Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-10-04, 11:26   #1
WannaDie

Stage 5
 
WannaDie's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
Default Vw Golf 2 1.8 carb.dublu corp!!!

Ce si cum se poate face pt a avea mai multi cai putere!!!
(am nevoie de cai si nu de magari :P )
motor:1.8 L carburator dublu-corp
acum are in jur de 90 si ceva de cai
VREAU MAI MULT,MULT MAI MULT !!!!
astept sugestii si propuneri !!!!
__________________
One Mile at a Time!!!!!
WannaDie is offline   Reply With Quote
Old 15-10-04, 12:12   #2
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

monteaza doua carburatoare dublu corp de 1,8 l si regleaza-le pt putere...fa-i evacuarea independenta pe fiecare cilindru, planeaza chiulasa pt a mari raportul de comprimare, pune un filtru de aer, schimba axa cu came si mareste supapele, usureaza setul motor si volanta pt acceleratie....asta e pt inceput...fa-le pe astea si apoi daca mai ai bani mai vb
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 15-10-04, 12:45   #3
SpeedFreak

Stage 4
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

TNos vad ca esti Guru in domeniu. Incerc si eu sa tin pasul si singurul lucru care nu il inteleg este cum mareste axul cu came puterea. Imi explici pls asa in linii mari?
__________________
Ford Focus TDDi 80CP/tona, Peugeot 205 Rallye Mi16 - 200CP/tona
SpeedFreak is offline   Reply With Quote
Old 15-10-04, 12:53   #4
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

o axa cu came mai performanta fata de cea initiala ofera o deschidere pe o perioada mai lunga de timp a supapelor,dar si o inaltime mai mare de ridicare a lor ,cat si mentinerea la inaltimea maxima un timp mai indelungat....prin acestea se imbunatateste umplerea cat si evacuarea, avandu-se ca rezultat o crestere de putere..asta este in linii mari
TNos is offline   Reply With Quote
Old 15-10-04, 13:02   #5
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

dar nu trebuie exagerat cu axa cu came, daca ridica prea mult supapale, si mai si si chiuloasa planata, risti sa dea in pistoane
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 05-12-04, 11:09   #6
darkager
AfterDark Racing Member

Stage 5
 
darkager's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 381
Member of:
[AfterDark Racing]
Default

Pai ca sa nu iti loveasca supapele trebuie sa ile faci loc in pistoane sa poata cobora mai mult... Eu unul nu am facut dar am vazut la un prieten de al meu care si-a comprimat motorul (Golf 1.8 GTi)
__________________
Honda CBR 900 RR Fireblade 140 Cp
darkager is offline   Reply With Quote
Old 05-12-04, 11:27   #7
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

mda, nu au cum sa atinga supapele in piston pt ca la pms ambele sunt inchise
eram eu ametit
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 05-12-04, 11:31   #8
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

nu ambele ca nu sunt doar 2 pot fi si 3 si 4
supapele la pms sunt inchise
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 09-12-04, 11:13   #9
SPAWN

Stock
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 6
Default

Am si eu o nelamurire,daca scot filtru de aer de tot,nu e acelasi lucru ca si cum asi avea un filtru de aer sport,filtrele sport sunt mai rare,conteaza cantitatea de aer care ajunge sa intretina arderea?
SPAWN is offline   Reply With Quote
Old 12-01-05, 13:16   #10
darkager
AfterDark Racing Member

Stage 5
 
darkager's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 381
Member of:
[AfterDark Racing]
Default

pai nu e acelasi lucru pentru ca toate impuritatiile din aer ti se duc in admisie motor deci nu mai trebuie sa explic ce se intampla pe la pistoane
darkager is offline   Reply With Quote
Old 19-01-05, 16:06   #11
GTi WRC

Stock
 
GTi WRC's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 5
Member of:
[FullSpeed Racing]
Default

de ce nu iti pui o chiuloasa de 16 valve. eu asa am facut pe langa chiuloasa am adaugat 4 carbutoare dellorto de curse o sa ai undeva la 160 de cai. daca te intereseaza da-mi un mail claudiu_wrc@yahoo.com vez pe forum la pitesti la poze ca am masina acolo
GTi WRC is offline   Reply With Quote
Old 10-04-05, 22:08   #12
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

carburatoare dellorto de curse ???? no ce mai sunt si alea ???

Eu stiu ca acele carburatoare se puneau pe masini normale de oras cu motoare de 1.3 1.6 . . 2.0 Alfa romeo , Lancia Fulvia . . .

explica si tu cum sunt alea de curse . . .
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -