Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
28-12-05, 10:30
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
In V , sau in linie
Dupa parerea voastra, care din aceste motoare sant mai performante, si care se preteaza mai usor tuning-ului????Este pe aici cineva care poate face o comparatie bazata pe experienta??
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
|
|
|
28-12-05, 16:05
|
#2
|
Stage 2
Join Date: Oct 2005
Posts: 60
|
Inline zic eu. Vezi Skyline si Supra
|
|
|
28-12-05, 16:32
|
#3
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
motoarele in v la 180 grade sunt cele mai echilibrate.
|
|
|
28-12-05, 17:08
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
motoarele in v la 180 grade sunt cele mai echilibrate.
|
Cum ma in V la 180de grade???Ala nu e boxer???
|
|
|
28-12-05, 21:01
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
|
poate vroia sa zica la 90, ca la 180 de grade nici nu mai e in V.
|
|
|
29-12-05, 03:00
|
#6
|
Stage 2
Join Date: Oct 2005
Posts: 60
|
Asa le mai zice la boxer-uri
Sau motoare in H.
|
|
|
29-12-05, 11:07
|
#7
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Corect, ma refeream la boxer, am zis V la 180 grade pentru cunoscatori. E un jargon...
|
|
|
29-12-05, 13:24
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Aha, deci ne testezi
|
|
|
29-12-05, 18:54
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
in linie
tin cel mai mult cuzinetzi
in v sau boxer se duc mai repejor
|
|
|
29-12-05, 18:56
|
#10
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Dupa ce logica ai tras concluzia asta?
|
|
|
29-12-05, 19:39
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Eu stiam ca din contra , V-urile ar fi mai fiabile
|
|
|
29-12-05, 19:54
|
#12
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Dupa ce logica ai tras concluzia asta? aceeasi intrebare si pt tine
|
|
|
29-12-05, 19:56
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Pai nu din experienta, da am citit la aia de la GM ca cica motoarele lor in V pot face 500.000km fara reparatii.Ca de aia si eram curios sa vad si parerea altora mai priceputi ca mine.
|
|
|
29-12-05, 21:28
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
un simplu exemplu:motorul in v are doar 4 cuzineti de palier,adica arborele motor sta numai pe 4 cuzinetzi,iar cel in linie are tot atatia cuzinetzi de palier pe cate pistoane are,deci cuzinetzi nu-s asa de expusi la uzura precum cel in V.
avantajul motorului in V e doar ca e mai compact
|
|
|
29-12-05, 21:29
|
#15
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
e relativa treba, ideea e ca un motor de 4-6 litrii sau cat au un v6 v8 cu compresie mica cum sunt la americani
sunt facute pt asa ceva pt ca ei aveau distante mari de parcurs...
asa la polul opus sunt motoarele facute de japonezi sau europeni cu capacitate mica compresie mai mare si clar care au nevoie de alta intretinere dar sunt facute pt drumuri relativ scurte. asta e o explicatie care mi-a dat-o si mie cineva si mi s-a parut destul de logica.
|
|
|
|
|