Quote:
Originally Posted by blak
Deci fiatul avea muzik peste 10mii .... cheveresean la fel...
|
Daca fiecare dintre voi v-at documenta inainte de face anumite afirmatii, ar fi in primul rand un gest de respect fata de ceilalti si in acelasi timp ati da dovada de maturitate!
Blak,
1. Subwoofer-ul GZPW 15XQ este un sub de SQL si nicidecum de SPL, fiind cotat imediat dupa varful de la JL in revistele de specialitate si costa mai putin decat un JL. Nu il vei intalni niciodata in sisteme SQ dedicate pentru ca este un monstru... dar asta nu inseamna ca nu are valente de subwoofer SQ...
2. La Bucuresti, Pasatul rosu nu a avut mai mult de 3000Wrms pe acel subwoofer iar sistemul avea destul de multe lucruri de pus la punct... a fost pur si simplu ambitia proprietarului de a concura asa cum este... cei care au fost cu el si au trecut prin Turnu Severin in noaptea premergatoare evenimentului cunosc parerea mea... si stiu despre ce vorbesc... iar pe de alta parte din nou se compara cifre si nu se tine cont de cat de mare este habitaclul din acea masina...
3. Sistemul de folosit pentru reproducerea recventelor sub 80Hz - deci sistemul pentru dB Drag - de pe masina Lancia de ARAD costa undeva la 5500Euro.
Per total sistem audio... nu depaseste 9.000Euro.
Sistemul de pe Fiat folosit pentru reproducerea recventelor sub 80Hz - deci sistemul pentru dB Drag - costa in jur de 5900Euro, lista de preturi END USER!
- amplificator GZPA 1.6000D... 1811Euro
- subwoofer-e GZNW 18... 755Euro x 2 buc. ...1510Euro
- condensator 12F, GZPC 12F... 251Euro
- accumulatori deep cycle 2V, GZPB 2.6000... 235Euro x 8...1880Euro
- incinta MDF/fibra de sticla/carbon...200Euro
- conectica... borne/cabluri... 200Euro
TOTAL...5852Euro!!!
Deci, daca doriti sa faceti afirmatii referitor la costul unui sistem audio care a participat in dB Drag... sau in general... informativa intai... altfel... sa il citez pe domnul moderator Saxo... "ii bagati pe cititori in ceata"...