Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-07-05, 00:51   #46
Bubu_021
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bubu_021's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 618
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Ford_V6\"
Quote:
Originally Posted by \"Bandit\"
Nu am citit toate raspunsurile , asa ca nu stiu ce au raspuns ceilalti, dar iti spun ca am o dacie sport cu care m-am dat la raliuri de coasta in craiova si ajunsesem pe motor aspirat pana la vreo 90 de cai. Asta din modoficarea lejera a blocului motor (putin alezat) ca sa incapa cilindri si pistoane de 1.6, apoi am facut rost de o chiulasa alezata la limita (pana la urma nu a mai mers deloc)de renault de pe un motor de volvo, chiulasa ce avea bujiile marite si arcurile intarite, i-am pus un ax cu came de alpine cu camele aproape rotunde si 4 carburatoare orizontale. Masina cu modoficarile astea era bomba asa ca a trebuit sa ma duc la pitesiti la nea MItica Popa (telescop) pentru o suspensie intarita bine. La puterea asta mai era nevoie de un ambreiaj pe masura asa ca am adaugat o placa mare de presiune de 200 de la papuc. Cu toate modificarile astea masina cred ca ajungea spre 90 de cai dar ce nu am reusit niciodata chiar cu grup (8 cu 33) scurt sa am un demaraj de pe loc rapid. Dacia are mari lipsuri la diferential asa ca acolo se pierde foarte mult indiferent de puterea motorului. Daca ar fi sa o iau de la capat as face toate modificarile in afara de alezarea blocului pentru ca raman spatii foarte mici pentru jocurile motorului adica biela se apropie f mult de marginea blocului, lucru care la o frana de motor intr-o cursa a fost fatal. Am reusit sa fac o gaura dintr-o parte in alta in blocul motor . Cea mai importanta modificare a fost cea a axului cu came, lucru care s-a simtit cel mai mult. Bafta multa
chiulasa alezata ????? tata ai idee ce inseamna operatiunea de alezare ???
bujii marite ????
axa cu came de alpine pe chiulasa non crossflow ????? CUM ????
came aproape rotunde . . . . baliverne . . . . la axele tari camele sunt aproape patrate !!!!

hai sa nu mai ne aberam ca e plin forumu asta de aberatii . . . . serios . . .
te asigur io ca tot ce a zis acolo a si facut. partea proasta este ca fiabilitatea a fost redusa FOARTE MULT si a tinut foarte putin.
acum masina nu mai stiu ce are pe ea.
exprimarea lu axel lasa de dorit poate insa a avut supape marite, in loc de bujii marite(crede-ma stie care e diferentza intre supapa si bujie), axele cu came a zis ca sunt rotunde pt ca asa aratau, mai rotunde fata de cele normale si nu mai patrate.
intr-un cuvant si tu , FordV6 vorbesti fara sa stii despre ce e vorba. bandit e un baiat super de gaska iar tu l-ai jignit. nu e frumos.
Este vb de Dacia SPORT din poza ASTA
Bubu_021 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-05, 13:16   #47
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

mai omule . . . nu cred ca am jignit pe nimeni . Daca chiar asa a sunat atunci i-mi cer scuze prin intermediul acestui post.

Ideea era ca eu am vazut chiulasa de volvo si nu este crossflow deci axa de alpine nu are cum sa se potriveasca in ea. imposibil.

eu sunt suspicios la tot ce se spune pe aici deoarece dupa cum bine vedeti toti, forumul asta s-a umplut de aberatii si de persoane care abereaza la greu.

inca o data. . .repet . .nu neg ca baiatul nu are sau nu a avut masina aia . . .spun doar ca nu stie exact ce e in motorul ala.

din nou . . daca am jignit pe cineva cer scuze.
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 21:27   #48
Bandit

