salut , am un 216 coupe
pe el montat a avut D16A9 , care RAR-ul nu-mi da nici o omologare si pentru faptul ca pe actele de italia apare D16A8
Am gasit, cumparat , montat urmeaza sa rezolv la RAR
Acum , nelamurirea mea este: unde este priza pt diagnoza (daca are) ca imi face unele nazuri d16a8-ul asta.
De exp galeria de evacuare la A9 era 4-2-1 in schimb la a8 era direct4-1... am lasat pe a8 galeria 4-2-1 (stiu ca ajuta ) dar din spusele celui ce mi-a vandut masina (macaronar) pe a9 avea montat chip ca ,zicea el , era dusa pe la 140 hp
Motorul merge, dar imediat ce-i dau tapalaga la 6000 rpm si fac cateva shift-uri, cum il las in frana de motor mi se aprinde controlul motorului (check engine) , care dupa un oprit si repornit motorul se reseteaza. Mi sa mai intampat ca dupa 6000 rpm sa intrerupa (dar am schimbat bujiile si pare ok din pct asta)
Sincer parca ceva nu merge cum trebuie si precizez ca motorul asta nou montat a8 nu are nici o scurgere de ulei sau ceva care sa-mi dea de inteles ca e cam dus, merge curat nu tremura
Ce as mai vrea sa stiu, e posibil ca camele de a9 sa fie mai inaltate si cu electronica asta sa nu mearga bine in ture mari versiunea cu 8 ?
nici nu stiu ce sa mai zic, poate vre-un cunoscator de motoarele astea fiind montate si pe honda
va multumesc/.