Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
04-01-06, 01:04
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 10
|
ce faci la un carburator?
am un vw pe carburator 1,8l ce poti face sa mai scoti ceva din el si cat max? buji sport ajuta? dar un filtru sport?
|
|
|
04-01-06, 01:07
|
#2
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Nici una, nici alta, nu te ajuta!
|
|
|
04-01-06, 01:42
|
#3
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 10
|
si ce solutie am in afara de cele enumerate mai sus? un intercooler ar fi ceva? dati`mi ceva .........
|
|
|
04-01-06, 01:45
|
#4
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Un intercooler presupune turbo.
Mai exact, ce model de VW e masina ta ?
|
|
|
04-01-06, 11:51
|
#5
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 10
|
e un vw santana motor 1800, 9o cai si am pus o toba sport
|
|
|
04-01-06, 14:45
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
incearca niste carburi orizontale,poate jigleoare mai \"sportive\",sau un carb sincron de la un motor in V(ca asta am vazut ca merge)
|
|
|
04-01-06, 23:15
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
si carburatorul tau ca si restul are un \"surubel\" care regleaza amestecul de aer/benzina,ofera-i raportul de putere,asta dupa ce cauti pe net cum se face acest lucru la carburatorul tau(difera de la carb la carb si cel mai bine e sa gasesti un manual explicativ al modelului de carburator de pe masina ta ),in afara de asta se poate schimba set-ul de jiglere(cu unele mai mari calibrate,tot pe net gasesti asa ceva),contrar a ceea ce ti s-a spus un filtru sport ar ajuta cu tot cu tubulatura(nu ma refer cele de targ), iar bujiile mai performante nu iti maresc puterea masinii ci dau o scanteie mai buna,adica ardere mai buna,pierderi mai mici de putere(deci masina ta va avea o putere reala mai apropiata de cea declarata de constructor)
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
04-01-06, 23:18
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 836
Member of: [BMW]
|
ce faci la un carburator?
vazi ca merg carburatoare de alfa 55 sau pui unu cu camera dubla dar sa sti ca nu se merita ca consuma mult si sa sti vorba lu gaby un intercooler presupune un turbo dar daca vrei turbo gasesti la desmembrari sau nou dar te rupe la bani.
Vezi poate gasesti jiglere mai mari dar sa sti un lucru niciodata nu o sa vezi performanta fara consum
__________________
1.4 ...............
|
|
|
07-01-06, 06:32
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Quote:
si carburatorul tau ca si restul are un \"surubel\" care regleaza amestecul de aer/benzina,ofera-i raportul de putere,asta dupa ce cauti pe net cum se face acest lucru la carburatorul tau
|
asta nu am vazut pana acum la nici un carburator . . . la toate carburile amestecul aer benzina se regeleaza din dimensiunile jiglerelor de benzina / aer . exista si niste legi de calcul pentru amestec in functie de cc. motor.
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
07-01-06, 14:24
|
#10
|
Stage 2
Join Date: Dec 2005
Posts: 31
|
Re:
asta nu am vazut pana acum la nici un carburator . . . la toate carburile amestecul aer benzina se regeleaza din dimensiunile jiglerelor de benzina / aer . exista si niste legi de calcul pentru amestec in functie de cc. motor.[/quote]
nu de fapt este un surub care regleaxa amestecu de aer/benzina
|
|
|
07-01-06, 18:39
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
nu exista asa ceva . . . surubul ala regleaza ori circuitul de CO constant ori regleaza excesul de aer in relanti.
raportul aer benzina este fix si se regleaza din dim. jiglere.
|
|
|
07-01-06, 22:44
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
ford V6...stiu ca le ai cu masinile,serios,dar acum te inseli,exista un gen de surubel,nu stiu cum alrfel sa il numesc care regleaza acest amestec si bineintele el se mai poate regla si din dim.jiglere...dar exista si acest \"surubel\"
|
|
|
08-01-06, 17:24
|
#13
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
TNos, cum putem sa ne intalnim sa-mi reglezi si mie carbul?...nu sunt foarte multumit de cum merge, nici cel simplu ( carb de dacie , dar pus pe oltcit), nici cel dublu de pe dacie...cred ca-i o prob cu benzina, pt ca scartaie la relanti, daca debreiez brusc
poate imi dai si mie de surubel sa-mi mearga si mie cum trebuie, pls, pt ca mi se pare ca ii da prea putin benzen, de la 6000 de ture in sus se puturoseste...
lasa caterinca si fii on-topic !!! Ford_V6
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
|
|
|
08-01-06, 21:48
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Bytzu\"
TNos, cum putem sa ne intalnim sa-mi reglezi si mie carbul?...nu sunt foarte multumit de cum merge, nici cel simplu ( carb de dacie , dar pus pe oltcit), nici cel dublu de pe dacie...cred ca-i o prob cu benzina, pt ca scartaie la relanti, daca debreiez brusc
poate imi dai si mie de surubel sa-mi mearga si mie cum trebuie, pls, pt ca mi se pare ca ii da prea putin benzen, de la 6000 de ture in sus se puturoseste...
|
Tu vorbesti serios
|
|
|
09-01-06, 05:28
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
hai sa vb putin si serios . . .
amestecul aer benzina se realizeaza in tubul emulsor. jiclorul principal trage benzina din camera de nivel constant iar jiclorul de aer trage aer din atmosfera. benzina se amesteca cu aerul in tubul emulsor si este aspirata in difuzor datorita depresiunii create de motor.
O modificare importanta la un carb este subtierea cu hartie abraziva a tubului emulsor pentru a permite un volum mai mare de amestec intre peretii lui si peretii carbului.
unele carburi au surubele de reglaj, dar regleaza circuitul de CO constant (vezi oltcit) sau sisteme antipoluare.
pe orice carb exista un surub numit popular surub de aer . . . este vorba de surubul care regleaza cantitatea de aer care se aspira sub clapeta de acceleratie pentru a sustine regimul de mers in gol.
Sper ca am reusit sa ma fac inteles cat de cat
|
|
|
|
|