute cu un sfat sau cu o "harta" sa pot si eu sa functionez cu "fierul" meu? Va multumesc mult de tot
|
|
|
10-02-07, 00:17
|
#3
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of: [Opel]
|
Re: eliminarea presiunii negative
mey frate u ai postat asta pe toate topicurile!!?! esti nebun!!!!
|
|
|
10-02-07, 06:45
|
#4
|
Stage 1
Join Date: Jan 2007
Posts: 20
|
Re: eliminarea presiunii negative
Omu care a scris articolu asta ieste prost. Vacuum sau presiune negativa sa face cind pistonu se duce in jos si trage aier. Intot the una o sa ai pressiune negativa in motor de benzina. Cind se inchide clapeta, pistonu se duce in jos, face vacuum.
Vrei sa eliminezi pressiune negativa?? iati diesel.
|
|
|
10-02-07, 18:26
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Re: eliminarea presiunii negative
Bai baiatule, una e sa tragi aer printr-o teava de 2 m diametru, si alta e sa tragi printr-un pai de Coca-Cola. Invata si tu cum functioneaza un motor, si dupa aia mai vorbim, ok?
|
|
|
10-02-07, 22:58
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: eliminarea presiunii negative
o intrebare
mai pe romaneste ce scrie acolo si ce inseamna negative boost ca nu inteleg (nu stiu engleza prea bine) ,daca e cineva bun sa imi explice si mie
__________________
Leon 2004 1.6 16V
Ex Ford Focus 2001 1.4 16V
Ex BMW e36 1994 316i Compact
|
|
|
11-02-07, 08:44
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Re: eliminarea presiunii negative
Negative boost s-ar traduce prin "cadere de presiune" nu presiune negativa (nici nu exista asa ceva!), sau rezistenta gazodinamica daca preferi. Asa cum rezistenta electrica a unui cablu se opune la trecerea curentului electric, asa si rezistenta gazodinamica a traseului de admisie (coturi, frecare cu peretii) se opune trecerii aerului. Ca sa scoti tot ce se poate din motorul ala, rezistenta asta trebuie sa fie cat mai mica (bine, nu prea mica ca dupa aia scade viteza aerului si nu mai ai cuplu).
|
|
|
11-02-07, 13:03
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: eliminarea presiunii negative
am inteles..thanks
|
|
|
13-02-07, 01:33
|
#9
|
Stage 1
Join Date: Jan 2007
Posts: 20
|
Re: eliminarea presiunii negative
Quote:
Originally Posted by einstein1984
Bai baiatule, una e sa tragi aer printr-o teava de 2 m diametru, si alta e sa tragi printr-un pai de Coca-Cola. Invata si tu cum functioneaza un motor, si dupa aia mai vorbim, ok?
|
Sper ca nu vorbesti co mine. Ce am zis face sens perfect.
Daca nu face sens perfect, explica de ce masinile diesel nu au frine bazate pe vacuum.
|
|
|
13-02-07, 06:49
|
#10
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 51
|
Re: eliminarea presiunii negative
sunt turbo - diesel si daca turbina este in ture, nu mai ai vacuum in admisie - ceea ce poate fi o problema la franare ... aceiasi chestie si la masinile turbo pe benzina
__________________
'99 E36 Compact 120kw
|
|
|
13-02-07, 08:11
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: eliminarea presiunii negative
Quote:
Originally Posted by einstein1984
Negative boost s-ar traduce prin "cadere de presiune" nu presiune negativa (nici nu exista asa ceva!), sau rezistenta gazodinamica daca preferi. Asa cum rezistenta electrica a unui cablu se opune la trecerea curentului electric, asa si rezistenta gazodinamica a traseului de admisie (coturi, frecare cu peretii) se opune trecerii aerului. Ca sa scoti tot ce se poate din motorul ala, rezistenta asta trebuie sa fie cat mai mica (bine, nu prea mica ca dupa aia scade viteza aerului si nu mai ai cuplu).
|
bine explicat
|
|
|
13-02-07, 10:34
|
#12
|
Stage 3
Join Date: Apr 2006
Posts: 93
|
Re: eliminarea presiunii negative
YKNOT misto articolu cu negative boost
|
|
|
22-02-07, 23:34
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: eliminarea presiunii negative
Quote:
Originally Posted by Red91StangCT
Sper ca nu vorbesti co mine. Ce am zis face sens perfect.
Daca nu face sens perfect, explica de ce masinile diesel nu au frine bazate pe vacuum.
|
Au. Mercedes-Benz seria W124 cu motoare Diesel au o pompa de aer care este antrenata de motor si produce vacuum, pentru a inlocui vacuumul pe care motoarele pe benzina ale aceleiasi serii si-l produc
~Nautilus
PS poate pe partea ailalta a Oceanului "se face sens" atunci cand stii ca nu-l ai aici se poate cel mult sa aiba ceva sens, de la natura
|
|
|
|
|