Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
02-08-04, 20:14
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
|
VW Golf 3 1,8i monopunct!Cum se poate mari puterea?
indiferent de pret si asa,ce se poate face din el?pana in cati cai se poate duce si cum?
astept raspunsuri,apropo acum are aproximativ 90 hp!
date tehnice:
an fabr 1994
cap. cil: 1,8
injectie monopunct,66kw, aprox 90 hp
toba evacuare Remus
va multumesc de pe acum!
__________________
One Mile at a Time!!!!!
|
|
|
03-08-04, 08:08
|
#2
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
vezi ca este un tip din Canada care a dus un golf pe la 480 CP normal si dus pana pe la ~700CP cu NOS, cauta pe net si o sa dai de el, dar o sa te rupa la bani sa-l duci si tu atat
|
|
|
03-08-04, 19:01
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
|
ms 200zx
dar sincer nu vreau sa o duc pana acolo
ma multumesc si cu un 180 de cai
cat despre la 430,am gasit masina in germania la 9.000 de euro,dar e motor vr6 pe ea si ceva modificari serioase,problema e ca masina cu pricina e in 2 usi ,a mea in 4 deci nici gande de recarosare,cat sa iau motoru de pe aia si restu ar fi chiar prea mult de lucru si sincer mai greu de realizat pe la noi...
eu ce as vrea sa stiu e cum pot sa mai scot din ea inca un 100-120 de cai in plus fata de ce are???
sper sa imi spuna si mie cineva care stie....
|
|
|
05-08-04, 21:23
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,313
|
schimbat cipul!
faci evacuarea si admisia ... masina trebuie sa respire!
schimbi regulatorul de benzina sa poti baga mai multa benzina in injectoare!
schimbi bujii si fise! tre sa ai randament la ardere
modificat arbore ... de preferabil cumparat unul de la o firma profi de dincolo.
kitt de pistoane, supape blah blah ... usurate echilibrate etc. ... tot asa cumparate de dincolo
suspensii sport neaparat pentru tractiune mai buna si stabilitate
frane ... ca nah ... tre sa te si opresti
toate astea ajung pana in jur de 3000 - 4000 daca te pui sa faci!
__________________
- Life is Either a Daring Adventure or Nothing At All -
|
|
|
07-08-04, 23:20
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
|
ce injectoare sa schimb?eu am doar 1 de aia si motorul e injectie monopunct!!!
cat despre ce se poate face in germania stiam si eu,pe mine ma intereseaza ce se poate face in romania!!!
inca astept niste raspunsuri ceva mai concrete
ms oricum la cei care au raspuns
|
|
|
08-08-04, 12:04
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,376
|
WannaDie ete sfatu meu:
Te urci frumos in masina si dai o tura pe la cimitirele de masini.
Daca esti din Bucuresti, cimitire sunt pe Vacaresti, la iesirea inspre urziceni si pe DN1 pana in localitatea Ciolpani.
Pe DN1 am vazut intr-un cimitir d-asta un golf 4 GTI rupt in partea din spate, dar cu motorul intact. Motoru asta nu ar costa mai mult de 400-500 eur si fiind de aceeasi cilindree cu motorul tau, nu ai avea probleme de spatiu.
Motorul tau nu mai poate fi upgradat f mult si de-aia un transplant e cea mai buna solutie
Bafta
|
|
|
08-08-04, 21:49
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
|
ms cata,dar din pacate eu nu sunt din bucuresti,sunt din cluj,si m-am gandit si eu la o faza de asta cu alt motor,dar inseamna cam multe modificari:adika motor schimbat,computer de bord schimbat,electronica schimbata si altele + ca is drumuri pe la RAR si bataie de cap!chestia mai e ca eu si vreau sa vad ce pot sa fac din ce e sa scot cat de mult se poate din el,deocamdata e standard,e la cat a fost facut ,adika 90cp,si eu sper sa il pot duce pana macar in 150!!!
ms oricum
mai astept si alte pareri
|
|
|
09-08-04, 03:30
|
#8
|
Guest
|
Subscriu la parerea lui CataNos, tb alt motor, cu 500 E iti iei un 1.8T de toata frumusetea si-l poti tuna fara probleme si cu bani putini. Din monopunctul asta nu scoti mare lucru, e mai mare deranjul.
|
|
|
09-08-04, 11:24
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,376
|
WannaDie, motorul asta de 90 CP va fi foarte foarte foarte greu de ridicat pana la 150 cp si nimeni nu iti garanteaza fiabilitatea. Modificarea va costa si mai mult decat un 1.8T cumparat de la dezmembrari.. Gandeste-te ca unele cimitire de masini faciliteaza aprobarea RAR si chiar se ocupa ei de documente.
Intereseaza-te!
Salu`
|
|
|
24-08-04, 08:14
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 563
|
Intamplarea face sa am acelasi motor ca si al tau. Singura solutie viabila, asta ti-o spun pentru ca si eu am cautat diverse alte posibilitati de ameliorare a motorului, este transplantul. La cca 2000 de euro poti gasi un Golf 3 VR6 complet, gata pentru recarosare. Mai gandeste-te la posibilitatea asta.
__________________
Gratziela te ubim k k tine nu gasim.
|
|
|
29-08-04, 13:59
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
|
da
ar fi si asta o varianta si am gasit si masina potrivita cu motorul beton(430cp) dar e in 2 usi ( a mea e in 4 ( !!!!
o sa mai caut sa vad poate fac altceva!!!
|
|
|
|
|