Orlando, conceptul care urmează a fi dezvăluit publicului pentru prima dată luna viitoare la Salonul Auto de la Paris, este un indiciu clar privind planul mărcii Chevrolet de a intra pe piaţa autovehiculelor MPV cu şapte locuri prin modele cu design caracteristic sportiv-utilitar, scaune adaptabile şi spaţiu interior impresionant.
Avānd la bază berlina compactă Cruze, cu o structură complet nouă, conceptul Orlando introduce limbajul stilistic definitoriu pentru marca Chevrolet īntr-un nou segment automobilistic. Acesta explorează potenţialul combinaţiei dintre caracteristicile versatile ale utilitarelor sport, ale furgonetelor de familie şi ale modelelor break īntr-o singură unitate.
Orlando afişează o siluetă distinctivă care īnlocuieşte proporţiile tradiţionale ale monovolumelor cu un contrast mai pregnant īntre linia capotei şi cea a parbrizului. Datorită aripilor evazate care īnlocuiesc clasicul profil plat al caroseriei, īnfăţişarea musculoasă a modelului Orlando se apropie mai degrabă de cea a unui autovehicul utilitar sport, totuşi acesta oferă dinamism şi manevrabilitate uşoară la rulare, un raport excelent īntre eficienţă şi consum şi acces facil īn habitaclu datorită arhitecturii inspirate din cea a autoturismelor.
Īn interior, modelul Orlando cu cinci uşi a fost proiectat pentru necesităţile familiilor şi ale celor care au nevoie de autovehicule cu multe locuri prin cele trei rānduri de scaune adaptabile, dispuse īn stilul unei săli de cinema, pe care se pot aşeza foarte confortabil pānă la şapte persoane. Iar atunci cānd transportul īncărcăturii devine o prioritate, habitaclul amplu se transformă rapid īntr-o platformă spaţioasă pentru transport. Excepţionalul spaţiu interior al modelului Orlando se datorează şi ampatamentului generos de 2.760 mm, precum şi ecartamentului lat al celor două punţi.
Cea mai nouă generaţie de motoare turbo Chevrolet de 2,0 litri, care dezvoltă o putere de 150 cp şi un cuplu de 320 Nm, conferă putere şi eficienţă trenului de rulare. Sosit foarte curānd după prezentarea noii berline Cruze, conceptul Orlando face aluzie la următorul pas pe care intenţionează să īl facă Chevrolet pentru extinderea portofoliului de produse al mărcii şi urmăreşte să impresioneze clienţii de pe tot globul prin valorile pe care le oferă: calitate, economie şi satisfacţie.
Sursa: Chevrolet