Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 30-03-04, 00:45   #31
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

tekno... funnygas = NOS nu are legatura cu combustibilul din rezervor ... cat despre motor de supra pe bmw ... nu ma pasioneaza chestiile astea... parera mea ca mai bine pun cel mai puternic motor de la bmw pw bmw decat pe alta masina chiar daca este 2 ori mai slab decat un alt motor .... cu toate ca daca stau sa ma gandesc bine el nu ajunge sa fie mai slab decat in momentul in care este comparat cu masini tunate... de ex as vrea si eu sa stiu o japoneza care iese din fabrica cu 500hp.... nu exista corect? ce se face dupa aia deja nu mai conteaza asa de mult pentru producator... el a scos un motor cu o anumita putere pt ca asa este ideal... peroformante si fiabilitate.... nu iau pararea numai bmw-ului aici ci tuturor europenelor.... nu exista masina japoneza care sa iasa din fabrica cu un motor mai puternic decat al unei europene.... tuningul e tuning nu oricine si-l permite.... eu unu daca as avea o supra nemodificat si o aduc la curse si ma face o alta masina european stric toata faima pe care a castigat-o cu ajutorul la F&f ... corectati-ma daca gresesc dar aici s-a comparat intotdeauna supra sau skyline cu m3 nemodifcat..... in momentul in care am pus filmul cu seria 3 rechin... motor de bmw modifcat care scoate 9,5 pe 400m nimeni nu a suflat o vorba despre masina aia... de ce? cand am pus film cu me e36 cu 10,07 pe 400m iarasi nu a spus nimeni nimik.... cand v-am pus si link la bmw-ul cu 8,58 pe 400m au inceput sa se auda cateva voci cum ar fi masina de drag... nu conteaza supra de 1000 si de cai este tot o masina de drag racing... si ca sa nu uit ideea ... supra cu 1000+hp film pus pe forum scoate putin peste 10 secunde nu mai situ exact dar daca trebuie mai iau o data filmul si va spun exact.... si inca o chestie... eu care ma gandesc de unde sa mai fac rost de 100-200$ ca sa mai fac ceva la masina cand imi spui ca ma un motor de supra tunat costa 30000$ cu toate ca am cautat si eu si mai jos de 50000$ nu am gasit... sau ca-mi spui ca la bmw ma costa dublu.... imi este tot una.... in momentul in care as avea disponibili 50000-60000 pt un tuning la un motor de supra e clar ca as avea de unde sa dau si 100mii ca doar nu strang acum 70000$ din care 50000 ii bag in masina.... niciodata.... si inca o data eu sunt de parere ca daca vrei sa schimbi motorul mainii schimba cu unul facut de aceeasi firma ca altfel isi pierde hazul.... parerea mea... acum astept sa-mi dati in cap cu ce aveti la indemana...
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 30-03-04, 07:46   #32
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default

sunt total de acord cu tine marian .. ala deja nu mai e bmw si nici supra nu e.. e o corcitura.. eu nu ash face asa ceva pe nici o mashina
__________________
00 Alfa Romeo 166 (Sold)
03 Renault Laguna (For sale)
04 Mercedes CLK (Sold)
07 Yamaha Gryzzli 700
09 BMW X6
10 Mercedes E coupe
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 30-03-04, 07:57   #33
Mpower

Stage 3
 
Mpower's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 78
Default

Man mashina e super-tare DAR E BLASFEMIE adik chiar pe un Bimmer masina cu supertraditzie (oamenii nu pun nici turbo din serie tot ptr traditzie si astia pun motor d supra !) respect doar ptr munca depusa in rest
__________________
Distractia e direct proportionala cu unghiul dintre viteza si axul longitudinal al masinii !!!
Mpower is offline   Reply With Quote
Old 30-03-04, 08:15   #34
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

si eu sunt de acord ca trebuie sa ramana cu motor de BMW........au scos de pe piata un mult cautat 2JZ care l-ar fii putut folosii adevarati fani Supra.....

Am mai vazut o poza cu un e36 cu motor Sr20DET, motor turbo de pe Nissan Silvia S15

Marian20: ti-am si zis atunci cand le-ai pus ca-s tari de tot M3-urile alea care faceau 10sec si ceva, n-am mai vazusem pana atunci si e impresionant dar totusi masini supertunate care sa faca 10 sec sunt cam din toate marcile......in state sunt nebuni care au facut pana si Hyundai-uri extrem de rapide si o gramada de masini extrem de slabe de la care nici nu te-ai astepta.....ce vreau sa zic e ca cu destui bani se poate face orice masina de 10 sec,
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 30-03-04, 14:25   #35
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

nu am shtitut la ce se zice funny gas..
mariane, unde ai pus filmele cu bmw-urile? ma intereseaza maiales ala cu rechinu...
iar la faza ca strici reputatzia, mai da-o dreq de treaba... DZ1 nu s-a dat? shi a pierdut...
cine compara m3-uri cu skylineuri?
uite o comparatzie intre varfuri de game
europene vs. japoneze

M3 CSL vs M3 GTR Street Version vs. Lancer Evo8 fq330 vs. Impreza WRX STI WR1

M3 CSL:
Type:
Inline-6
Displacement cu in (cc):
198 (3246)
Power bhp (kW) at RPM:
360(265) / 7900
Torque lb-ft (Nm) at RPM:
274(370) / 4900
Performance
Acceleration 0-62 mph s:
4.9
Top Speed mph (km/h):
155 (250)
58,455 lire sterline

M3 GTR Street Version
Type: V8
Displacement cu in (cc):
244 (3997)
Power bhp (kW) at RPM:
350(25 / 7250
Torque lb-ft (Nm) at RPM:
270(365) / 5000
Performance
Acceleration 0-62 mph s:
n.a.
Top Speed mph (km/h):
152 (250)
Approx. $250,000

vs.

Lancer Evo8 FQ 330:
Type:
Inline-4, Turbocharged
Displacement cu in (cc):
122 (1997)
Power bhp (kW) at RPM:
330(243) / 6800
Torque lb-ft (Nm) at RPM:
315(427) / 5000
Performance
Acceleration 0-62 mph s:
<4.4
Top Speed mph (km/h):
157 (253)
31,999 lire sterline

vs.

Impreza WRX STI WR1
Engine
Type:
Flat-4, Turbocharged
Displacement cu in (cc):
122 (1994)
Power bhp (kW) at RPM:
320(236) / 5800
Torque lb-ft (Nm) at RPM:
310(420) / 4000
Performance
Acceleration 0-62 mph s:
4.2
Top Speed mph (km/h):
155 (250)
29,995 lire sterline

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lancerfq33003_01.jpg
Views:	138
Size:	47.0 KB
ID:	4842   Click image for larger version

Name:	m3csl03_03.jpg
Views:	140
Size:	41.0 KB
ID:	4843   Click image for larger version

Name:	imprezawr104_03.jpg
Views:	134
Size:	196.2 KB
ID:	4844  

tekno is offline   Reply With Quote
Old 30-03-04, 17:20   #36
NASCA

Stage 3
 
NASCA's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 91
Default

Stii in cat face M3 GTR 100 km/h? In 3.2-3.3s, Street version are 3.4-3.5s
NASCA is offline   Reply With Quote
Old 30-03-04, 17:43   #37
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Mai, pana la urma supercarurile europene sunt ceva,alea japoneze sunt altceva.E ca si cum ai compara o masa la un restaurant de lux cu una la McDonalds.Sau tzi-ai aprinde tzigara cu o bricheta de 10.000lei sau cu un Zippo de nu stiu cate milioane.Chestia e ca cu ambele itzi poti satisface nevoia(in cazul nostru de viteza si putere) dar o faci in stiluri diferite.Amestecuri de genul de mai sus nu prea isi au rostul.Intelegeam daca puneau motoru' ala de Supra pe o vechitura de Ford sau Volkswagen,pt surprinderea adversarului,dar chiar pe BMW nu se cade.Esenta tuningului nu e in schimbatul motoarelor,ci in modificarea lor,ca d-aia ii zice tuning,altfel ii zicea changing.My oppinion!
  Reply With Quote
Old 30-03-04, 18:08   #38
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

nasca... nu prea cred... oricum vmax e tot acolo... dintr-un V8 mi se pare putzin 350 cp, la cuplu e doar o diferentza semnificativa da' in rest...
iar in legatura cu ce a zis bogdan...
Quote:
senta tuningului nu e in schimbatul motoarelor,ci in modificarea lor
intradevar... e mult mai frumos sa storci dintr-un motor decat sa il schimbi de tot... maiales cu u u l pt alta mashina, doar ca tuningul nu e doar la motor... la orice parte tehnica sa poate face tuning...
tekno is offline   Reply With Quote
Old 30-03-04, 23:28   #39
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Quote:
Originally Posted by \"Marian20\"
... cat despre motor de supra pe bmw ... nu ma pasioneaza chestiile astea... parera mea ca mai bine pun cel mai puternic motor de la bmw pw bmw decat pe alta masina chiar daca este 2 ori mai slab decat un alt motor .... cu toate ca daca stau sa ma gandesc bine el nu ajunge sa fie mai slab decat in momentul in care este comparat cu masini tunate... de ex as vrea si eu sa stiu o japoneza care iese din fabrica cu 500hp.... nu exista corect?
Pai e si normal sa nu vezi o japoneza cu motor mai puternic de 500Cp deoarece in japonia nu se vand masini cu motoare mai puternice de 280CP!!!!!!!!!
De asta se pot tuna japonezele asa de bine......
Eu am pus masina asta deoarece sunt prea multi fani BMW si am vrut sa le arat ca la un moment dat se ajunge la o limita la putere si trebuie schimbat motorul.....deci daca vrei peste 700Cp la masina si vrei sa mergi in fiecare zi cu ia la munca atunci iti trebuie motor care rezista....motoarele de BMW care au peste 600Cp sunt masini de 2-10 iesiri pe an afara.....nu zilnic .....iar un Skyline sau Supra rezista fara probleme mari la folositul zilnic......
Intradevar daca esti fan BMW inrait....atunci este in capul omului de neconceput un motor de la alta firma....egal care......daca esti fan motorsport si iti place de exemplu caroseria de BMW atunci ii pui ce crezi ca este mai bun pt. tine......
Eu unul am mai spus si ma repet....majoritatea vad numai numele firmei si uita ca acea masina este facuta 80% de alte firme...si mai nou montata in Rusia ca de la BMW carosria 3 si 5!!!!!!!!!
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-04, 03:54   #40
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

haideti ca vad ca nu ati inteles chiar toti la ce m-am referit aici nu vorbeam numai despre bmw tekno.... pentru ca sunt masini europene mai tari decat bmw... si ca sa iti dau eu un alt varf de gama ca sa-l compari cu Evo uite incearca porsche 911 turbo, gt2 etc, ca sa nu mai vorbim si de ferrari, lamborghini si restul ca tot europene sunt si astea.... si DZ1 : eu nu am spus ca nu se pot tuna usor japonezele.... dar in momentul in care ai disponibila o anumita suma de bani pentru un tuning la masina nu inseamna in nici un caz ca esti unu care baga toti banii in masina si nu mai are ce manca sau nu stiu ce si poate ti-ai permite sa mai pui bani pe langa aia ca sa faci tuning la o alrta marca.... repet mie chiar daca am spui ca ma costa 30-50000 euro un tuning la supra si la bmw 100k tot aia inseamna.... tot Prea multi bani... dar daca eu imi iau de exemplu un M3 CSL de 90k euro inseamna ca am de unde sa dau bani si pt un tuning klumea mai ales in cazul in care esti pasionat de tuning.... eu unu daca as avea acum 100k euro in nici un caz nu mi-as lua o masina de 90k ... nici de 50k as da maxim 20k pe masina si atat.... dar cel putin la noi unu care are o masina tare, scumpa si mai stiu eu cum are bani multi in banca si ar avea de unde sa dea pentru un tuning... chiar daca e vorba de o supra, un bmw, un audi, vw sau ce-o fi....
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-04, 16:25   #41
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

da mariane, yo am facut comparatzie intre mashini de clasa medie nu mashini sport...
tekno is offline   Reply With Quote
Old 31-03-04, 23:48   #42
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Pai Mariane tu tot cam incurci borcanele......
Cum poti sa spui ca 30.000EUR sunt aproape ca si 100.000EUR.....egal cati bani au pasionatii de tuning intre 30 si 100 este o mica mare diferenta........
Iar un CSL cu 700CP nu o sa vezi niciodata.......
Sincer sa fiu si mie mi-ar place unul daca ar fi turbo dar pana va scoate BMW-ul motoare turbo mai dureaza cel putin 4-5 ani......
Si in ultimul rand nu are rost sa comparam masinile sport din gama superioara(Ferrari/Lambo si altele ) cu amarate de BMW-uri si alte japoneze......
Eu nu am vrut sa fac nici o comparatie ci am aratat un BMW preparat.....
Dupa parerea mea reusit.....oricum masina aia ar vrea sa o aiba multi BMW fani.......cum si Supra fani ar vrea la fel....

Mai inainte te-ai plans ca nu a spus nimeni de BMW-urile pe care le-ai pus tu pe net.....rechin si altele care fac in 10 sec. 400m......
Pe mine nu ma pasioneaza rechini asa de mult ca sa fi scris ceva....daca era un 850 sau un M3 spuneam si eu ceva.....si cum a spus si pimp exista mii de masini de toate neamurile care fac 400m in 10sec.....totul depinde de bani investiti......
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 01-04-04, 05:54   #43
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

DZ1 este si un m3 pe acolo... scoate 10.07 ... ma rog trec peste asta... dar eu totusi ma gandesc si la preturile masinilor... supra din cate ai spus mai demult mai jos de40-50k nu gasesti in stare prea buna... pe cand un m3 il iei cu 15k aici... deja este o diferenta mare de pret.... iar parerea mea... puteti sa ma contraziceti daca gresesc ca ajung totusi 50k sa faci un m3 E36 tare... poate nu la fel ca supra dar oricum pe aproape... deci la pret ajungi cam tot acolo ... repet este parera mea si daca nu am dreptate nu am dreptate si asta este... ah... si am comentat si despre bmw-ul care l-ai pus tu.... am aceeasi parere ca si despre fordul sierra cu motor de bmw si de dacia cu motor de golf si ce-or mai fi.... decat sa bag atatia bani in modificari ca sa bag un anume motor mai bine iau direct masina respectiva si gata....
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 01-04-04, 13:32   #44
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Mai,vorbiti aici de niste scoruri de m-a luat durerea de cap 30k,50k,90k,...Cine isi permite sa dea atitia bani pe un tuning la o masina pai are nene bani la greu de-i intoarce cu lopata,iar eu cel putin nu am auzit de oameni de afaceri sau mari granguri care-si iau BMWuri sau Supre sa si le tuneze,nici macar de copii de bani gata carora sa le dea tasu sau masa banii astia sa-si dopeze masina pana peste 700cp.Astia isi iau un Maserati sau Ferrari sa le dea gata pe muieri si cu asta basta.
  Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -