Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply

Thread Tools
Old 05-09-06, 01:12   #1
botosu206

Stock

Question Ma poate ajuta cineva plzz??

Va salut pe toti!!Eu sunt un incepator in de-ale tuningului si rog pe cei mai experimentati ca mine sa imi spuna cum sa ii mai "dau" cativa cai putere masinii mele.Multumesc pt intelegere!!
Mentionez ca am urmatoarea masina deabia achizitionata:
Peugeot206,1.400cmc,16v,75Cai putere.Singura modificare pe car o are e toba sport pe care am primit-o si mi-am instalat-o singur cu ajutorul flexului Astept sfaturile voastre daca se poate detaliate!Multumesc petru intelegere!!!
botosu206 is offline   Reply With Quote
Old 06-10-06, 16:19   #2
marius_cox1

Stage 1

marius_cox1's Avatar

Default Re: Ma poate ajuta cineva plzz??

fugi repede la service , cu evacuarea nu te joci tata , e vb de admisia masinii tale , dak tii la ea ,dute la o verificare , ,,,,tu ai mentionat toba sport ,,adik cap -coada sau numai finala ????
marius_cox1 is offline   Reply With Quote
Old 06-10-06, 23:15   #3
botosu206

Stock

E cap coada schimbata...si merge brici!de curand i-am instalat si filtru de aer sport...nu am avut nici o problema cu el
botosu206 is offline   Reply With Quote
Old 06-10-06, 23:43   #4
STREET
Daewoo Driver

Stage 5

STREET's Avatar

Member of:
[DAEWOO]

filtru ai catalizator sport poti pune si o toba sport montata de MECANIC la un service nu in spatele blocului.
STREET is offline   Reply With Quote
Old 07-10-06, 00:14   #5
marius_cox1

Stage 1

marius_cox1's Avatar