Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 02-08-04, 20:14   #1
WannaDie

Stage 5
 
WannaDie's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
Default VW Golf 3 1,8i monopunct!Cum se poate mari puterea?

indiferent de pret si asa,ce se poate face din el?pana in cati cai se poate duce si cum?
astept raspunsuri,apropo acum are aproximativ 90 hp!
date tehnice:
an fabr 1994
cap. cil: 1,8
injectie monopunct,66kw, aprox 90 hp
toba evacuare Remus
va multumesc de pe acum!
__________________
One Mile at a Time!!!!!
WannaDie is offline   Reply With Quote
Old 03-08-04, 08:08   #2
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

vezi ca este un tip din Canada care a dus un golf pe la 480 CP normal si dus pana pe la ~700CP cu NOS, cauta pe net si o sa dai de el, dar o sa te rupa la bani sa-l duci si tu atat
200SX is offline   Reply With Quote
Old 03-08-04, 19:01   #3
WannaDie

Stage 5
 
WannaDie's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
Default

ms 200zx
dar sincer nu vreau sa o duc pana acolo
ma multumesc si cu un 180 de cai
cat despre la 430,am gasit masina in germania la 9.000 de euro,dar e motor vr6 pe ea si ceva modificari serioase,problema e ca masina cu pricina e in 2 usi ,a mea in 4 deci nici gande de recarosare,cat sa iau motoru de pe aia si restu ar fi chiar prea mult de lucru si sincer mai greu de realizat pe la noi...
eu ce as vrea sa stiu e cum pot sa mai scot din ea inca un 100-120 de cai in plus fata de ce are???
sper sa imi spuna si mie cineva care stie....
WannaDie is offline   Reply With Quote
Old 05-08-04, 21:23   #4
n0namee

Stage 5
 
n0namee's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,313
Default

schimbat cipul!
faci evacuarea si admisia ... masina trebuie sa respire!
schimbi regulatorul de benzina sa poti baga mai multa benzina in injectoare!
schimbi bujii si fise! tre sa ai randament la ardere
modificat arbore ... de preferabil cumparat unul de la o firma profi de dincolo.
kitt de pistoane, supape blah blah ... usurate echilibrate etc. ... tot asa cumparate de dincolo

suspensii sport neaparat pentru tractiune mai buna si stabilitate
frane ... ca nah ... tre sa te si opresti

toate astea ajung pana in jur de 3000 - 4000 daca te pui sa faci!
__________________
- Life is Either a Daring Adventure or Nothing At All -
n0namee is offline   Reply With Quote
Old 07-08-04, 23:20   #5
WannaDie

Stage 5
 
WannaDie's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
Default

ce injectoare sa schimb?eu am doar 1 de aia si motorul e injectie monopunct!!!
cat despre ce se poate face in germania stiam si eu,pe mine ma intereseaza ce se poate face in romania!!!
inca astept niste raspunsuri ceva mai concrete
ms oricum la cei care au raspuns
WannaDie is offline   Reply With Quote
Old 08-08-04, 12:04   #6
CataNOS

Stage 5
 
CataNOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,376
Default

WannaDie ete sfatu meu:
Te urci frumos in masina si dai o tura pe la cimitirele de masini.
Daca esti din Bucuresti, cimitire sunt pe Vacaresti, la iesirea inspre urziceni si pe DN1 pana in localitatea Ciolpani.
Pe DN1 am vazut intr-un cimitir d-asta un golf 4 GTI rupt in partea din spate, dar cu motorul intact. Motoru asta nu ar costa mai mult de 400-500 eur si fiind de aceeasi cilindree cu motorul tau, nu ai avea probleme de spatiu.
Motorul tau nu mai poate fi upgradat f mult si de-aia un transplant e cea mai buna solutie

Bafta
CataNOS is offline   Reply With Quote
Old 08-08-04, 21:49   #7
WannaDie

Stage 5
 
WannaDie's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
Default

ms cata,dar din pacate eu nu sunt din bucuresti,sunt din cluj,si m-am gandit si eu la o faza de asta cu alt motor,dar inseamna cam multe modificari:adika motor schimbat,computer de bord schimbat,electronica schimbata si altele + ca is drumuri pe la RAR si bataie de cap!chestia mai e ca eu si vreau sa vad ce pot sa fac din ce e sa scot cat de mult se poate din el,deocamdata e standard,e la cat a fost facut ,adika 90cp,si eu sper sa il pot duce pana macar in 150!!!
ms oricum
mai astept si alte pareri
WannaDie is offline   Reply With Quote
Old 09-08-04, 03:30   #8
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Subscriu la parerea lui CataNos, tb alt motor, cu 500 E iti iei un 1.8T de toata frumusetea si-l poti tuna fara probleme si cu bani putini. Din monopunctul asta nu scoti mare lucru, e mai mare deranjul.
  Reply With Quote
Old 09-08-04, 11:24   #9
CataNOS

Stage 5
 
CataNOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,376
Default

WannaDie, motorul asta de 90 CP va fi foarte foarte foarte greu de ridicat pana la 150 cp si nimeni nu iti garanteaza fiabilitatea. Modificarea va costa si mai mult decat un 1.8T cumparat de la dezmembrari.. Gandeste-te ca unele cimitire de masini faciliteaza aprobarea RAR si chiar se ocupa ei de documente.

Intereseaza-te!

Salu`
CataNOS is offline   Reply With Quote
Old 24-08-04, 08:14   #10
dogarel

Stage 5
 
dogarel's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 563
Default

Intamplarea face sa am acelasi motor ca si al tau. Singura solutie viabila, asta ti-o spun pentru ca si eu am cautat diverse alte posibilitati de ameliorare a motorului, este transplantul. La cca 2000 de euro poti gasi un Golf 3 VR6 complet, gata pentru recarosare. Mai gandeste-te la posibilitatea asta.
__________________
Gratziela te ubim k k tine nu gasim.
dogarel is offline   Reply With Quote
Old 29-08-04, 13:59   #11
WannaDie

Stage 5
 
WannaDie's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
Default

da
ar fi si asta o varianta si am gasit si masina potrivita cu motorul beton(430cp) dar e in 2 usi ( a mea e in 4 ( !!!!
o sa mai caut sa vad poate fac altceva!!!
WannaDie is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -