Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 21-10-04, 17:12   #1
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Celica Turbo \"nevoie de sfaturi si informatii\"

Salut. Sunt Andrei si de 2 luni sunt fericitul propietar al unei masini bune si destul de rara asa ca scriu in speranta ca ma puteti ajuta cu experienta voastra personala, linkuri sau alte informatii referitoare la modificari posibile tehnice,estetice sau dinamice.
Masina se identifica asa:
TOYOTA CELICA TURBO ALLTRAC
2000 16V TURBO 4X4 din 1991
cod motor 3S-GTE

Target: putere extrema(prima real drag car din Romania), nu ma intereseaza nimic intermediar doar produsele de top tehnice si solutii de usurare.

Sincer nici nu stiu ce astept de la voi, ci poate sa va pune-ti visurile de tuning in scris.
Parerea voastra despre cele mai bune turbine(producator+cod produs), intercoolere,frane, scaune, firme carbon, jenti profi, suspensii, etc. SAU CHIAR CONFIGURATII COMPLETE.
Multumesc.
__________________
SKN ROMANIA
www.skn-tuning.ro
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 21-10-04, 19:17   #2
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default

da si tu pe google \"TOYOTA CELICA TURBO ALLTRAC TUNING\" si vezi ce iese
ffocus is offline   Reply With Quote
Old 22-10-04, 10:16   #3
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

exact, cel mai usor mod de a expedia pe cineva... - cauta pe google

probabil ca omul vrea o parere de la cineva avizat, care a avut de-a face cu multe dintre elementele precizate de el, si care-i poate vorbi din experienta, nu sa citeze dintr-un articol de pe net

o reala modalitate de a posta doar ca sa te afli in treaba

acum, let's get back to...
beneficiezi de 4x4, e Ok
motorul ala nu stiu cat scoti din el, probabil ceva peste 300Cp

la orice masina totul depinde de cati bani esti dispus sa bagi
si inca ceva..in ce stare e masina?
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 22-10-04, 10:33   #4
amadeus_and
Honda Driver

Stage 5
 
amadeus_and's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Honda]
Default

Poti sa faci un swap complet cu un 2jzgte, si pleci stock de la 330 de cai, tunabili fara modificari interne pana la 450...sau 1jzgte(care e si mai mic, de 2500)...
Sa stii ca nu tot ce e de marca si scump iti face masina sa aiba \"putere extrema\"...
Celica alltrack nu prea stiu sa fi fost folosita ca masina ptr drag de performanta...
Ai motor in 4 cilindri, ceea ce restrictioneaza dezvoltarea...
Turbina CT26 pe care o ai acum e considerata o turbina reusita...si o poti upgrada...(daca vrei sa o schimbi o iau eu pe a ta...)
Nu prea sunt familiarizat cu Celica, trebuie sa caut informatii mai multe
__________________
amadeus_and is offline   Reply With Quote
Old 22-10-04, 11:11   #5
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default

www.alltrac.net
ffocus is offline   Reply With Quote
Old 22-10-04, 19:45   #6
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

ce e mai important e de cati bani dispui

Masina ta e deja o masina rapida. Si nu stiu exact ce inseamna pt tine \"maxim pt drag\". Daca scopul tau e sa maturi Imprezele STI, se poate face. Daca vrei sa o faci insa o 10 sec car, asta e mai greu asa ca totu e relativ.

Motorul pe care il ai, 3sgte, pt care apropo te invidiez foarte tare pt ca e motorul care mi-ar place sa-l pun dar n-am bani , e un motor cu foarte mult potential eu as recomanda sa-l modifici pe asta. Sigur ca un motor de supra TT este foarte tunabil si rezistent, dar un astfel de swpa pe masina ta ar fii greu si foarte foarte scump! E deja foarte greu sa gasesti un motor de Supra TT in stare buna aici asa ca nu stiu ce sanse ai avea.

3Sgte-ul poti sa-l duci usor spre 300 cp, si cu inca ceva bani, spre 400. Limita unde parerea mea ar fii bine sa te opresti. Problema e urmatoarea: unde ai vrea tu sa faci acest tunign la masina, pt ca e vorba de tunign complex, nu de hop tzop am pus un chip si-am marit puterea la ca la masinile VAG. Tre sa fie cineva care stie ce face, si sa-ti tuneze viiotrul ECU direct pe dyno, asta pt rezultate optime bineinteles.

Ma rog....eu zic sa ne zici cam la ce bani te gandeai si ce target ai tu exact.....
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 25-10-04, 10:16   #7
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

se pare ca am gasit pareri documentate si asta ma bucura.
masina este in stare perfecta de functionare(adica pot sa fac iarna cu cu drumuri la munte la mii de cerculete pe zapada).
vreau sa cotrazic limita puterii posibile ce poate fi scoasa din acest 3sgte: voi spuneti 400 eu spun 700, mai exact eu tintec 720 si sunt destule exemple pe net de 740, 763 si chiar 770, serios.
nu va mai loviti de bani. banii prezinta un obstacol de trecut cand iti umbresc achizitia dar cand deja iti umbresc dreptul de a-ti imagina devin un obstacol mult mai greu de trecut.
sunt constient ca vorbesc de 24000-25000 de dolari in modificari din care 80% sunt (vor fi) in motor.
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 25-10-04, 10:25   #8
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

calutii aia de care zici tu vin din NOS
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 25-10-04, 16:46   #9
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

nu nu vin din nos. vin din cilindree marita, materiale super forjate sau in unele locuri aliaje nemetalice , super presiune in turbo, super turbo si o electronica care va manca foarte multi neuroni pana va fi pusa la punct.

zicea cineva de upgrade la ct26(turbo) dar cred ca nu se poate pune problema de asa ceva. turbo pe care am pus ochii costa 4990$ si are presiune medie de lucru 2.8bar si varf maxim de solicitare 3.3bar. constructorul spune ca nu va rezista imbinare cu coliere la traseul de admisie pt. ca le va scuipa. doar ca sa va faceti idee de ordinul de marime un evo sau impretza au de serie 0.8max0.9bar in turbo.
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 25-10-04, 18:26   #10
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

din cate stiu eu....acei 700 de cai pe care ii doresti inseamna ca din motorul original nu iti va mai ramane decat blocul motor si poate chiulasa...parerea mea este ca inainte sa cauti turbina este sa pui ochii pe un set motor bun(adica din materiale usoare si foarte rezistente la solicitarile termice si mecanice),supape,arbore cotit...acestea in functie de caracteristicile de fabricatie iti dau maximul puterii....in functie de ele poti duce la maxim cilindreea motorului si apoi injectoare,rampa de injectie, ECU,parametri stabiliti, turbina si tot ce mai vrei tu
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 25-10-04, 18:46   #11
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

ok, deci de asta ziceam ca depinde de bani.....stiu ca se poate duce la pest 700 cp, eu vorbeam mai mult din punctul meu de vedere sa zicem, adica unde banii, timpul si altele sunt un obstacol foarte mare.

Pt 700 cp pe acest motor e nevoie de multe, foarte multe, sincer nu stiu daca blockul motor stock rezista la asa puteri, deci e posibil sa intri in modificari necesare care eu personal nu stiu daca ai unde sa le faci. Acuma tu stii mai bine ce posibilitati ai.......
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 25-10-04, 21:30   #12
MMihai

Stage 5
 
MMihai's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[FullSpeed Racing]
Default

700 de cai mi se pare exagerat.. hai sa fim seriosi. Cel mai bine ar fi sa il intrebi pe Gunter G. care alearga pe o Celoca turbo identica la grupa H parca .. Cand mai este vre-un raliu te duci in parcul de service si il intrebi.. sunt comunicativi.El iti poate spune exact ce se poate din motorul ala. daca se puteau 700 de cp ar fi fost primul si in clasament si care sa-si faca modificarile. iti dai seama ca el are scos din motorul ala tot ce se poate
MMihai is offline   Reply With Quote
Old 27-10-04, 13:50   #13
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

da. asa este ,puterea maxima este direct proportionala cu rezistenta setului de motor dar am pus ochii pe ceva super care poate face fata dupa cum altii l-au montat si il folosesc cu rezultate extreme.
legat de gref cu celica de h am vorbit cu el chiar de curand la telefon. acesti cai inseamna bani (multi) pe care nu sunt chiar asa sigur ca ar merita sa-i bage intr-o masina de h , grupa care nu este recunoscuta de nimeni.
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 08-11-04, 05:43   #14
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

In primul rand felicitari pentru rezultatul de sambata

Cea mai mare problema cred ca ar fi cu optimizarea, va trebui sa ajungi cu masina pe-afara ca sa iti faci setarea ECU pe un rolling-road serios, care sa mearga si cu 4X4. Alta problema pe care o vad e cu transmisia, nu ma pricep la Celica prea bine si nu stiu daca gasesti transmisie care sa reziste la peste 700HP.
Ca ECU programabil recomand Motec-ul M800, ei fac si auxiliarele necesare (amplificator de aprindere, bobine, senzori etc).
Iti vor trebui injectoare de minim 1000cc, pompa de benzina de minim 250 litri/ora pe la 7bari ( http://www.weldonracing.com/d2015.html asa ceva de exemplu), toate traseele de alimentare refacute.
Pistoane de la JE Pistons, axele cu came de la HKS, intercooler de la GReddy, turbina tot GReddy sau HKS, suspensii Veilside - astea sunt in opinia mea cele mai bune piese pe care le poti folosi. E mult de lucru la motor, si va trebui sa gasesti unde sa iti prelucrezi chiulasa si blocul cat mai bine. Sunt sigur ca stii si tu ca la nivelul asta de solicitare, orice imperfectiune duce la distrugerea motorului. Sa nu mai zic ca la aproape 400CP/litru, va trebui sa schimbi pistoane, biele, vibrochen, supape la fiecare 30-40 de curse.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 09-11-04, 21:05   #15
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default sfaturi

Posted: Mon Nov 08, 2004 11:08 pm Post subject: sfaturi celica turbo

--------------------------------------------------------------------------------

Daca ai vrea sa dai 25 000 para pe treaba asta mai bine cumperi de la tuneri seriosi o masina gata preparata. Ai avea avantajul ca ai vedea exact pe ce dai banii si ai testa exact ce ai realizat cu ei. Atica ceva de genul 25 000 para = x secunde.

Ce putini baeti au inteles este ca nu componenetele individuale sant esentiale, ci MAESTRIA cu care le imperechezi... Si ca sa fi mare GURU in a armoniza toate astea tb. sa spargi la motoare binisor si sa studiezi o gramada, si toate astea neavand in cap target-uri de genul 700 cp, ci un dinamometru si niste ani pe langa turbine... Drama noastra e ca nu prea e nimeni pe aici care sa fi fost acolo...

De retinut e ca la 1.6 boost poti avea vreo 400 cai la motoru' matale, numai buni sa inveti ce sa faci cu ei. Si asta fara sa dai baia de ulei si chiulasa jos. Nu stiu daca ai remarcat, dar majoritatea STI-urilor au facut upgrade de bara fata inainte de termen...

Chiar daca ai avea 700 cai s-ar putea sa nu te poti folosi de ei pt ca cutia ta ar fata de ex.

Dat fiind un buget romanesc si o minte evreiasca, recomandarea este sa uiti pt. moment sa desfaci motorul si sa iti cauti un intercooler mai mare, eventual front side, un regulator de presiune benzina, un filtru decent si evident o evacuare groasa si cu curburi line (se gasesc baeti eftini la Borla).

Dupa ce ai instalat toate astea cumperi mata un UNICHIP capabil sa modifice avansul si timpii de injectie, basca sa comande un extrainjector la nevoie (www.dastek.co.uk al caror distribuitor in Romania sant), si dai fuga la un dinamometru cu frana (baetii ii zic retarded dyno) 4x4 si il instalezi frumusel, dinamometru pe care il gasim la prietenii poloni sau ucrainieni, ca sa il acordeze. Si toate astea n-ar trebui sa te sara de 2 000. Si astea sant carari batute de clienti afara.

Amicii mei poloni muncesc de zor la un MITS Eclipse 4x4 care in viziunea lor va ajunge la 1000 cp. Ca fapt divers aveau o turbina de Caterpillar incarcator frontal de mina de vreo 1200 cp... Si munceau la el de vreo 6 luni si bagasera 30 000 zic ei. De exemplu trimisesera cutia de viteze la o firma specializata si dadusera 8 000. Sablasera arborele la o granulatie la care se fac arborii de turboreactor de F16 (au o fabrica de astea acolo) si alte d-astea de care nu are nici un rost sa visezi ca se vor intampla pe masina ta. Aaa, ca sa usureze caroseria o sablasera de ajunsesera usile la 0,2 mm, ma tineau departe sa n-o ating ca se stramba. Capota de carbon... Si tipii astia au o fabrica de \"tdi modules\", tuneaza 5 masini de strada pe zi si distibuie mii de module pe luna si au o echipa de vreo 8 masini implicate in toate sporturile auto de la ei (si aia chiar au concursuri serioase). Deci oamenii si-au construit un mic imperiu din tuning si tot nu stiau daca un an le ajunge sa o termine, multi bani fiind sponsorizari, ei fiind campioni en titre la doi litri turbo. Si nu au 25 de ani, au 36, si stiu care sant greselilele cele mai frecvente vis-a-vis de suplieri de componente, si au stricat multe masini ale lor si ale clientilor, si au niste doctorate bengoase si diverse, si au in curte la ei propriu lab de preparat benzine de curse, s.a.m.d.

Vorbim
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -