Quote:
Originally Posted by AB-04-ASS
Eu vorbesc de motorul pe care il am, si acela e de Opel. Nu stiu cum e la Toyota ta (oricum motorul ala are o putere demna de 2.0 turbo de la Opel sau 2.5 aspirat de E46) dar pe Z18XE scoaterea catalizatorului nu iti aduce nimic bun. Din discutii cu diferite persoane, am ajuns la concluzia ca pe aspirate nu merita. Poate motorul tau e exceptia care confirma regula
Legat de intelepciune... eu vorbesc din proprie experienta.
|
Am fost eu putin rautacios... ce-i drept. Mi-e greu sa te cred sincer. Cu alte cuvinte daca evacuarea nu face un backpressure pierzi din cuplu ? Mi se pare cel putin curios dar.... daca tu zici ca ai experienta cu asta.... ce sa mai zic ?
Firesc, logic si fizic mi se pare asa: fara sa luam in calcul consum si poluare, daca motorului ii dai aer sanatos (filtre permisive, short ram intake-uri sau cold air intake-uri etc..) si il lasi sa scoata gazele arse mai usor prin evacuari neopturate de site , tobe si n'spe coturi... practic motorul respectiv "respira" foarte usor. Cum poate cineva sa spuna ca astfel ii scade cuplu sau caii putere daca-i eliberezi putin traseul de evacuare?
Pur si simplu nu inteleg...mi se pare fizica elementara.Motoru meu nu este nicio exceptie care sfideaza legile fizicii... te asigur.
Poate te referi la faptul ca sonda lambda de dupa catalizator nu mai citeste ce trebuie in cazul in care scoti catalizatorul si de aici sa strice amestecul si sa pierzi din putere? Asta da, foarte posibil la unele masini. La asta te-ai referit?