Pentru ca e un segment putin atacat pe pista din RO, in concluzie cu potentiali clienti fara optiuni prea multe, am hotarat sa facem un demo car de american muscle, cu valente de drag, dar ramanand in contiunuare o masina de zi cu zi.
Se ia una bucata Mustang GT 2008 v8 4.6l 302 cp; 433nm; 0-100km/h 5.2 sec; viteza maxima 240 km/h stoc.
Motor stage 1:
- kit supercharger centrifugal cu intercooler 10 psi
- injectoare 440cc
- 2 pompe benzina 255lph
- bobine MSD
- serpi lungi JBA cu H-pipe 63mm
- esapament custom pe 3"
Transmisie:
- raport diferential 3.73
- discuri carbon pentru diferential
- ambreiaj SPEC stage 2
- cardan aluminiu cu suport de siguranta
Suspensie:
- arcuri Drag Eibach
- punte spate 8.8" cu brate inferioare si superior de drag
- suporti punte intariti
Roti SVT Cobra:
- 18x9j pe fata (cauciucuri whatever)
- 18x11j pe spate cu cauciucuri drag radial NITTO NT05 305/35/zr18
Exterior:
- capota Cervini cu sigurante
- kit louvers pentru geamurile spate
- prize aripi spate
targetul este sub 12 sec 402m, ceea ce este decent pentru Romania (nu sunt mai mult de 5-7 masini cu astfel de timp cronometrat).
Momentan masina are 470 cp la motor, va urma un update de soft pentru benzina de 99+ si speram sa sarim de 500 cp la o presiune de 9psi.
MOTORUL ESTE STOC !
Va urma stage 2 cu bloc + interne forjate de la Ford Racing, 3 pompe de benzina Ford GT40, injectoare 800cc, volanta aluminiu, axe cu came COMP Blower stage 1 si presiune 20 psi.