Stage 3
 
Bandit's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 81
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Si eu imi cer scuze, cateodata iau lucrurile prea personal, motorul intr-adevar nu a fost facut de mine in totalitate, a fost facut la service-ul tatalui meu si de la buc am facut rost de axul asta cu came. Eu cand l-am cumparat vanzatorul mi l-a vandut ca ax de alpine. Nu sunt expert in mecanica dar cand a fost pus pe masina s-a simtit diferenta. Fiind multumit de performante a ramas ca fiind ax de alpine, nu m-a mai interesat .
Chiulasa de Volvo nu este crossflow. Sper, cand o sa fac rostt de un aparat digital sa fac niste poze, sa aflu si eu ce fel de ax am pus pe masina aia. Albert sigur nu era ca am inteles ca au niste preturi... AM dat pe el parca 100
de euro.
__________________
Sunt satul sa aud :" Super masina, am luat cu a 2-a 120"
Bandit is offline   Reply With Quote
Old 03-07-07, 19:55   #49
FloRiN_K1

Stage 1
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 16
Default Re: MODIFICARI MOTOR 1300 DACIE

Salut sunt nou pe aici . Ce parere aveti de o dacie break 1989 cu motor golf 2 D 1.6(diesel) ce se mai poate face....?
FloRiN_K1 is offline   Reply With Quote
Old 03-09-07, 06:05   #50
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: MODIFICARI MOTOR 1300 DACIE

Hai ca imi place... ca la americani, unde un pontiac gto preparat de tata si fiu invinge masina diabolica preparata de corporatie:P
Cel mai simplu dpdv constructiv e sa cauti un motor de R5, blocul din cate stiu eu e acelasi, asa ca chiulasa + admisia cu torbo se potrivesc perfect. O dacie de 900kg cu ~120cp ar face ceva ravagii:P Insa nu uita, cel mai bun upgrade e cel ce-l poti face gratis: usureaza masina cat poti de mult! 5% mai putin in greutate valoreaza mai mult ca 5% in plus in putere! Iti urez succes, numai bine!
__________________
profilul romanului tipic: grandoman si frustrat
E31 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-07, 03:06   #51
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: MODIFICARI MOTOR 1300 DACIE

Quote:
Originally Posted by E31 View Post
Hai ca imi place... ca la americani, unde un pontiac gto preparat de tata si fiu invinge masina diabolica preparata de corporatie:P

Pacat ca majoritatea e tuning de catalog...fie facut de companie fie de cineva care lucreaza acasa intr-un garaj.

Dar parerea mea ceam mai buna solutie e motorul de r19 1.8 16v RS.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 10:33   #52
gontza

Stage 2
 
gontza's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 72
Default Re: MODIFICARI MOTOR 1300 DACIE

salut sunt nou pe aici dar as vrea sa aflu si eu mai multe despre modificarile astea la dacii am si eo una 1300 din '83 si am 10-11 mil in buzunar si as vrea sa il modific imi puteti zice si mie ce pot sa ii fac (carburator alte alea)? help me please
gontza is offline   Reply With Quote
Old 12-09-09, 18:33   #53
MaZaN

Stage 4
 
MaZaN's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 207
Default Re: MODIFICARI MOTOR 1300 DACIE

Si ai redeschis, astfel, un thread mort de 2 ani...
MaZaN is offline   Reply With Quote
Old 12-09-09, 18:44   #54
gontza

Stage 2
 
gontza's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 72
Default Re: MODIFICARI MOTOR 1300 DACIE

acm zicetimi sincer ca vreau sa o "repar" multumesc
gontza is offline   Reply With Quote
Old 29-09-09, 00:25   #55
spahiudrifter19
BMW Driver

 
spahiudrifter19's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 105
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: MODIFICARI MOTOR 1300 DACIE

uitate aici si vz cum sta treaba https://www.4tuning.ro/masini-modific...?p=88038#88038
spahiudrifter19 is offline   Reply With Quote
Old 29-09-09, 18:57   #56
gontza

Stage 2
 
gontza's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 72
Default Re: MODIFICARI MOTOR 1300 DACIE

multumesc mult spahiudrifter19
gontza is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -