Quote:
Originally Posted by \"Ford_V6\"
Quote:
Originally Posted by \"Bandit\"
Nu am citit toate raspunsurile , asa ca nu stiu ce au raspuns ceilalti, dar iti spun ca am o dacie sport cu care m-am dat la raliuri de coasta in craiova si ajunsesem pe motor aspirat pana la vreo 90 de cai. Asta din modoficarea lejera a blocului motor (putin alezat) ca sa incapa cilindri si pistoane de 1.6, apoi am facut rost de o chiulasa alezata la limita (pana la urma nu a mai mers deloc)de renault de pe un motor de volvo, chiulasa ce avea bujiile marite si arcurile intarite, i-am pus un ax cu came de alpine cu camele aproape rotunde si 4 carburatoare orizontale. Masina cu modoficarile astea era bomba asa ca a trebuit sa ma duc la pitesiti la nea MItica Popa (telescop) pentru o suspensie intarita bine. La puterea asta mai era nevoie de un ambreiaj pe masura asa ca am adaugat o placa mare de presiune de 200 de la papuc. Cu toate modificarile astea masina cred ca ajungea spre 90 de cai dar ce nu am reusit niciodata chiar cu grup (8 cu 33) scurt sa am un demaraj de pe loc rapid. Dacia are mari lipsuri la diferential asa ca acolo se pierde foarte mult indiferent de puterea motorului. Daca ar fi sa o iau de la capat as face toate modificarile in afara de alezarea blocului pentru ca raman spatii foarte mici pentru jocurile motorului adica biela se apropie f mult de marginea blocului, lucru care la o frana de motor intr-o cursa a fost fatal. Am reusit sa fac o gaura dintr-o parte in alta in blocul motor . Cea mai importanta modificare a fost cea a axului cu came, lucru care s-a simtit cel mai mult. Bafta multa
|
chiulasa alezata ????? tata ai idee ce inseamna operatiunea de alezare ???
bujii marite ????
axa cu came de alpine pe chiulasa non crossflow ????? CUM ????
came aproape rotunde . . . . baliverne . . . . la axele tari camele sunt aproape patrate !!!!
hai sa nu mai ne aberam ca e plin forumu asta de aberatii . . . . serios . . .
|
te asigur io ca tot ce a zis acolo a si facut. partea proasta este ca fiabilitatea a fost redusa FOARTE MULT si a tinut foarte putin.
acum masina nu mai stiu ce are pe ea.
exprimarea lu axel lasa de dorit poate insa a avut supape marite, in loc de bujii marite(crede-ma stie care e diferentza intre supapa si bujie), axele cu came a zis ca sunt rotunde pt ca asa aratau, mai rotunde fata de cele normale si nu mai patrate.
intr-un cuvant si tu , FordV6 vorbesti fara sa stii despre ce e vorba. bandit e un baiat super de gaska iar tu l-ai jignit. nu e frumos.
Este vb de Dacia SPORT din poza
ASTA