Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 01-07-05, 15:43   #1
Nytro

Stage 2
 
Nytro's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 47
Default Ariel Atom (300cp....500kg)

Aceasta masinuta este facuta de o firma cu 7 angajati numita Ariel costa 29000lire sterline ,motorul este de la o Honda Civic Type R dar este supraalimentat cu turbina si scoate 300cp ,la aceasta masina sasiul este si caroserie,are numai 500kg ,aceleratia este de 2,9 pana la 100KM\\h,asa au zis cei de la Top Gear,tot acolo a scos al doilea timp pe circuitul lor dupa Enzo si mai rapid ca Carrera GT.Mie mi se pare incredibila .Dati cu parerea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	side_514.jpg
Views:	185
Size:	19.0 KB
ID:	32330   Click image for larger version

Name:	inst_251.jpg
Views:	221
Size:	26.0 KB
ID:	32331   Click image for larger version

Name:	fornt_314.jpg
Views:	164
Size:	11.2 KB
ID:	32332  

Click image for larger version

Name:	enginegrp_217.jpg
Views:	159
Size:	10.6 KB
ID:	32333  
Nytro is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 15:50   #2
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Au ales motorul perfect. E bomba masinuta. Tampitii de la T.G. n-au avut ce face si au mers cu ea pana la Cercul Polar.
  Reply With Quote
Old 01-07-05, 15:54   #3
orlando

Stage 5
 
orlando's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,596
Member of:
[Hyundai]
Default

este tare rau cred ca ai o adrenalina in ea....dar parca este prea scumpa...
nush intradevar 2,9 secunde este ceva...
motorul de civic tipe R era trasnet si stock dabai cu o turbina mai mare...
super...
orlando is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 16:00   #4
Nytro

Stage 2
 
Nytro's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 47
Default

Jeremy Clarkson cand a testat masinuta a zis ca daca poti scimba vitezele destul de repede pote scote 2,9 pana la 100.Am intrat pe saitul lor oficial si nu erau date tehnice.
Nytro is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 16:03   #5
Alexutzzz

Stage 5
 
Alexutzzz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,349
Default

wow e super in revista supercar sau top ger de luna asta au mers astia la cercul polar cum zicea cineva de mai sus oricum aia au ajuns cu ea era inghetati si a reusti sa mearga masina e super bine se mai opreau din cand in cand sa eai ba cate un ceai fierbinte dar maia veau si un land rover discovery dat de land rover care avea nenumarate sisteme de incalzire si nush ce oricum e belea
Alexutzzz is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 17:06   #6
cioli17

Stage 5
 
cioli17's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Soichiro\"
Au ales motorul perfect. E bomba masinuta. Tampitii de la T.G. n-au avut ce face si au mers cu ea pana la Cercul Polar.
iti place si tie revista , eh ?
cioli17 is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 18:10   #7
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 702
Member of:
[Opel]
Default a

nuj ce sa zic, Ferarri si Porsche sunt MASINI iar asta e un fel de cart. probabil daca si cei de mai sus ar pune motoarele pe niste sasiuri din astea ar merge si mai tare.
__________________
Opel Astra GTC OPC
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 20:10   #8
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

cu 29000 de LIRE STERLINE cred ca poti face asa (home made) sau sa faci o masina obisnuita (ieftina) sa aiba performante d-astea super sport. nu mi se pare mare smecherie sa umbli cu o masina schelet chiar daca prinde ea suta in 3 secunde...
teddy is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 20:45   #9
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

eu credeam ca asta e o masina , nu o motoreta cu 4 roti. Interesanta chestia asta oricum
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 21:21   #10
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Asta e o masina de fun, de circuit, nu una cu care sa te duci la piata sa iei 5 kile de cartofi si 3 sticle de tuica. Ati auzit de Caterham? Ganditi si voi mai in afara limitelor. Nu e chiar usor sa trantesti un motor de 300cp pe un cadru. Mai trebuie sa si mearga bine, nu doar sa arate interesant.
  Reply With Quote
Old 01-07-05, 21:28   #11
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

daca in loc de motorul de tiper avea un motor chevy sa vezi ce radeai de ea acuma.

o masina tre sa aiba macar 2 locuri, usi, un acoperis. Caterham, Donkervoort si alte Lotus Super 7 replicas le au. Asta insa e un kart mai mare.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 22:29   #12
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Lotus super 7 nu l-am vazut cu nici o usa, si doar cateva au avut o prelata amarata deasupra in caz de nevoie. Caterham, 3 modele din 4, nici ele nu au. Doar Donkervoort are niste tenative de usi. Daca pentru tine o prelata amarata si niste tentative de usi de ornament le consideri elemente definitorii pentru a incadra astfel de creatii in categoria masinilor, no comment. Atunci sa eliminam si una din variantele de Wrangler din marea familie a automobilelor, spre exemplu. Si mai sunt niste roadstere fara usi si prelata care au facut istorie, alea ce-or mai fi, biciclete cu 4 roti?
Ariel are 2 scaune, daca nu le vezi, iti pot recomanda un oftalmolog bun. Toate masinile astea fac parte din aceeasi clasa, sa-i zicem, de fun roadster-e.
Din cate stiu eu, orice are 4 roti, un motor, un volan si niste pedale si cel putin 2 locuri il poti considera linistit ca fiind masina.
Am spus ca au ales motorul potrivit nu doar din cauza faptului ca e de Honda, insa e unul din cele mai bune motoare la cilindreea lui. Compact, usor, puternic si pe care se preteaza bine un turbo. 500kg n-au nevoie de cuplu imens.
  Reply With Quote
Old 01-07-05, 22:51   #13
ozzy

Stage 3
 
ozzy's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
Default

bun, acum sa nu se supere nimeni pe mine, dar si dacia are chiar 4 nu 2 locuri si 4 nu 2 usi si.....cu toate astea de 30 de ani tot caruta a ramas fara suparare.....

e o masina de distractie, are acelasi aspect practic ca o masina de f1 sau un boogie....o ai doar ca sa ai cu ce sa te distrezi cand te-ai plictisit de porsche,calutzi sau maibach,RR,depinde de gusturi...cred ca ideea pricipala a fost sa isi scranteasca lumea gatul dupa ea pe strada
ozzy is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 23:16   #14
TND--TEAM

Stage 5
 
TND--TEAM's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,123
Default

ba ce draqu nu are nici un aspect cateva fiare pe margini+ cine ar da 29000 euro cand ar putea sta intru_un 525 lejer+geamuri fumurii sau orice masina :P
TND--TEAM is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 23:33   #15
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Ozzy, in mare parte de acord cu tine, mai putin cu menirea masinii. Motivul acela mentionat de tine cred ca a fost ultimul pe lista in capul creatorilor.
TND-TEAM, copile drag cu parul balai, inca o data, asta nu e masina de carat geamantane, de bagat subwoofere in ea, de impresionat gagici la stop sau de mers la servici. E pur si simplu menita a-ti oferi placerea extrema intr-ale sofatului. E pentru oameni cu portofele mai grase si cu pitici pe creier. Si, apropo, este mai ieftina decat concurentele ei si mai rapida. Iar din acel imaginar 525, 535 sau chiar M5, nici nu apuci sa vezi ce culoare are capacul de la chiulasa cand trece pe langa tine (iti spun eu, rosu).
  Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -