28-11-08, 13:45
|
#1
|
![](/images/ranks/10.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
Printre tunerii care vor participa anul acesta la Essen Motor Show se numara si Marangoni, compania italiana urmand a prezenta M430 - o creatie ce are la baza noul Alfa Romeo Mi.To. Lucrand la versiunea 1.4 T-Jet, Marangoni a crescut puterea modelului italian pana la 220 cai putere - cu 65 cai putere mai mult decat versiunea standard. Modificarile estetice includ usi LSD, spoiler fata in genul lui Ferrari F430, difuzor spate si patru tevi de esapament. Si asta nu este tot: mai avem un paintjob in doua culori, o suspensie ce coboara garda la sol cu 40 mm si jante pe 18 inci incaltate cu pneuri rosii.
__________________
|
|
|
28-11-08, 14:48
|
#2
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 373
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
la cat e de mica, arata bestial, interesanta ideea cauciucurilor in ala culoare
|
|
|
28-11-08, 15:08
|
#3
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 128
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
arata binisor... farurile nu sunt pe placu meu ... asa rotunde! in rest arata bine si de la spate si in interior si imi plac cauciucurile alea in alta culoare!
|
|
|
28-11-08, 16:35
|
#4
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 305
Member of: [4Rally]
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
mie unu nu imi place
|
|
|
28-11-08, 17:01
|
#5
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 340
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
ara bine.. mica si frumaosa
|
|
|
28-11-08, 17:26
|
#6
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of: [DACIA]
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
simpatica numai ca e cam ochioasa.
nu mar deranja sa ma plimb cu una dinasta
|
|
|
28-11-08, 18:28
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Apr 2006
Posts: 162
Member of: [Fiat]
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
au marit puterea cu 65 de cai ? ![Neutral](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_neutral.gif) lol...ca si cum ar avea inca un motor de pe o masina de 10.000€ Arata foarte bine si e micuta...mi-ar place italianca asta
|
|
|
28-11-08, 19:50
|
#8
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 415
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
interesanta buburuza..1,4 220 ![Shocked](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_eek.gif) love it
|
|
|
28-11-08, 19:54
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 64
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
Lambo doors pe o masina inspirata din Ferrari...god!
|
|
|
28-11-08, 20:21
|
#10
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
Interesanta buburuza...gumele mi se par inedite...deci...E CLAR...o sa apara gume custom...albe/rosii/albastre/verzi/galbene/portocalii...
|
|
|
29-11-08, 01:07
|
#11
|
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Feb 2008
Posts: 232
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
frumoasa si micuta si cu gume rosi si lambo doors, interesant si reusit
|
|
|
29-11-08, 11:24
|
#12
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
Nu-s de acord cu usile, dar in rest e o bestie superba.
|
|
|
29-11-08, 15:20
|
#13
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 571
Member of: [VW] [2 Roti]
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
gumele kred ca sunt de la khumo... ei au cauciucuri colorate... si ceare scot fum colorat... mie unu nu.mi plac cauciucurile colorate.. da fumul colorat da bene :X
|
|
|
29-11-08, 16:04
|
#14
|
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 251
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
Parerea mea proprie si personala este ca au facut cea mai mare prostie. Sa ma explic: modificarile sunt facute de marangoni, care fac pneuri, deci scopul a fost publicitate-de aici o chestie buna este reprezentata de cauciucuri care sunt inedite si o chestie rea- nu s-a respectat colocarea modelului Mito si a spiritului Alfa original. Mai in detaliu: ce cauta kit de ferrari 430 wannabe pe o masina inspirata din Alfa Romeo 8C Competizione? Era superb daca interpretau liniile originale asa cum erau exaltand originalul, pt ca masinuta asta chiar avea ADN respectabil - provenea dintr-o masina de serie f limitata, mi se pare 500 de exemplare(+ 500 roadster) care s-au vandut in totalitate inainte de inceperea productiei. 8C Competizione avea motor ferrari, intr-adevar dar profund modificat, deci legatura intre cele 2 brand-uri era pur si simplu cazuala. Usile nu se potrivesc din nou(lambo-style should ring a bell), nu au nimic de-a face nici macar cu Ferrari. Mix-ul asta de culori dupa mine este deja prea abuzat, gentile le-am mai vazut pe Golf V RGT sau pe Jetta RGT. Nici upgrade-ul de putere nu ma convinge din moment ce Mito a fost conceputa pt tineri, de aceea este forte tehnologizata si are prea multe sisteme de siguranta activa ce nu lasa oricum puterea sa se desfasoare ... Configuratia maxima a motorului 1,4 T-JET a fost realizata pe Abarth Grande Punto la vreo 200 de cai, dar care are si un sasiu si gene mai sportive, pe masina asta efortul mi se par in van. Concluzie: abuz din partea a Marangoni fata de o masina care a inceput bine, era si este o masina frumoasa si nu a avut pretentia sa fie mai mult decat trebuie, dar ei au intins coarda si a iesit ceva ce pe mine personal nu ma convinge. Nota: 3,50 ( nu ma linsati acuma, "pliiiiiiiiiiiiiiiiz")
|
|
|
29-11-08, 16:26
|
#15
|
![](/images/ranks/10.gif) ![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Marangoni M430 - Tuning pentru Alfa Mi.To
Quote:
Originally Posted by Ottaviano_m
Parerea mea proprie si personala este ca au facut cea mai mare prostie. Sa ma explic: modificarile sunt facute de marangoni, care fac pneuri, deci scopul a fost publicitate-de aici o chestie buna este reprezentata de cauciucuri care sunt inedite si o chestie rea- nu s-a respectat colocarea modelului Mito si a spiritului Alfa original. Mai in detaliu: ce cauta kit de ferrari 430 wannabe pe o masina inspirata din Alfa Romeo 8C Competizione? Era superb daca interpretau liniile originale asa cum erau exaltand originalul, pt ca masinuta asta chiar avea ADN respectabil - provenea dintr-o masina de serie f limitata, mi se pare 500 de exemplare(+ 500 roadster) care s-au vandut in totalitate inainte de inceperea productiei. 8C Competizione avea motor ferrari, intr-adevar dar profund modificat, deci legatura intre cele 2 brand-uri era pur si simplu cazuala. Usile nu se potrivesc din nou(lambo-style should ring a bell), nu au nimic de-a face nici macar cu Ferrari. Mix-ul asta de culori dupa mine este deja prea abuzat, gentile le-am mai vazut pe Golf V RGT sau pe Jetta RGT. Nici upgrade-ul de putere nu ma convinge din moment ce Mito a fost conceputa pt tineri, de aceea este forte tehnologizata si are prea multe sisteme de siguranta activa ce nu lasa oricum puterea sa se desfasoare ... Configuratia maxima a motorului 1,4 T-JET a fost realizata pe Abarth Grande Punto la vreo 200 de cai, dar care are si un sasiu si gene mai sportive, pe masina asta efortul mi se par in van. Concluzie: abuz din partea a Marangoni fata de o masina care a inceput bine, era si este o masina frumoasa si nu a avut pretentia sa fie mai mult decat trebuie, dar ei au intins coarda si a iesit ceva ce pe mine personal nu ma convinge. Nota: 3,50 ( nu ma linsati acuma, "pliiiiiiiiiiiiiiiiz")
|
motorul de pe 8C Competizione este de origine Maserati, si nu Ferrari.
|
|
|
|
|