Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 23-02-06, 19:25   #1
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default catalizator scos

Salut.
Vreau sa imi scot catalizatorul DAR, se pare ca au aparut si deziluzii.
Am inteles ca au fost cazuri in care masina cu catalizator scos si inlocuit cu teava a mers mai prost ca inainte si consuma chiar mai mult.
Vrea sa imi dati o parere personala.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 23-02-06, 23:07   #2
ciprian_the_1

Stage 5
 
ciprian_the_1's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 836
Member of:
[BMW]
Default

shadow eu asa am auzit si sunt aproape sigur de consum ca consuma mai mult stiu sigur si am auzit si unele cazuri cand masina mergea mai prost dar si invers ca catalizatoru sugruma gazele de evacuare
dar asteapta si parerile altor
Si spor la treaba si daca il scoti sper sa iti dea cai si sa mearga mai bine si nu invers
Bafta
__________________
1.4 ...............
ciprian_the_1 is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 00:13   #3
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default

toata chestia am inteles ca se rezuma la locul sondei lambda pe traseul evacuarii ....
daca e intre catalizator si finala .. adica citeste valorile de noxe care ies din catalizator nu prea e bine pentru ca daca scot catalizatorul vor fi alte valori si taie din gaz si aer .... ergo merge mai prost.
dar daca e inaintea catalizatorului .... nu mai conteaza daca scoti catalizatorul sau nu pentru ca el tot aceleasi valori le va inregistra fiind inaintea lui.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 01:28   #4
andy_krt

Stage 2
 
andy_krt's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 27
Default

Daca mi se permite sa imi dau si eu cu parerea...si eu am scos cat la masina si a mea are 2 sonde (una inainte de cat si una dupa,cele doua verificanduse una pe cealalta).Eu am pus un alt catalizator,identic cu cel original dar gol (pastrandul pe cel original in caz de orice..),si depinde de ce masina ai si cum e setat compu.In orimul rand sar putea sa iti apara o eroare de gen Pollution sau AntiPollution Fault si sa nu iti mai porneasca deloc (gen Megane,Peugeot 406,cazuri care le cunosc) sau poate sa iti apara pur si simplu dar masina sa porneasca.oricumsi la mine a aparut (am Peugeot,dar am dat jos sondele si leam curatat pt ca sau prajit in urma faptului ca a crescut f mult temp in cat,si a disparut eroarea,dar a reaparut dupa un timp,si tot la fel am facut.)Eroarea mai poate fi scoasa,defintiv, daca te duci la o repr ceva si iti anuleaza sondele din comp.Oricum,dupa scoaterea catului,ar fi foarte recomandat un reset general la comp.

Cat despre cum merge masina,daca ai evacuarea buna si modificata cum trebuie,este imposibil sa mearga mai prost.Eu sincer am ramas uimit de cat de mult inseamna un cat la masina.In primul rand ca merge muuuuult mai bine,se incalzeste motorul mult mai rpd,si mai ales pastreaza temp constanta mult mai bine decat cu catalizatorul montat,atat la ulei cat si la apa.

....parerea mea .Dar atentie,anularea catului,duce la pierderea garantiei.
andy_krt is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 08:10   #5
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default

multumesc pentru parerea ta.
Imi este de folos sa stii.
Deci pot sa ma duc la service la seat si sa le zic sa imi anuleze acea sonda si se poate face tot din calculator.
Ar fi perfect daca s-ar putea face chestia asta.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 08:53   #6
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default

Prima sonda(sau singura daca e doar una)e intotdeauna montata inaintea catalizatorului. Dc o scoti motorul garantat va merge in modul avarie, informatiile date de ea fiind vitale calculatorului. In cazul asta doar pui o teava in locul lui si probabil castigi 2-4 cp.

Dc ai doua sonde si il scoti, se supara calc, ele fiind doua tocmai ca sa evalueze eficienta catului. Nu stiu dc poate fi dezactivata de PORSCHE, nu cred insa, dar cu UNICHIP putem sa simulam semnalul ei si sa il pacalim pe ECU. Evident ca odata instalat UNICHIP iti face si tuningul de avans si amestec, rezultand puterea dorita de intentia ta de a extirpa cat.
Pe dyno se va si evalua ce insemna de fapt cat.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 11:41   #7
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default

am vorbit cu cei de la seat din galati si mi-au zis ca pot scoate catalizatorul si ca il pot inlocui fara nici o problema ... singurul deficient fiind acela ca se va aprinde in bord un bec ... sau ceva de genul care imi va raporta defectiuni ....
sunt hotarat sa trec peste problema cu becul in favoarea scoaterii catalizatorului.
Acum vine o alta intrebare .. consumul .... va ramane acelasi ?
teoretic ar trebui sa ramana ... dar DOAr cu teoria ajungem la sapa de lemn, asa ca astept parerile voastre.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 12:16   #8
andy_krt

Stage 2
 
andy_krt's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 27
Default

De consum pot sa iti spun ca mie mia crescut cu cu aprox 1,5litri in oras,dar in afara,la un regim de mers normal a ramas acelasi.
Si cred ca da,ti se va aprinde un bec in bord,ceea ce va indica faptul ca o componenta electronica nu functioneaza sau da eroare,la mine asa e,dar apare doar in momentul in care si pe display imi apare AntiPollution Fault.
andy_krt is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 13:24   #9
andy_krt

Stage 2
 
andy_krt's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 27
Default

..asta poate si din cauza ca sunt tentat sa ii \"incarc\" mai bine bateria
andy_krt is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 15:25   #10
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default


mersi ... deci e clar .. il operez saptamana viitoare.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 17:10   #11
andy_krt

Stage 2
 
andy_krt's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 27
Default

bafta la operatie si grija la bisturiu !
Sa imi spui si mie parerea ta dupa aceea de cum va merge masina.Dar pun pariu ca o sa iti placa....mai ales sunetul.....
andy_krt is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 18:12   #12
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default

cu siguranta imi va placea sunetul si voi simti si o diferenta.
dar totusi fiind un 1.4 8v eu sper sa nu se prea simta pana pe la 3000 asa
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 18:27   #13
andy_krt

Stage 2
 
andy_krt's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 27
Default

la 3000 rpm ?....hmmm Iti vei da seama de sunetul diferit imediat ce o vei porni,iar despre diferenta la cum trage....depinde unde ai cuplul...la mine intre 3800 si 6000 se simte cel mai bine....dar oricum si plecarea de pe loc se va schimba...
andy_krt is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 18:28   #14
andy_krt

Stage 2
 
andy_krt's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 27
Default

a,si eu am 1.6 16v
andy_krt is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 19:27   #15
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default

stiu ca se va simti imediat ce voi porni motorul dar ma refeream sa inceapa sa \"tipe\" undeva pe la 3000.
la mine cuplu max e de la 3000 pana oe la 5500.
sa vedem cum se prezinta situtia
shadowro is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -