Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 26-11-03, 22:38   #1
filimon

Stage 1
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 10
Member of:
[Insomnia]
Default 1.8 T tuning?!?!?!

am un leon 1.8T top sport. am 180cp dar nu sunt destui. vreau sa fac chip-tuning aici in romania!! din ce-am auzit se poate dar nu stiu o companie serioasa de tuning care face chip-tuning. vreau sa adaug vreo 40 de cai! a-si fii foarte multumit daca a-si putea sa-mi indeplinesc aceasta dorinta. poate sa ma ajute cineva?!?!?!?
filimon is offline   Reply With Quote
Old 26-11-03, 22:55   #2
cecilia

Stage 5
 
cecilia's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 372
Default

pe crt.go.ro e un leon.... tuningul lui era facut la bucureshti la c&c si crede-ma ca era super masina( la liniutze nu ii statea nika in fatzat). a fost si la bucureshti acu vreo 2 ani parca in vara
__________________
Speedline is the best line
cecilia is offline   Reply With Quote
Old 27-11-03, 10:39   #3
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

KOS-u' a fost la Bucuresti anu' trecut in mai, la caravana tuning organizata de C & C. Eu asa stiam :P
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 27-12-03, 17:50   #4
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

iti stiu masina foarte frumoasa din 1.8t poti sa faci foarte multe am un prieten aici are un s3 adus la 270 cp si merge bestial masina ce pot sa ti recomand este un cip aduce foarte mult pt masina ta si o toba de la turbo sau kat
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-04, 21:53   #5
Pacatosu

Stage 4
 
Pacatosu's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 215
Member of:
[PORSCHE]
Default

modelul de leon pe care il ai tu este 1.8TURBO, 20v, 180 cai.
nici nu iti imaginezi la cati cai il poti duce...
totul e sa ai ceva banuti..
si un mecanic foarte priceput...
nu trebuie sa te duci neaparat la firme de tuning...mai ales la banii pe care ii cer ei.
ce vreau sa zic este ca avand turbo poti sa te joci cu turbina cum vrea muschiu` tau...daca ai pe cineva care stie sa umble la ea...nu o sa iti mai trebuiasca altceva.
fiind turbo iti recomand sa schimbi toata evacuarea. asta inseamna galeriile de evacuare din motor pina la toba finala...totul din inox daca se poate. Toba intermediara si cea finala pot sa fie unele de firma...dar daca ai cum sa fabrici din inox e cel mai recomandabil.
ar mai fi filtrul de aer care iti da ceva acolo...si un cip tuning care ajuta foarte mult. o modificare importanta ar fi intercoolerele...cauta unele mai mari...nu stiu de cat sint pe leon dar unele de 80 de litri ar fi de ajuns..daca ai unde sa le pui...
tot ce ti`am zis eu aici ar trebui sa iti aduca in jur de 100 de cai.
dar totul e sa ai pe cineva care sa iti umble la turbina...fiindca sint multi cu motoare turbo si nu stiu ce sa faca cu ele...
Pacatosu is offline   Reply With Quote
Old 03-02-04, 23:42   #6
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

ce vrei sa spui prin a umbla la turbo ?? ce sai faca?? si 1,8t are doar un singur intercoler treaba cu turbo numai daca il schimba isi ia unul mai mare si ca sa schimbi turbo trebuie mai multe modificari..... crezi ca asa usor este? si asta costa bani multi nu gluma...cel mai optimal la 1,8t este un cip si o toba ajunge la maxim 230 240 cp mai mult nu ..
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 04-02-04, 00:43   #7
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

La turbo ce poate sa faca e sa decalibreze senzorul pentru wastegate (actuator-ul), astfel incat sa tina presiune mai mare la iesirea turbinei. Nu da rezultate exceptionale, dar e o modificare \"gratis\", sau mai bine spus tot ce te costa e ceva din fiabilitatea turbinei. Asta plus un intercooler mai mare (sa raceasca aerul mai bine), plus chip si evacuare cat mai directa(foarte importanta la motoarele turbo) ajuta destul de mult, dar pana la 100CP mai e ceva.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 04-02-04, 00:56   #8
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

da gsi asa este evacuarea aduce mult sa sti eu am acuma complet dela turbo alta evacuare si nu mai recunosc masina ..face mult
inapoi la 1.8 t cunosc pe multi cu 1.8t (s3. tt) toti au un tuning cam la 250, 260 cp adica un cip si o toba de la katalizator mai mult nici nuti trebuie .. si pretul este destul de bun
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 04-02-04, 01:03   #9
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Asa e, nici la Seat nu merita riscul, sa nu mai vorbim de RS4. Daca ar fi insa vreun Probe Turbo d-ala mai vechi sau o Calibra Turbo de exemplu parca m-as risca, adica decat sa dai o gramada de bani pe vre-un HKS mai mare, umbli putin la actuator si mai cresti acolo presiunea, sa storci ultimul calut din ea .
GSi is offline   Reply With Quote
Old 04-02-04, 01:39   #10
cj82ufo

Stage 5
 
cj82ufo's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 344
Default

intra pe www.spidertuning.go.ro ca au ei un seat leon si cred ca stiu ce ai putea face la el
cj82ufo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -