De curand ne-am apucat de un proiect cel putin interesant spun eu. De masina se ocupa Cristi Mayer si este aproape de finalizare . Evacuarea si admisia au fost facute de Mihai blondu . Turbina este un Garrett GT2871R 743347-4 si speram sa scoatem cel putin 350 cp . Internele sunt de la Wossner , cu un raport de comprimare de 8,5 . Pe masina se va monta un Haltech Sport 1000 .Mai departe las pozele sa vorbeasca . Astept pareri de la fiecare .
__________________
-------------------------------- Renault Clio 1.5 dci
Renault Megane II 1.9 dci
Renault Clio Sport 2.0 16v
--------------------------------
Bafta cu proiectul lui Felix BFF, sa-l vedem cat mai repede pe strazi, s-a optat foarte bine la alegerea lui Cristi Mayer intrucat are maini foarte pricepute , aşteptam cat de curand sa faca noi victime
foarte interesant proiectul ! spor la treaba. se va monta si un diferential autoblocant ? presiunea in turbina va fi crescatoare in functie de treptele de viteza ? va fi prima lucrare din tara, de acest fel, la un model renault, cu interne forjate, stand alone mangement, etc.
__________________ what doesn't kill me, makes me stronger !
Mersi baieti de urari. S-a intarziat un pic cu proiectu' datorita unor probleme de ordin personal, (tubulatura la admisie e facuta, trebuie doar montata) dar saptamana asta terminam, la sfarsitu' saptamani fac rodaju' urmand ca saptamana viitoare Cristi sa finalizeze softu'. Am ramas lefter si nu am bani de diferential, poate pana la Satu Mare sa fac rost de niste semi slickuri.
Atasez cateva poze facute azi ca sa va tin la curent.
Bravo Felix , aşa arată un om ambiţios , cred că şi tu şi Cristi abea aşteptaţi să vedeţi rezultatul final, şi aţi călcat amândoi acceleraţia pentru a o finaliza . Daca mergi la S.M. pune semi slikuri dar o idee mai late decat dimensiunea cu care e încălţată acum maşina.
p.s. Îi stă foarte bine cu noul dinţişor
eventual pe treapta 1-2 sa fie boost mai mic ca sa nu rupa aderenta foarte tare...
pai mergi si spune i personal, el sigur nu s a gandit la treaba asta. Luminatorule-nebunule !
ON: Foarte foarte tare proiectul, pe pista de la satu mare, setata cum trebuie, masina ar trebui sa scoata un timp destul de mic pentru FWD. Succes in continuare.
era vorba de boost crescator pe fiecare treapta zicea cineva mai sus , si am zis ca nu vad rostul decat pentru treapta 1 si 2 ... ma scuzati mare maestru in turbo ,dar ridica mana sus pe viitor cand nu intelegi ceva si o sa iti explic asa mai pe intelesul tau.
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
Re: CLIO 172 TURBO
Quote:
Originally Posted by turb0
pai mergi si spune i personal, el sigur nu s a gandit la treaba asta. Luminatorule-nebunule !
ON: Foarte foarte tare proiectul, pe pista de la satu mare, setata cum trebuie, masina ar trebui sa scoata un timp destul de mic pentru FWD. Succes in continuare.
Luminatorule/proiectorule..cred ca te refereai la propria persoana...macar userul respectiv a spus ceva constructiv..util sau nu,luat deja in considerare sau nu..asta mai putin conteaza.Oricum un post mai util si mai tehnic decat "succes,bla,bla"
PS: nu stiu ce timp vei scoate felix la s-m, insa vezi ca masina ta va intra direct la AP2..asadar,in groapa leilor de sub 13sec.. . O sa incercam si noi(acum ca ai si melc mai mare si vreo 500kg in minus) ca am tot amanat mai mult de 1an..
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare* Gold_Fm - purest form of entertainment music; România Muzical - only music.
eventual pe treapta 1-2 sa fie boost mai mic ca sa nu rupa aderenta foarte tare...
Nota Mod:Forumul ofera posibilitatea atasarii de fisiere jpeg,etc. Poate nu toti userii au placerea a fila (scroll) doua latimi de pagina orizontal,pentru a vedea o imagine si mai ales..pentru a citi urmatoarele posturi ! Hai sa fim rezonabili si sa-i respectam pe colegii de comunitate . Multumesc,